11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Dos homes atropellen un policia en el centre de València amb una moto furtada

Un home, agent de la Policia Nacional va resultar ferit el passat dilluns al matí al ser agredit amb un casc de moto per un lladre en València. L'agent va aconseguir detindre a un dels individus després de forcejar amb ell però va patir una fractura en el nas i un tall en el front pel colp que va rebre en la cara quan el delinqüent intentava lliurar-se d'ell. Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí en el carrer la Pau de València, en el centre de la ciutat- Dos policies de paisà van aturar dos sospitosos que circulaven amb una moto i portaven cascs integrals. Els homes duien guants de treball i quan van vore que un cotxe patrulla de la Policia Nacional els parava en un semàfor en roig, es van posar molt nerviosos.

El policia anava amb un company en un altre vehicle i es va donar compte que el conductor de la moto havia frenat al vore'ls, de manera que va baixar del cotxe i va intentar identificar-los. En eixe moment el motorista va accelerar i va atropellar l'agent, per la qual cosa va perdre el control de la moto i els tres homes caigueren a terra. El copilot de la moto que viatjava en la part de darrere d'aquesta va colpejar amb el seu casc a l'agent però després de forcejar, el policia va aconseguir lliurar-se. El conductor de la moto va tornar a pujar al vehicle i va escapar a gran velocitat després de circular per la vorera d'alguns carrers per a poder despistar la patrulla que el perseguia.

A continuació, els policies van comprovar que aquesta moto figurava com a furtada, per la qual cosa van detindre al copilot de la moto, abandonat pel seu company, pels delictes de sostracció de vehicle, atemptat contra un agent de l'autoritat i desobediència. L'home, de 46 anys també portava una destral i un martell en una motxilla per a cometre un atracament segons sembla, en un establiment proper.

El detingut té antecedents penals per delictes d'homicidi dolós, tràfic de drogues, tinença il·lícita d'armes, robatori i danys. El motorista que va aconseguir escapar portava una arma de foc en la cintura. Per altra banda, el policia ferit i atropellat es troba de baixa per les lesions sofrides.

 

Últimes notícies

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.