Entra en la casa de Michael Schumacher per a fer-li fotos postrat al llit i vendre-les

Michael Schumacher continua la seua llarga carrera de recuperació després del greu accident que va patir l’any 2013 que el va dixar en coma. Ara, este dimecres 22 de gener, la dona de l’expilot de Fórmula 1, Corinna Schumacher, ha denunciat que un desconegut va colar-se en la seua residència en Ginebra (Suïssa) per a fer fotos del seu marit prostrat al llit.

 

Fotos de Schumacher per 1 milió d’euros

La recuperació de Schumacher és completament privada i només han transcendit aquells detalls sobre la seua salut que la mateixa família ha compartit en estos sis anys, com a que hauria fet «xicotets passos». I és que des d’aquell fatídic accident esquiant als Alps no s’ha compartit cap imatge de l’expilot de F1.

 

Segons ha anunciat ‘Daily Mirror’, Corinna ha denunciat el robatori d'unes fotos del seu marit, fetes per una persona desconeguda que s’havia introduït sense permís a la casa al llac Lemán, a on viuen els Schumacher. A demés, també han informat que estes fotografies a on es veuria el pilot alemany postrat al llit han sigut posades a la venda per més d'un milió d'euros.

 

Des de què va patir l’accident, l’heptacampió de F1 ha rebut molt poques visites i està «en les millors mans», la seua família està fent «tot el possible» per ajudar-lo en la seua rehabilitació. Tot i que l’estat de salut de Schumacher preocupa molt, sobretot després de què el neurocirurgià italià Nicola Acciari assegurara que podria estar molt deteriorat a causa del trauma cerebral que va patir: «Hem d’imaginar una persona molt diferent de la que recordem, amb una estructura orgànica, muscular i esquelètica molt alterada i deteriorada».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.