Un home detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament i anar a casa de la seua exnóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en el districte de Marítim de València a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, en pegar la porta de la seua exparella amb la que té una ordre d’allunyament des de finals del 2019. 

 

Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim de València, a on, pel que pareix, un home estava dins de la finca causant danys.

 

Una volta en el lloc, els agents s’han entrevistat amb diferents veïns que han manifestat als agents que un home al que li consta una ordre d’allunyament sobre una veïna estava armant escàndol, minuts abans, dins del pati i ha estat colpejant la porta de la dona amb un pic.

 

Tenia una ordre de 300 metres d’allunyament

La patrulla ha vist com efectivament hi havia en terra un pic sense mànec, bloquejant la porta d’accés a la casa, la que presentava danys, pel que els policies han entrat i han vist que la casa no presentava signes de violència i que es trobava buida. 

 

Finalment, amb totes les dades aportades, els agents han eixit fora de la finca i han trobat a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades, el que ha manifestat als policies que sabia que tenia l’ordre d’allunyament, però que només estaven passejant per la zona.

 

Els agents després de verificar que la víctima vivia en la casa a la que havien acudit i treballava en el mateix barri, han detingut a l’home per trencament de condemna, en constar-li una ordre d’allunyament de 300 metres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.