Una dona de 101 quilos mata al seu marit en asseure’s damunt d’ell a Rússia

Les begudes alcohòliques provocaren en la parella una forta discussió el qual va fer que dona russa amb un pes de 224 lliures (101 quilograms) ha asfixiat al seu marit, en asseure’s en la seua cara. S’ha confirmat que l’home ha mort per asfíxia, per la qual cosa s’enfronta ara a una sentència molt severa.

Segons informació de ‘The Sun’, el mort va arribar a suplicar en reiterades ocasions, però la seua dona, Tatyana O., es va mantenir damunt del seu marit, Aidar.

La filla de la parella va ser la que va trobar al seu pare tendit boca avall i sense moure’s. Tot seguit, va acudir a la recerca d’ajuda en algun dels seus veïns en la localitat de Novokuznetsk, ciutat situada a la regió de Kémerovo, Rússia, a la riba del riu Tom.

Com va ser la mort d’Aidar?

Una veïna pròxima va acudir ràpidament al domicili després de l’alerta de la filla del matrimoni. Va ser entonces quan va observar que es tractava una discussió de parella, la qual va considerar normal, i va decidir abandonar la casa.

Tatyana O., que pesa 101 quilos i té 45 anys, declarà que es va sentar d’amunt d’Aidar perquè pretenia calmar-lo, ja que els dos estaven borratxos. Esta en veure al seu marit que no reaccionava, es va espantar, va sacsar el cos i va pegar un crit, amb el fi de què reaccionara, però va ser cosa impossible. Ja no hi havia res a fer.

L’autòpsia ha revelat que Aidar, el marit, va morir per asfíxia després que les seues vies respiratòries foren bloquejades durant diversos minuts. Va tractar d’alliberar-se en repetides ocasions, però les cames de la seua dona van bloquejar els seus moviments.

 

 

Tatyana O. acusada de l’assassinat del seu marit

 

 

Tatyana O. va estar acusada d’assassinat, però durant el primer judici se li va retirar este càrrec.

L’assenyalada «va asfixiar al seu marit fins a la mort amb les seues natges després de beure massa alcohol«, així que va ser condemnada per causar una mort per negligència.

Per estos fets, Tatyana haurà de realitzar 18 mesos de treball comunitari i pagar unes 2 mil lliures esterlines un 56 mil mexicans en «danys morals».

El Comitè de Recerca va indicar que la dona estava profundament enfadada quan el va matar i mereix ser culpada per assassinat perquè la mateixa filla de la víctima ho va veure tot.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.