Una dona de 101 quilos mata al seu marit en asseure’s damunt d’ell a Rússia

Les begudes alcohòliques provocaren en la parella una forta discussió el qual va fer que dona russa amb un pes de 224 lliures (101 quilograms) ha asfixiat al seu marit, en asseure’s en la seua cara. S’ha confirmat que l’home ha mort per asfíxia, per la qual cosa s’enfronta ara a una sentència molt severa.

Segons informació de ‘The Sun’, el mort va arribar a suplicar en reiterades ocasions, però la seua dona, Tatyana O., es va mantenir damunt del seu marit, Aidar.

La filla de la parella va ser la que va trobar al seu pare tendit boca avall i sense moure’s. Tot seguit, va acudir a la recerca d’ajuda en algun dels seus veïns en la localitat de Novokuznetsk, ciutat situada a la regió de Kémerovo, Rússia, a la riba del riu Tom.

Com va ser la mort d’Aidar?

Una veïna pròxima va acudir ràpidament al domicili després de l’alerta de la filla del matrimoni. Va ser entonces quan va observar que es tractava una discussió de parella, la qual va considerar normal, i va decidir abandonar la casa.

Tatyana O., que pesa 101 quilos i té 45 anys, declarà que es va sentar d’amunt d’Aidar perquè pretenia calmar-lo, ja que els dos estaven borratxos. Esta en veure al seu marit que no reaccionava, es va espantar, va sacsar el cos i va pegar un crit, amb el fi de què reaccionara, però va ser cosa impossible. Ja no hi havia res a fer.

L’autòpsia ha revelat que Aidar, el marit, va morir per asfíxia després que les seues vies respiratòries foren bloquejades durant diversos minuts. Va tractar d’alliberar-se en repetides ocasions, però les cames de la seua dona van bloquejar els seus moviments.

 

 

Tatyana O. acusada de l’assassinat del seu marit

 

 

Tatyana O. va estar acusada d’assassinat, però durant el primer judici se li va retirar este càrrec.

L’assenyalada «va asfixiar al seu marit fins a la mort amb les seues natges després de beure massa alcohol«, així que va ser condemnada per causar una mort per negligència.

Per estos fets, Tatyana haurà de realitzar 18 mesos de treball comunitari i pagar unes 2 mil lliures esterlines un 56 mil mexicans en «danys morals».

El Comitè de Recerca va indicar que la dona estava profundament enfadada quan el va matar i mereix ser culpada per assassinat perquè la mateixa filla de la víctima ho va veure tot.

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.