10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Dos homes atropellen un policia en el centre de València amb una moto furtada

Un home, agent de la Policia Nacional va resultar ferit el passat dilluns al matí al ser agredit amb un casc de moto per un lladre en València. L'agent va aconseguir detindre a un dels individus després de forcejar amb ell però va patir una fractura en el nas i un tall en el front pel colp que va rebre en la cara quan el delinqüent intentava lliurar-se d'ell. Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí en el carrer la Pau de València, en el centre de la ciutat- Dos policies de paisà van aturar dos sospitosos que circulaven amb una moto i portaven cascs integrals. Els homes duien guants de treball i quan van vore que un cotxe patrulla de la Policia Nacional els parava en un semàfor en roig, es van posar molt nerviosos.

El policia anava amb un company en un altre vehicle i es va donar compte que el conductor de la moto havia frenat al vore'ls, de manera que va baixar del cotxe i va intentar identificar-los. En eixe moment el motorista va accelerar i va atropellar l'agent, per la qual cosa va perdre el control de la moto i els tres homes caigueren a terra. El copilot de la moto que viatjava en la part de darrere d'aquesta va colpejar amb el seu casc a l'agent però després de forcejar, el policia va aconseguir lliurar-se. El conductor de la moto va tornar a pujar al vehicle i va escapar a gran velocitat després de circular per la vorera d'alguns carrers per a poder despistar la patrulla que el perseguia.

A continuació, els policies van comprovar que aquesta moto figurava com a furtada, per la qual cosa van detindre al copilot de la moto, abandonat pel seu company, pels delictes de sostracció de vehicle, atemptat contra un agent de l'autoritat i desobediència. L'home, de 46 anys també portava una destral i un martell en una motxilla per a cometre un atracament segons sembla, en un establiment proper.

El detingut té antecedents penals per delictes d'homicidi dolós, tràfic de drogues, tinença il·lícita d'armes, robatori i danys. El motorista que va aconseguir escapar portava una arma de foc en la cintura. Per altra banda, el policia ferit i atropellat es troba de baixa per les lesions sofrides.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.