Un home detingut per estafar 9.000 euros a 35 dones a través d’internet en Llombai

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per estafar més de 9.000 euros a 35 dones de diferents punts d’Espanya a través de diferents aplicacions de cites en les que es feia passar per militar i demanava un ingrés de diners amb diferents excuses.

 

La investigació es va iniciar a causa d’una denúncia presentada en el municipi de Llombai, en la comarca de la Ribera (València), a on una dona va indicar que havia sigut víctima d’una estafa feta per un home a qui va conéixer en una xarxa social de cites.

 

El detingut, de 40 anys, enganyava a les seues víctimes entaulant una relació sentimental a través de dos conegudes xarxes socials de contactes. Per a això, estudiava el perfil psicològic de les seues futures víctimes i creava un perfil cridaner amb el que es feia passar per militar, usant fotos de perfils públics que trobava en Internet, segons informa la Guàrdia Civil.

 

Mai ha quedat amb elles

Mai mantenia un contacte físic amb les víctimes amb les que estava iniciant una relació sentimental, i només es limitava a mantindre converses a través de les xarxes socials i trucades telefòniques amb elles.

 

Una volta establida la relació sentimental, els sol·licitava un ingrés de diners en un compte bancari amb diferents excuses, la quantitat de les que variava en funció de la intensitat de la relació, al que les víctimes accedien una volta que l’individu s’havia guanyat la seua confiança.

 

Una volta rebia els diners, desapareixia de la xarxa social sense deixar rastre i si alguna de les víctimes el trobava en una altra xarxa, però amb diferent perfil, este les coaccionava amenaçant-les de manera agressiva per a acoquinar-les.

 

La Guàrdia Civil ha conseguit identificar a 35 víctimes repartides per tota Espanya i els agents de Llombai, en col·laboració amb els agents de la Policia Local de Quart de Poblet han detingut a l’individu, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte continuat d’estafa i un altre d’amenaces greus. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.