Guanyen 187 milions d’euros en l’Euromillones i acaben divorciats i sense parlar-se amb la seua família

Adrian y Gillian Bayford celebrando su premio millonario

Adrian i Gillian Bayford celebrant el seu premi milionari | EspañaDiario

 

En 2012, Adrian i Gillian Bayford van guanyar el major premi de loteria repartit mai en el Regne Unit. Gràcies a un bitllet d’Euromillones van guanyar un total de 148 milions de lliures, aproximadament uns 187 milions d’euros. Quan van realitzar la seua primera entrevista als mitjans, es van mostrar molt feliços i alardeaba d’una família molt unida. Quan es van assabentar del gran premi van ser a sopar a una pizzeria de menjar ràpid Domine’s Pizza.

  

  

No obstant això, guanyar una de les majors quantitats de diners repartits en Euromillones —segon major pot de la història del sorteig— no els va fer cap bé, sinó tot el contrari. Es van comprar una nova casa, diversos cotxes esportius i fins i tot van viatjar en primera classe a llocs inimaginables, però tot açò va acabar per destrossar el seu matrimoni.

 

 

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.