Una dona de 101 quilos mata al seu marit en asseure’s damunt d’ell a Rússia

Les begudes alcohòliques provocaren en la parella una forta discussió el qual va fer que dona russa amb un pes de 224 lliures (101 quilograms) ha asfixiat al seu marit, en asseure’s en la seua cara. S’ha confirmat que l’home ha mort per asfíxia, per la qual cosa s’enfronta ara a una sentència molt severa.

Segons informació de ‘The Sun’, el mort va arribar a suplicar en reiterades ocasions, però la seua dona, Tatyana O., es va mantenir damunt del seu marit, Aidar.

La filla de la parella va ser la que va trobar al seu pare tendit boca avall i sense moure’s. Tot seguit, va acudir a la recerca d’ajuda en algun dels seus veïns en la localitat de Novokuznetsk, ciutat situada a la regió de Kémerovo, Rússia, a la riba del riu Tom.

Com va ser la mort d’Aidar?

Una veïna pròxima va acudir ràpidament al domicili després de l’alerta de la filla del matrimoni. Va ser entonces quan va observar que es tractava una discussió de parella, la qual va considerar normal, i va decidir abandonar la casa.

Tatyana O., que pesa 101 quilos i té 45 anys, declarà que es va sentar d’amunt d’Aidar perquè pretenia calmar-lo, ja que els dos estaven borratxos. Esta en veure al seu marit que no reaccionava, es va espantar, va sacsar el cos i va pegar un crit, amb el fi de què reaccionara, però va ser cosa impossible. Ja no hi havia res a fer.

L’autòpsia ha revelat que Aidar, el marit, va morir per asfíxia després que les seues vies respiratòries foren bloquejades durant diversos minuts. Va tractar d’alliberar-se en repetides ocasions, però les cames de la seua dona van bloquejar els seus moviments.

 

 

Tatyana O. acusada de l’assassinat del seu marit

 

 

Tatyana O. va estar acusada d’assassinat, però durant el primer judici se li va retirar este càrrec.

L’assenyalada “va asfixiar al seu marit fins a la mort amb les seues natges després de beure massa alcohol“, així que va ser condemnada per causar una mort per negligència.

Per estos fets, Tatyana haurà de realitzar 18 mesos de treball comunitari i pagar unes 2 mil lliures esterlines un 56 mil mexicans en “danys morals”.

El Comitè de Recerca va indicar que la dona estava profundament enfadada quan el va matar i mereix ser culpada per assassinat perquè la mateixa filla de la víctima ho va veure tot.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.