17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Les emotives paraules del pare de Celia, la xiqueta trobada morta en la mar

El dimarts 17 de desembre, el cos de Celia Cavia apareixia flotant en la mar, prop de la costa de Santoña, quan feia cinc dies que la xiqueta, de 14 anys, havia desaparegut. L’enterrament de la menor es va fer el dimecres 18 i els pares han volgut aprofitar per a donar les gràcies a totes les persones que van participar en la busca de Celia després de què se la veguera per última volta el 12 de desembre quan eixia de l’institut José María Pereda de Santander.

 

En estos moments tan durs, el pare de la menuda, Gerardo Cavia, ha volgut compartir unes paraules en record a la seua filla a través de Twitter, a on ha ressaltat que Celia era «meravellosa» i que «ens ha caigut una joia al fons de la mar». A la cerimònia d’adeu de la menor, que va ser en l’església de Santa Lucía, hi van assistir amics i companys d’institut de Celia.

 

El funeral es va celebrar en estricta intimitat però els pares van voler publicar una esquela en el ‘Diario Montañés’ en memòria de la menor: «La meua xiqueta, ens vas omplir de llum, amor i felicitat. Sempre que somriguem estaràs al nostre cor».

 

Víctima d’assetjament escolar

Celia cursava 3r d’ESO i este era el tercer any que assistia a l’institut José María Pereda. Este any havia anat un poc justa en els seus resultats escolars, segons afirma ‘El Español’, que assenyala que estos últims mesos la menor no estava bé i havia engrossat uns quilos que alguns dels seus companys havien aprofitat per a fer alguns comentaris i riure’s d’ella. 

 

Per la seua part, la xiqueta de 14 anys participava en el ‘Programa Tei’, dedicat a la prevenció de casos de violència i assetjament escolar entre els adolescents. D’altra banda, els agents van trobar una nota dins de la seua motxilla a on deia adeu a sos pares.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.