Entra en la casa de Michael Schumacher per a fer-li fotos postrat al llit i vendre-les

Michael Schumacher continua la seua llarga carrera de recuperació després del greu accident que va patir l’any 2013 que el va dixar en coma. Ara, este dimecres 22 de gener, la dona de l’expilot de Fórmula 1, Corinna Schumacher, ha denunciat que un desconegut va colar-se en la seua residència en Ginebra (Suïssa) per a fer fotos del seu marit prostrat al llit.

 

Fotos de Schumacher per 1 milió d’euros

La recuperació de Schumacher és completament privada i només han transcendit aquells detalls sobre la seua salut que la mateixa família ha compartit en estos sis anys, com a que hauria fet «xicotets passos». I és que des d’aquell fatídic accident esquiant als Alps no s’ha compartit cap imatge de l’expilot de F1.

 

Segons ha anunciat ‘Daily Mirror’, Corinna ha denunciat el robatori d'unes fotos del seu marit, fetes per una persona desconeguda que s’havia introduït sense permís a la casa al llac Lemán, a on viuen els Schumacher. A demés, també han informat que estes fotografies a on es veuria el pilot alemany postrat al llit han sigut posades a la venda per més d'un milió d'euros.

 

Des de què va patir l’accident, l’heptacampió de F1 ha rebut molt poques visites i està «en les millors mans», la seua família està fent «tot el possible» per ajudar-lo en la seua rehabilitació. Tot i que l’estat de salut de Schumacher preocupa molt, sobretot després de què el neurocirurgià italià Nicola Acciari assegurara que podria estar molt deteriorat a causa del trauma cerebral que va patir: «Hem d’imaginar una persona molt diferent de la que recordem, amb una estructura orgànica, muscular i esquelètica molt alterada i deteriorada».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a la dona detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la dona de 48 anys investigada per ruixar amb líquid inflamable a la seua parella a Chiva. S'obrin diligències paral·leles per possibles maltractaments de l'home cap a ella, mentres la víctima seguix ingressada amb pronòstic reservat.

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.