Un home detingut per estafar 9.000 euros a 35 dones a través d’internet en Llombai

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per estafar més de 9.000 euros a 35 dones de diferents punts d’Espanya a través de diferents aplicacions de cites en les que es feia passar per militar i demanava un ingrés de diners amb diferents excuses.

 

La investigació es va iniciar a causa d’una denúncia presentada en el municipi de Llombai, en la comarca de la Ribera (València), a on una dona va indicar que havia sigut víctima d’una estafa feta per un home a qui va conéixer en una xarxa social de cites.

 

El detingut, de 40 anys, enganyava a les seues víctimes entaulant una relació sentimental a través de dos conegudes xarxes socials de contactes. Per a això, estudiava el perfil psicològic de les seues futures víctimes i creava un perfil cridaner amb el que es feia passar per militar, usant fotos de perfils públics que trobava en Internet, segons informa la Guàrdia Civil.

 

Mai ha quedat amb elles

Mai mantenia un contacte físic amb les víctimes amb les que estava iniciant una relació sentimental, i només es limitava a mantindre converses a través de les xarxes socials i trucades telefòniques amb elles.

 

Una volta establida la relació sentimental, els sol·licitava un ingrés de diners en un compte bancari amb diferents excuses, la quantitat de les que variava en funció de la intensitat de la relació, al que les víctimes accedien una volta que l’individu s’havia guanyat la seua confiança.

 

Una volta rebia els diners, desapareixia de la xarxa social sense deixar rastre i si alguna de les víctimes el trobava en una altra xarxa, però amb diferent perfil, este les coaccionava amenaçant-les de manera agressiva per a acoquinar-les.

 

La Guàrdia Civil ha conseguit identificar a 35 víctimes repartides per tota Espanya i els agents de Llombai, en col·laboració amb els agents de la Policia Local de Quart de Poblet han detingut a l’individu, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte continuat d’estafa i un altre d’amenaces greus. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.