Anuncios

Dos detinguts en l’Altet per robar objectes de valor a passatgers amb poder adquisitiu

detinguts en l'aeroport de l'Altet

Imatge dels detinguts en l’aeroport de l’Altet | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos hòmens per presumptament dedicar-se al robatori d’objectes de valor als viatgers que transitaven per l’aeroport d’Alacant-Elx. Els detinguts suposadament tenien estudiats els horaris d’arribades de vols de països d’alt poder adquisitiu per a obtindre botins més valuosos.

 

Anuncios

La investigació va començar per multitud de denúncies, presentades en la comissaria aeroportuària, per robatoris en pocs dies. Els presumptes autors dels fets freqüentaven aparcaments i les zones de major afluència de viatgers per a sostraure’ls maletes i objectes electrònics de gran valor.

 

Després de revisar hores de gravacions de les càmeres de seguretat, en les quals van quedar reflectits els robatoris, els agents van determinar el ‘modus operandi’ dels arrestats, que operaven tant dins de les instal·lacions com fora d’elles.

 

La seua especialització arribava fins al punt que havien estudiat “al detall” l’arribada dels vols procedents de països amb major poder adquisitiu per a, d’esta forma, fer-se amb un botí el més valuós possible.

 

Després de múltiples i complexes investigacions, els operatius del Grup d’Investigació van centrar les seues sospites en dos ciutadans de nacionalitat algeriana i van establir sobre ells diversos dispositius de vigilància discreta.

 

Una volta es va tindre la identitat dels investigats, els efectius de la Comissaria de l’aeroport van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció dels dos arrestats, que portaven documents falsos amb els quals van intentar confondre als agents, ja que els dos es trobaven en situació irregular.

 

Segons la Policia, un d’ells tenia una ordre de prohibició d’entrada en el territori Schengen i a l’altre se li havia decretat una ordre d’expulsió d’Espanya. Finalitzades les diligències, els investigadors van conseguir relacionar als detinguts amb una desena de robatoris que estaven sent investigats.

 

Les detencions han sigut portades a terme per agents de la Comissaria de Policia del Post Fronterer de l’aeroport d’Alacant-Elx, que van passar als detinguts a disposició del Jutjat de guàrdia acusats de delictes de furt, infracció a la Llei d’Estrangeria i falsedat documental.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.
Anuncios