17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Guanyen 187 milions d’euros en l’Euromillones i acaben divorciats i sense parlar-se amb la seua família

Adrian y Gillian Bayford celebrando su premio millonario

Adrian i Gillian Bayford celebrant el seu premi milionari | EspañaDiario

 

En 2012, Adrian i Gillian Bayford van guanyar el major premi de loteria repartit mai en el Regne Unit. Gràcies a un bitllet d’Euromillones van guanyar un total de 148 milions de lliures, aproximadament uns 187 milions d’euros. Quan van realitzar la seua primera entrevista als mitjans, es van mostrar molt feliços i alardeaba d’una família molt unida. Quan es van assabentar del gran premi van ser a sopar a una pizzeria de menjar ràpid Domine’s Pizza.

  

  

No obstant això, guanyar una de les majors quantitats de diners repartits en Euromillones —segon major pot de la història del sorteig— no els va fer cap bé, sinó tot el contrari. Es van comprar una nova casa, diversos cotxes esportius i fins i tot van viatjar en primera classe a llocs inimaginables, però tot açò va acabar per destrossar el seu matrimoni.

 

 

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.