8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Un grup de jóvens agredixen a una veïna per denunciar el seu botelló en Dénia

 

Un grup de jóvens han espentat, increpat i causat danys materials a la porta i finestra de la casa d’una veïna de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que acabava de denunciar que estaven fent botelló.

 

Fonts de la Policia Nacional han informat a Efe que pels fets ja s’ha detingut a un xic de 18 anys per un presumpte delicte de danys i que seguix la investigació per a procedir a més arrestos, en un cas que porta un jutjat de la localitat.

 

Tot ha començat quan el detingut i diferents amics es trobaven de botelló en un barri residencial de Dénia i una veïna va avisar a la policia local per a donar fi a eixar activitat, ja que està prohibit beure en el carrer i també la congregació de tantes persones en espais públics per l’actual crisi sanitària del Covid-19.

 

Van arribar a agredir a la veïna

Una volta que els agents els van confiscar les botelles i se’n van anar del lloc després d’en principi donar fi a l’episodi, quatre jóvens es van quedar allí i van recriminar a la veïna que havia avisat a la policia, a la que van arribar a agredir.

 

La víctima, que estava amb el seu fill. qui va tornar a cridar a la Policia, va haver de suportar com este grup continuava  amb les seues amenaces i crits, en augment fins al punt que van propinar puntades i punyades a la porta i finestra de sa casa, situada en un baix.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.