L'extreballador de la Caja Rural Sant Vicent de la Vall d'Uixó, acusat d'un desfalc de 3,3 milions d'euros va negar ahir en el judici haver furtat fita quantitat dels comptes de l'entitat entre els anys 1998 i 2005. En canvi, l'acusat va argumentat haver sigut víctima d'una gran pressió psicològica, com ja ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' per part de la caixa d'estalvis i dels veïns de la Vall. L'acusat no va voler contestar les preguntes del fiscal ni tampoc a les de l'acusació particular i es va limitar a respondre al seu advocat.
Menys d'1 minutde lectura
Un extreballador de la banca acusat d’un desfalc de 3,3 milions d’euros a la Vall d’Uixó
Per València Diari
Últimes notícies
Successos
Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón
Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.
Oratge
Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus
El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.
Política
El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies
El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.
Social
Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant
Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.
Social
Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant
Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.
Social
Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant
Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.
Cultura
Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella
Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.
Esports
Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial
Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.








