16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Entra en la casa de Michael Schumacher per a fer-li fotos postrat al llit i vendre-les

Michael Schumacher continua la seua llarga carrera de recuperació després del greu accident que va patir l’any 2013 que el va dixar en coma. Ara, este dimecres 22 de gener, la dona de l’expilot de Fórmula 1, Corinna Schumacher, ha denunciat que un desconegut va colar-se en la seua residència en Ginebra (Suïssa) per a fer fotos del seu marit prostrat al llit.

 

Fotos de Schumacher per 1 milió d’euros

La recuperació de Schumacher és completament privada i només han transcendit aquells detalls sobre la seua salut que la mateixa família ha compartit en estos sis anys, com a que hauria fet «xicotets passos». I és que des d’aquell fatídic accident esquiant als Alps no s’ha compartit cap imatge de l’expilot de F1.

 

Segons ha anunciat ‘Daily Mirror’, Corinna ha denunciat el robatori d'unes fotos del seu marit, fetes per una persona desconeguda que s’havia introduït sense permís a la casa al llac Lemán, a on viuen els Schumacher. A demés, també han informat que estes fotografies a on es veuria el pilot alemany postrat al llit han sigut posades a la venda per més d'un milió d'euros.

 

Des de què va patir l’accident, l’heptacampió de F1 ha rebut molt poques visites i està «en les millors mans», la seua família està fent «tot el possible» per ajudar-lo en la seua rehabilitació. Tot i que l’estat de salut de Schumacher preocupa molt, sobretot després de què el neurocirurgià italià Nicola Acciari assegurara que podria estar molt deteriorat a causa del trauma cerebral que va patir: «Hem d’imaginar una persona molt diferent de la que recordem, amb una estructura orgànica, muscular i esquelètica molt alterada i deteriorada».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.