14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un home detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament i anar a casa de la seua exnóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en el districte de Marítim de València a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, en pegar la porta de la seua exparella amb la que té una ordre d’allunyament des de finals del 2019. 

 

Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim de València, a on, pel que pareix, un home estava dins de la finca causant danys.

 

Una volta en el lloc, els agents s’han entrevistat amb diferents veïns que han manifestat als agents que un home al que li consta una ordre d’allunyament sobre una veïna estava armant escàndol, minuts abans, dins del pati i ha estat colpejant la porta de la dona amb un pic.

 

Tenia una ordre de 300 metres d’allunyament

La patrulla ha vist com efectivament hi havia en terra un pic sense mànec, bloquejant la porta d’accés a la casa, la que presentava danys, pel que els policies han entrat i han vist que la casa no presentava signes de violència i que es trobava buida. 

 

Finalment, amb totes les dades aportades, els agents han eixit fora de la finca i han trobat a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades, el que ha manifestat als policies que sabia que tenia l’ordre d’allunyament, però que només estaven passejant per la zona.

 

Els agents després de verificar que la víctima vivia en la casa a la que havien acudit i treballava en el mateix barri, han detingut a l’home per trencament de condemna, en constar-li una ordre d’allunyament de 300 metres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.