Una dona de 101 quilos mata al seu marit en asseure’s damunt d’ell a Rússia

Les begudes alcohòliques provocaren en la parella una forta discussió el qual va fer que dona russa amb un pes de 224 lliures (101 quilograms) ha asfixiat al seu marit, en asseure’s en la seua cara. S’ha confirmat que l’home ha mort per asfíxia, per la qual cosa s’enfronta ara a una sentència molt severa.

Segons informació de ‘The Sun’, el mort va arribar a suplicar en reiterades ocasions, però la seua dona, Tatyana O., es va mantenir damunt del seu marit, Aidar.

La filla de la parella va ser la que va trobar al seu pare tendit boca avall i sense moure’s. Tot seguit, va acudir a la recerca d’ajuda en algun dels seus veïns en la localitat de Novokuznetsk, ciutat situada a la regió de Kémerovo, Rússia, a la riba del riu Tom.

Com va ser la mort d’Aidar?

Una veïna pròxima va acudir ràpidament al domicili després de l’alerta de la filla del matrimoni. Va ser entonces quan va observar que es tractava una discussió de parella, la qual va considerar normal, i va decidir abandonar la casa.

Tatyana O., que pesa 101 quilos i té 45 anys, declarà que es va sentar d’amunt d’Aidar perquè pretenia calmar-lo, ja que els dos estaven borratxos. Esta en veure al seu marit que no reaccionava, es va espantar, va sacsar el cos i va pegar un crit, amb el fi de què reaccionara, però va ser cosa impossible. Ja no hi havia res a fer.

L’autòpsia ha revelat que Aidar, el marit, va morir per asfíxia després que les seues vies respiratòries foren bloquejades durant diversos minuts. Va tractar d’alliberar-se en repetides ocasions, però les cames de la seua dona van bloquejar els seus moviments.

 

 

Tatyana O. acusada de l’assassinat del seu marit

 

 

Tatyana O. va estar acusada d’assassinat, però durant el primer judici se li va retirar este càrrec.

L’assenyalada “va asfixiar al seu marit fins a la mort amb les seues natges després de beure massa alcohol“, així que va ser condemnada per causar una mort per negligència.

Per estos fets, Tatyana haurà de realitzar 18 mesos de treball comunitari i pagar unes 2 mil lliures esterlines un 56 mil mexicans en “danys morals”.

El Comitè de Recerca va indicar que la dona estava profundament enfadada quan el va matar i mereix ser culpada per assassinat perquè la mateixa filla de la víctima ho va veure tot.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.