El Festival Eròtic d’Alacant ofereix «sessions fetitxistes amb una esclava» el dia contra la Violència de Gènere

 

 

  

El Festival Eròtic d’Alacant ha generat molta polèmica entre els socis del govern valencià. La diputada socialista Rosa Mustafá ha denunciat este passat dijous en el parlament les activitats programades pel certamen que tindrà lloc este cap de setmana en la Institució Firal Alacantina coincidint amb el Dia Internacional contra la Violència de Gènere.

  

  

Mustafá va detallar que en la web del Festival Eròtic d’Alacant apareix «una dona en roba interior, sessions fetitxistes amb una esclava i, com a novetat, una nina de silicona hipersexualitzada. L’absoluta vulnerabilitat de les dones. Un festival que promou una cultura de la sexualitat en la qual les dones mostren la més lleu resistència ni oposició al desig masculí». Incomplint d’esta manera alguns dels articles del Pacte contra la Violència de Gènere.

 

La pornografia fomenta la desigualtat

La parlamentària del PSPV ha insistit que un festival d’este tipus no hauria de celebrar-se «ni el 25 de novembre ni tampoc cap altre dia». Mustafá ha afegit que «el porno és una escola de desigualtat» que ensenya als homes «cada vegada més joves a iniciar-se en el sexe des d’una terrible superioritat enfront de les dones».

 

Fira de l’erotisme i la tecnologia

El Festival Eròtic d’Alacant-Futursex aconseguix este cap de setmana la seua sisena edició com «la fira de l’erotisme i la tecnologia». Segons figura en la seua pàgina web «oferix durant dos dies una forma de disfrutar sense reserves: Shows X en directe, Zona VR 360º, Adult Future Xous, còmic eròtic 3D, estrelles X internacionals, videojocs, webcam shows, Manga – Hentai, Erotic Realistic Dolls, Apps mòbil…. i moltes més», a un preu de 20 euros l’entrada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.