Dos homes atropellen un policia en el centre de València amb una moto furtada

Un home, agent de la Policia Nacional va resultar ferit el passat dilluns al matí al ser agredit amb un casc de moto per un lladre en València. L'agent va aconseguir detindre a un dels individus després de forcejar amb ell però va patir una fractura en el nas i un tall en el front pel colp que va rebre en la cara quan el delinqüent intentava lliurar-se d'ell. Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí en el carrer la Pau de València, en el centre de la ciutat- Dos policies de paisà van aturar dos sospitosos que circulaven amb una moto i portaven cascs integrals. Els homes duien guants de treball i quan van vore que un cotxe patrulla de la Policia Nacional els parava en un semàfor en roig, es van posar molt nerviosos.

El policia anava amb un company en un altre vehicle i es va donar compte que el conductor de la moto havia frenat al vore'ls, de manera que va baixar del cotxe i va intentar identificar-los. En eixe moment el motorista va accelerar i va atropellar l'agent, per la qual cosa va perdre el control de la moto i els tres homes caigueren a terra. El copilot de la moto que viatjava en la part de darrere d'aquesta va colpejar amb el seu casc a l'agent però després de forcejar, el policia va aconseguir lliurar-se. El conductor de la moto va tornar a pujar al vehicle i va escapar a gran velocitat després de circular per la vorera d'alguns carrers per a poder despistar la patrulla que el perseguia.

A continuació, els policies van comprovar que aquesta moto figurava com a furtada, per la qual cosa van detindre al copilot de la moto, abandonat pel seu company, pels delictes de sostracció de vehicle, atemptat contra un agent de l'autoritat i desobediència. L'home, de 46 anys també portava una destral i un martell en una motxilla per a cometre un atracament segons sembla, en un establiment proper.

El detingut té antecedents penals per delictes d'homicidi dolós, tràfic de drogues, tinença il·lícita d'armes, robatori i danys. El motorista que va aconseguir escapar portava una arma de foc en la cintura. Per altra banda, el policia ferit i atropellat es troba de baixa per les lesions sofrides.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.