Dunia, la xiqueta de 15 anys que podria perdre les dos mans per una malaltia rara

 

Un cas d’allò més consternador i alarmant ens arriba de Màlaga. Dunia, una xiqueta de 15 anys de la localitat malaguenya d’Alhaurín de la Torre, fa diversos anys que lluita contra una malaltia rara amb la qual va néixer: l’Epidermólisis Ampollosa.

 

Des de 2011, així mateix, la família de la menuda porta buscant un hospital que, tard o d’hora, puga fer-se càrrec de la seua malaltia. Esta, anomenada popularment com la síndrome de pell de papallona, podria acabar provocant que la xiqueta perguera les mans

 

I és que la pell de Dunia pateix greus alteracions, malformacions i cremades a causa de la malaltia. El temps, però, no juga al seu favor, ja que la pell comença a envoltar-li els dits impedint-li dur a terme qualsevol moviment.

 

Dunia podria perdre les mans per la síndrome de pell de papallona

Carlos, el pare de la menor, ha anat passant per diversos hospitals de la geografia espanyola, tot i que la resposta ha estat sempre negativa. «La meua filla podria perdre les mans per sempre», ha assegurat el mateix pare a ‘Diario Sur’. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.