14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un grup de jóvens agredixen a una veïna per denunciar el seu botelló en Dénia

 

Un grup de jóvens han espentat, increpat i causat danys materials a la porta i finestra de la casa d’una veïna de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que acabava de denunciar que estaven fent botelló.

 

Fonts de la Policia Nacional han informat a Efe que pels fets ja s’ha detingut a un xic de 18 anys per un presumpte delicte de danys i que seguix la investigació per a procedir a més arrestos, en un cas que porta un jutjat de la localitat.

 

Tot ha començat quan el detingut i diferents amics es trobaven de botelló en un barri residencial de Dénia i una veïna va avisar a la policia local per a donar fi a eixar activitat, ja que està prohibit beure en el carrer i també la congregació de tantes persones en espais públics per l’actual crisi sanitària del Covid-19.

 

Van arribar a agredir a la veïna

Una volta que els agents els van confiscar les botelles i se’n van anar del lloc després d’en principi donar fi a l’episodi, quatre jóvens es van quedar allí i van recriminar a la veïna que havia avisat a la policia, a la que van arribar a agredir.

 

La víctima, que estava amb el seu fill. qui va tornar a cridar a la Policia, va haver de suportar com este grup continuava  amb les seues amenaces i crits, en augment fins al punt que van propinar puntades i punyades a la porta i finestra de sa casa, situada en un baix.

Últimes notícies

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.