9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El Festival Eròtic d’Alacant ofereix «sessions fetitxistes amb una esclava» el dia contra la Violència de Gènere

 

 

  

El Festival Eròtic d’Alacant ha generat molta polèmica entre els socis del govern valencià. La diputada socialista Rosa Mustafá ha denunciat este passat dijous en el parlament les activitats programades pel certamen que tindrà lloc este cap de setmana en la Institució Firal Alacantina coincidint amb el Dia Internacional contra la Violència de Gènere.

  

  

Mustafá va detallar que en la web del Festival Eròtic d’Alacant apareix «una dona en roba interior, sessions fetitxistes amb una esclava i, com a novetat, una nina de silicona hipersexualitzada. L’absoluta vulnerabilitat de les dones. Un festival que promou una cultura de la sexualitat en la qual les dones mostren la més lleu resistència ni oposició al desig masculí». Incomplint d’esta manera alguns dels articles del Pacte contra la Violència de Gènere.

 

La pornografia fomenta la desigualtat

La parlamentària del PSPV ha insistit que un festival d’este tipus no hauria de celebrar-se «ni el 25 de novembre ni tampoc cap altre dia». Mustafá ha afegit que «el porno és una escola de desigualtat» que ensenya als homes «cada vegada més joves a iniciar-se en el sexe des d’una terrible superioritat enfront de les dones».

 

Fira de l’erotisme i la tecnologia

El Festival Eròtic d’Alacant-Futursex aconseguix este cap de setmana la seua sisena edició com «la fira de l’erotisme i la tecnologia». Segons figura en la seua pàgina web «oferix durant dos dies una forma de disfrutar sense reserves: Shows X en directe, Zona VR 360º, Adult Future Xous, còmic eròtic 3D, estrelles X internacionals, videojocs, webcam shows, Manga – Hentai, Erotic Realistic Dolls, Apps mòbil…. i moltes més», a un preu de 20 euros l’entrada.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.