15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Guanyen 187 milions d’euros en l’Euromillones i acaben divorciats i sense parlar-se amb la seua família

Adrian y Gillian Bayford celebrando su premio millonario

Adrian i Gillian Bayford celebrant el seu premi milionari | EspañaDiario

 

En 2012, Adrian i Gillian Bayford van guanyar el major premi de loteria repartit mai en el Regne Unit. Gràcies a un bitllet d’Euromillones van guanyar un total de 148 milions de lliures, aproximadament uns 187 milions d’euros. Quan van realitzar la seua primera entrevista als mitjans, es van mostrar molt feliços i alardeaba d’una família molt unida. Quan es van assabentar del gran premi van ser a sopar a una pizzeria de menjar ràpid Domine’s Pizza.

  

  

No obstant això, guanyar una de les majors quantitats de diners repartits en Euromillones —segon major pot de la història del sorteig— no els va fer cap bé, sinó tot el contrari. Es van comprar una nova casa, diversos cotxes esportius i fins i tot van viatjar en primera classe a llocs inimaginables, però tot açò va acabar per destrossar el seu matrimoni.

 

 

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.