Una dona s’accidenta amb la seua moto i se n’ix de la via a Almenara

Una dona es va accidentar ahir amb la moto que conduïa a Almenara, a la Plana Baixa, després de caure's del vehicle. L'accident es va produir, segons fonts del subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, quan, al voltant de les 8.00 hores del  matí, es va alertar que una dona s'havia accidentat després que la seua moto patinara per la pluja i se n'eixira de la via a continuació. Fins al camí on van ocórrer els fets es van mobilitzat efectius de la Policia Local per a prendre les dades de l'accident i confirmar que la dona havia patit un accident degut al paviment mullat per la pluja. Com a conseqüència de l'impacte de la caiguda. La víctima va ser traslladada a un centre de salut per a que fora revisada pels sanitaris. Hores més tard, la Policia Local d''Almenara demana precaució per les pluges. 

Per altra banda, ahir també, una dona, d'edat desconeguda, va patir ahir al matí un atropellament en la zona del barranquet de Vila-real. Segons informaren fonts municipals, es desconeixen les circumstàncies però s'ha donat a conéixer que la ferida ha sigut traslladada a l'Hospital de la Plana.

Un conductor drogat es bota la mitjana i s'estavella contra un fanal a Castelló

Ahir al migdia un aparatós accident es va produir a Castelló després que un conductor drogat es botara la mitjana i s'estavellara contra un fanal. El sinistre va ocórrer concretament en la Ronda Nord de Castelló, al voltant de les 14.00 hores. El conductor implicat en l'accident, un jove de 27 anys, anava drogat, i va donar positiu en cocaïna i cànnabis. El conductor va perdre el control del vehicle, es va botar la mitjana d'aquesta avinguda i va acabar estavellant-se contra un fanal, en el túnel de la circumval·lació, quasi en el pas subterrani de la rotonda de la Basílica del Lledó, segons ha confirmat la Policia Local de Castelló. Els agents es van desplaçar fins al lloc de l'accident i van avisar la unitat d'atestats, encarregada d'investigar el sinistre. El xoc va ser molt aparatós, i tota la part davantera del vehicle va quedar destrossada per l'impacte; malgrat tot, el conductor va eixir il·lés i no va haver cap altre vehicle implicat. La Policia va tallar la circumval·lació en el tram de l'accident i mentre es procedia a la retirada del vehicle van desviar als usuaris per la via de servei que transcorre per damunt del túnel, que va estar reoberta a les 14.50 hores. Els agents van realitzar-li el test de drogues en vista de l'estat que presentava el conductor i va donar finalment positiu en cànnabis i cocaïna

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.