10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El fundador de Pikolinos regala 1.000 euros a cadascun dels seus treballadors com a regal de Nadal

 

L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any coincidia amb el setanta aniversari del seu fundador, i com a agraïment pels anys de dedicació i esforç dels seus treballadors, els ha ingressat 1.000 euros a cadascú. La companyia, recentment ha passat per diversos canvis en novembre de l’any passat, ja que hi ha hagut un relleu generacional en el qual ara Juan Manuel, el seu fill és ara el president executiu, mentre que la seua filla Rosa Ana és la vicepresidenta del consell d’administració.

Últimes notícies

Condecorats 50 soldats de la Brigada Canàries XVI per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars de la Brigada Canàries XVI han sigut condecorats per la destacada ajuda prestada als damnificats de la DANA d'octubre de 2024 a València. La seua ràpida activació, en estar de maniobres a prop, els va convertir en una de les primeres unitats desplegades.

El PP en Les Corts denuncia 15 punts negres en l’alta velocitat Madrid-València

El PP en Les Corts ha registrat una PNL per a reparar de manera urgent 15 punts negres en l'alta velocitat Madrid-València i ha acusat el Govern de posar en risc la seguretat. També ha denunciat retards i infrafinançament del Pla de Rodalia en la Comunitat Valenciana

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.