Una dona s’accidenta amb la seua moto i se n’ix de la via a Almenara

Una dona es va accidentar ahir amb la moto que conduïa a Almenara, a la Plana Baixa, després de caure's del vehicle. L'accident es va produir, segons fonts del subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, quan, al voltant de les 8.00 hores del  matí, es va alertar que una dona s'havia accidentat després que la seua moto patinara per la pluja i se n'eixira de la via a continuació. Fins al camí on van ocórrer els fets es van mobilitzat efectius de la Policia Local per a prendre les dades de l'accident i confirmar que la dona havia patit un accident degut al paviment mullat per la pluja. Com a conseqüència de l'impacte de la caiguda. La víctima va ser traslladada a un centre de salut per a que fora revisada pels sanitaris. Hores més tard, la Policia Local d''Almenara demana precaució per les pluges. 

Per altra banda, ahir també, una dona, d'edat desconeguda, va patir ahir al matí un atropellament en la zona del barranquet de Vila-real. Segons informaren fonts municipals, es desconeixen les circumstàncies però s'ha donat a conéixer que la ferida ha sigut traslladada a l'Hospital de la Plana.

Un conductor drogat es bota la mitjana i s'estavella contra un fanal a Castelló

Ahir al migdia un aparatós accident es va produir a Castelló després que un conductor drogat es botara la mitjana i s'estavellara contra un fanal. El sinistre va ocórrer concretament en la Ronda Nord de Castelló, al voltant de les 14.00 hores. El conductor implicat en l'accident, un jove de 27 anys, anava drogat, i va donar positiu en cocaïna i cànnabis. El conductor va perdre el control del vehicle, es va botar la mitjana d'aquesta avinguda i va acabar estavellant-se contra un fanal, en el túnel de la circumval·lació, quasi en el pas subterrani de la rotonda de la Basílica del Lledó, segons ha confirmat la Policia Local de Castelló. Els agents es van desplaçar fins al lloc de l'accident i van avisar la unitat d'atestats, encarregada d'investigar el sinistre. El xoc va ser molt aparatós, i tota la part davantera del vehicle va quedar destrossada per l'impacte; malgrat tot, el conductor va eixir il·lés i no va haver cap altre vehicle implicat. La Policia va tallar la circumval·lació en el tram de l'accident i mentre es procedia a la retirada del vehicle van desviar als usuaris per la via de servei que transcorre per damunt del túnel, que va estar reoberta a les 14.50 hores. Els agents van realitzar-li el test de drogues en vista de l'estat que presentava el conductor i va donar finalment positiu en cànnabis i cocaïna

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.