El fundador de Pikolinos regala 1.000 euros a cadascun dels seus treballadors com a regal de Nadal

 

L’empresari alacantí Juan Perán, fundador de la famosa firma de calçat Pikolinos, ha regalat 1.000 euros a cadascun dels seus 600 treballadors. Com ha informat ‘ABC’ eixe ha sigut el regal de Nadal d’este empresari que és ja tot un referent en la indústria de les sabates. Segons sembla, el menjar de Nadal de l’emblemàtica firma il·licitana este any coincidia amb el setanta aniversari del seu fundador, i com a agraïment pels anys de dedicació i esforç dels seus treballadors, els ha ingressat 1.000 euros a cadascú. La companyia, recentment ha passat per diversos canvis en novembre de l’any passat, ja que hi ha hagut un relleu generacional en el qual ara Juan Manuel, el seu fill és ara el president executiu, mentre que la seua filla Rosa Ana és la vicepresidenta del consell d’administració.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.