Dunia, la xiqueta de 15 anys que podria perdre les dos mans per una malaltia rara

 

Un cas d’allò més consternador i alarmant ens arriba de Màlaga. Dunia, una xiqueta de 15 anys de la localitat malaguenya d’Alhaurín de la Torre, fa diversos anys que lluita contra una malaltia rara amb la qual va néixer: l’Epidermólisis Ampollosa.

 

Des de 2011, així mateix, la família de la menuda porta buscant un hospital que, tard o d’hora, puga fer-se càrrec de la seua malaltia. Esta, anomenada popularment com la síndrome de pell de papallona, podria acabar provocant que la xiqueta perguera les mans

 

I és que la pell de Dunia pateix greus alteracions, malformacions i cremades a causa de la malaltia. El temps, però, no juga al seu favor, ja que la pell comença a envoltar-li els dits impedint-li dur a terme qualsevol moviment.

 

Dunia podria perdre les mans per la síndrome de pell de papallona

Carlos, el pare de la menor, ha anat passant per diversos hospitals de la geografia espanyola, tot i que la resposta ha estat sempre negativa. «La meua filla podria perdre les mans per sempre», ha assegurat el mateix pare a ‘Diario Sur’. 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.