18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Entra en la casa de Michael Schumacher per a fer-li fotos postrat al llit i vendre-les

Michael Schumacher continua la seua llarga carrera de recuperació després del greu accident que va patir l’any 2013 que el va dixar en coma. Ara, este dimecres 22 de gener, la dona de l’expilot de Fórmula 1, Corinna Schumacher, ha denunciat que un desconegut va colar-se en la seua residència en Ginebra (Suïssa) per a fer fotos del seu marit prostrat al llit.

 

Fotos de Schumacher per 1 milió d’euros

La recuperació de Schumacher és completament privada i només han transcendit aquells detalls sobre la seua salut que la mateixa família ha compartit en estos sis anys, com a que hauria fet «xicotets passos». I és que des d’aquell fatídic accident esquiant als Alps no s’ha compartit cap imatge de l’expilot de F1.

 

Segons ha anunciat ‘Daily Mirror’, Corinna ha denunciat el robatori d'unes fotos del seu marit, fetes per una persona desconeguda que s’havia introduït sense permís a la casa al llac Lemán, a on viuen els Schumacher. A demés, també han informat que estes fotografies a on es veuria el pilot alemany postrat al llit han sigut posades a la venda per més d'un milió d'euros.

 

Des de què va patir l’accident, l’heptacampió de F1 ha rebut molt poques visites i està «en les millors mans», la seua família està fent «tot el possible» per ajudar-lo en la seua rehabilitació. Tot i que l’estat de salut de Schumacher preocupa molt, sobretot després de què el neurocirurgià italià Nicola Acciari assegurara que podria estar molt deteriorat a causa del trauma cerebral que va patir: «Hem d’imaginar una persona molt diferent de la que recordem, amb una estructura orgànica, muscular i esquelètica molt alterada i deteriorada».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.