Un home detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament i anar a casa de la seua exnóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en el districte de Marítim de València a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, en pegar la porta de la seua exparella amb la que té una ordre d’allunyament des de finals del 2019. 

 

Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim de València, a on, pel que pareix, un home estava dins de la finca causant danys.

 

Una volta en el lloc, els agents s’han entrevistat amb diferents veïns que han manifestat als agents que un home al que li consta una ordre d’allunyament sobre una veïna estava armant escàndol, minuts abans, dins del pati i ha estat colpejant la porta de la dona amb un pic.

 

Tenia una ordre de 300 metres d’allunyament

La patrulla ha vist com efectivament hi havia en terra un pic sense mànec, bloquejant la porta d’accés a la casa, la que presentava danys, pel que els policies han entrat i han vist que la casa no presentava signes de violència i que es trobava buida. 

 

Finalment, amb totes les dades aportades, els agents han eixit fora de la finca i han trobat a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades, el que ha manifestat als policies que sabia que tenia l’ordre d’allunyament, però que només estaven passejant per la zona.

 

Els agents després de verificar que la víctima vivia en la casa a la que havien acudit i treballava en el mateix barri, han detingut a l’home per trencament de condemna, en constar-li una ordre d’allunyament de 300 metres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.