Un grup de jóvens agredixen a una veïna per denunciar el seu botelló en Dénia

 

Un grup de jóvens han espentat, increpat i causat danys materials a la porta i finestra de la casa d’una veïna de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que acabava de denunciar que estaven fent botelló.

 

Fonts de la Policia Nacional han informat a Efe que pels fets ja s’ha detingut a un xic de 18 anys per un presumpte delicte de danys i que seguix la investigació per a procedir a més arrestos, en un cas que porta un jutjat de la localitat.

 

Tot ha començat quan el detingut i diferents amics es trobaven de botelló en un barri residencial de Dénia i una veïna va avisar a la policia local per a donar fi a eixar activitat, ja que està prohibit beure en el carrer i també la congregació de tantes persones en espais públics per l’actual crisi sanitària del Covid-19.

 

Van arribar a agredir a la veïna

Una volta que els agents els van confiscar les botelles i se’n van anar del lloc després d’en principi donar fi a l’episodi, quatre jóvens es van quedar allí i van recriminar a la veïna que havia avisat a la policia, a la que van arribar a agredir.

 

La víctima, que estava amb el seu fill. qui va tornar a cridar a la Policia, va haver de suportar com este grup continuava  amb les seues amenaces i crits, en augment fins al punt que van propinar puntades i punyades a la porta i finestra de sa casa, situada en un baix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.