Anuncios

Una dona s’accidenta amb la seua moto i se n’ix de la via a Almenara

Una dona es va accidentar ahir amb la moto que conduïa a Almenara, a la Plana Baixa, després de caure's del vehicle. L'accident es va produir, segons fonts del subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, quan, al voltant de les 8.00 hores del  matí, es va alertar que una dona s'havia accidentat després que la seua moto patinara per la pluja i se n'eixira de la via a continuació. Fins al camí on van ocórrer els fets es van mobilitzat efectius de la Policia Local per a prendre les dades de l'accident i confirmar que la dona havia patit un accident degut al paviment mullat per la pluja. Com a conseqüència de l'impacte de la caiguda. La víctima va ser traslladada a un centre de salut per a que fora revisada pels sanitaris. Hores més tard, la Policia Local d''Almenara demana precaució per les pluges. 

Per altra banda, ahir també, una dona, d'edat desconeguda, va patir ahir al matí un atropellament en la zona del barranquet de Vila-real. Segons informaren fonts municipals, es desconeixen les circumstàncies però s'ha donat a conéixer que la ferida ha sigut traslladada a l'Hospital de la Plana.

Anuncios

Un conductor drogat es bota la mitjana i s'estavella contra un fanal a Castelló

Ahir al migdia un aparatós accident es va produir a Castelló després que un conductor drogat es botara la mitjana i s'estavellara contra un fanal. El sinistre va ocórrer concretament en la Ronda Nord de Castelló, al voltant de les 14.00 hores. El conductor implicat en l'accident, un jove de 27 anys, anava drogat, i va donar positiu en cocaïna i cànnabis. El conductor va perdre el control del vehicle, es va botar la mitjana d'aquesta avinguda i va acabar estavellant-se contra un fanal, en el túnel de la circumval·lació, quasi en el pas subterrani de la rotonda de la Basílica del Lledó, segons ha confirmat la Policia Local de Castelló. Els agents es van desplaçar fins al lloc de l'accident i van avisar la unitat d'atestats, encarregada d'investigar el sinistre. El xoc va ser molt aparatós, i tota la part davantera del vehicle va quedar destrossada per l'impacte; malgrat tot, el conductor va eixir il·lés i no va haver cap altre vehicle implicat. La Policia va tallar la circumval·lació en el tram de l'accident i mentre es procedia a la retirada del vehicle van desviar als usuaris per la via de servei que transcorre per damunt del túnel, que va estar reoberta a les 14.50 hores. Els agents van realitzar-li el test de drogues en vista de l'estat que presentava el conductor i va donar finalment positiu en cànnabis i cocaïna

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios