Una dona s’accidenta amb la seua moto i se n’ix de la via a Almenara

Una dona es va accidentar ahir amb la moto que conduïa a Almenara, a la Plana Baixa, després de caure's del vehicle. L'accident es va produir, segons fonts del subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, quan, al voltant de les 8.00 hores del  matí, es va alertar que una dona s'havia accidentat després que la seua moto patinara per la pluja i se n'eixira de la via a continuació. Fins al camí on van ocórrer els fets es van mobilitzat efectius de la Policia Local per a prendre les dades de l'accident i confirmar que la dona havia patit un accident degut al paviment mullat per la pluja. Com a conseqüència de l'impacte de la caiguda. La víctima va ser traslladada a un centre de salut per a que fora revisada pels sanitaris. Hores més tard, la Policia Local d''Almenara demana precaució per les pluges. 

Per altra banda, ahir també, una dona, d'edat desconeguda, va patir ahir al matí un atropellament en la zona del barranquet de Vila-real. Segons informaren fonts municipals, es desconeixen les circumstàncies però s'ha donat a conéixer que la ferida ha sigut traslladada a l'Hospital de la Plana.

Un conductor drogat es bota la mitjana i s'estavella contra un fanal a Castelló

Ahir al migdia un aparatós accident es va produir a Castelló després que un conductor drogat es botara la mitjana i s'estavellara contra un fanal. El sinistre va ocórrer concretament en la Ronda Nord de Castelló, al voltant de les 14.00 hores. El conductor implicat en l'accident, un jove de 27 anys, anava drogat, i va donar positiu en cocaïna i cànnabis. El conductor va perdre el control del vehicle, es va botar la mitjana d'aquesta avinguda i va acabar estavellant-se contra un fanal, en el túnel de la circumval·lació, quasi en el pas subterrani de la rotonda de la Basílica del Lledó, segons ha confirmat la Policia Local de Castelló. Els agents es van desplaçar fins al lloc de l'accident i van avisar la unitat d'atestats, encarregada d'investigar el sinistre. El xoc va ser molt aparatós, i tota la part davantera del vehicle va quedar destrossada per l'impacte; malgrat tot, el conductor va eixir il·lés i no va haver cap altre vehicle implicat. La Policia va tallar la circumval·lació en el tram de l'accident i mentre es procedia a la retirada del vehicle van desviar als usuaris per la via de servei que transcorre per damunt del túnel, que va estar reoberta a les 14.50 hores. Els agents van realitzar-li el test de drogues en vista de l'estat que presentava el conductor i va donar finalment positiu en cànnabis i cocaïna

Anuncios

Últimes notícies

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.