Un grup de jóvens agredixen a una veïna per denunciar el seu botelló en Dénia

 

Un grup de jóvens han espentat, increpat i causat danys materials a la porta i finestra de la casa d’una veïna de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que acabava de denunciar que estaven fent botelló.

 

Fonts de la Policia Nacional han informat a Efe que pels fets ja s’ha detingut a un xic de 18 anys per un presumpte delicte de danys i que seguix la investigació per a procedir a més arrestos, en un cas que porta un jutjat de la localitat.

 

Tot ha començat quan el detingut i diferents amics es trobaven de botelló en un barri residencial de Dénia i una veïna va avisar a la policia local per a donar fi a eixar activitat, ja que està prohibit beure en el carrer i també la congregació de tantes persones en espais públics per l’actual crisi sanitària del Covid-19.

 

Van arribar a agredir a la veïna

Una volta que els agents els van confiscar les botelles i se’n van anar del lloc després d’en principi donar fi a l’episodi, quatre jóvens es van quedar allí i van recriminar a la veïna que havia avisat a la policia, a la que van arribar a agredir.

 

La víctima, que estava amb el seu fill. qui va tornar a cridar a la Policia, va haver de suportar com este grup continuava  amb les seues amenaces i crits, en augment fins al punt que van propinar puntades i punyades a la porta i finestra de sa casa, situada en un baix.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.