Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Uns familiars furten tots els estalvis d’una dona major amb la que vivien a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha detingut a dos persones pel presumpte delicte d'estafa bancària i simulació de delicte a una persona d'avançada edat, de la qual eren família i amb qui compartien vivenda.

 

L'operació “ALOSIN” es va iniciar el passat mes d'abril després de tenir coneixement que, a una persona d'avançada edat, li havien realitzat 71 càrrecs en el seu compte corrent sense autorització, els quals ascendien a la quantitat de 40.000 euros.

 

La víctima es va adonar d'aquests moviments en ser avisada per la seua entitat bancària que es trobava al descobert en el seu compte. Li havien llevat tots els estalvis que tenia.

 

Després d'una complicada i laboriosa recerca es va aconseguir identificar als autors dels fets, els quals eren familiars i convivien fins i tot amb la víctima, sent els dos de nacionalitat espanyola i de 38 i 42 anys d'edat.

  

 

Últimes notícies

Barcelona firma un 6-0 al València i recupera la seua millor versió

Golejada incontestable en el Johan Cruyff amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski. L'equip de Flic mana en joc i se situa segon a dos punts del líder.

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.

El Llevant resistix al Betis i suma el seu primer punt amb un 2-2 treballat

El Llevant va passar del 2-0 al 2-2 davant un Betis que va dominar de principi a fi la segona part. Fornals va igualar i Ryan va evitar la remuntada en el tram final.