Dos homes atropellen un policia en el centre de València amb una moto furtada

Un home, agent de la Policia Nacional va resultar ferit el passat dilluns al matí al ser agredit amb un casc de moto per un lladre en València. L'agent va aconseguir detindre a un dels individus després de forcejar amb ell però va patir una fractura en el nas i un tall en el front pel colp que va rebre en la cara quan el delinqüent intentava lliurar-se d'ell. Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí en el carrer la Pau de València, en el centre de la ciutat- Dos policies de paisà van aturar dos sospitosos que circulaven amb una moto i portaven cascs integrals. Els homes duien guants de treball i quan van vore que un cotxe patrulla de la Policia Nacional els parava en un semàfor en roig, es van posar molt nerviosos.

El policia anava amb un company en un altre vehicle i es va donar compte que el conductor de la moto havia frenat al vore'ls, de manera que va baixar del cotxe i va intentar identificar-los. En eixe moment el motorista va accelerar i va atropellar l'agent, per la qual cosa va perdre el control de la moto i els tres homes caigueren a terra. El copilot de la moto que viatjava en la part de darrere d'aquesta va colpejar amb el seu casc a l'agent però després de forcejar, el policia va aconseguir lliurar-se. El conductor de la moto va tornar a pujar al vehicle i va escapar a gran velocitat després de circular per la vorera d'alguns carrers per a poder despistar la patrulla que el perseguia.

A continuació, els policies van comprovar que aquesta moto figurava com a furtada, per la qual cosa van detindre al copilot de la moto, abandonat pel seu company, pels delictes de sostracció de vehicle, atemptat contra un agent de l'autoritat i desobediència. L'home, de 46 anys també portava una destral i un martell en una motxilla per a cometre un atracament segons sembla, en un establiment proper.

El detingut té antecedents penals per delictes d'homicidi dolós, tràfic de drogues, tinença il·lícita d'armes, robatori i danys. El motorista que va aconseguir escapar portava una arma de foc en la cintura. Per altra banda, el policia ferit i atropellat es troba de baixa per les lesions sofrides.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.