Un home detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament i anar a casa de la seua exnóvia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en el districte de Marítim de València a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, en pegar la porta de la seua exparella amb la que té una ordre d’allunyament des de finals del 2019. 

 

Els fets s’han produït cap a les 16.20 hores la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim de València, a on, pel que pareix, un home estava dins de la finca causant danys.

 

Una volta en el lloc, els agents s’han entrevistat amb diferents veïns que han manifestat als agents que un home al que li consta una ordre d’allunyament sobre una veïna estava armant escàndol, minuts abans, dins del pati i ha estat colpejant la porta de la dona amb un pic.

 

Tenia una ordre de 300 metres d’allunyament

La patrulla ha vist com efectivament hi havia en terra un pic sense mànec, bloquejant la porta d’accés a la casa, la que presentava danys, pel que els policies han entrat i han vist que la casa no presentava signes de violència i que es trobava buida. 

 

Finalment, amb totes les dades aportades, els agents han eixit fora de la finca i han trobat a un home que coincidia plenament amb les característiques aportades, el que ha manifestat als policies que sabia que tenia l’ordre d’allunyament, però que només estaven passejant per la zona.

 

Els agents després de verificar que la víctima vivia en la casa a la que havien acudit i treballava en el mateix barri, han detingut a l’home per trencament de condemna, en constar-li una ordre d’allunyament de 300 metres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.