Un home mata per accident a la seua dona amb una motoserra, a Galícia

Un home ha acabat amb la vida de la seua dona, de 70 anys, en la localitat de Lugo de Riotorto mentre tallava fusta amb una motosierra en el lloc de A Hermida. El cas està sent investigat com un accident i l'alcalde, Clemente Iglesias, ha traslladat que l'home «està destrossat».

 

Segons ha explicat el regidor, l'home estava tallant fusta mentre ella subjectava i, accidentalment, després de travar-se la màquina, «va saltar al coll» de la dona, provocant «un gran tall» i que «es dessagnara». «Ha sigut una desgràcia», ha lamentat l'alcalde. El 061 va mobilitzar l'helicòpter medicalitzat amb base a Orense fins al lloc, encara que no va arribar a intervenir després de confirmar-se la mort de la dona. El 112 Galícia va tindreconstància del succeït a través del personal sanitari a les 13,25 hores.  Van ser mobilitzats efectius de la Guàrdia Civil, de Protecció Civil i del GES de Pontenova.

Se han desplegado efectivos de atención psicológica

A més, el 112 ha traslladat que es va donar l'avís per a atendre al marit de la morta al Grup d'Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce), que va desplaçar membres fins al lloc. De fet, el regidor de la localitat ha explicat que «l'home està destrossat». «Van parlar amb ell i li van donar una pastilla. Després ho portem dins, però no es va calmar fins que va vindre el fill», ha explicat.

 

L'autòpsia revelarà més informació

Fonts de la investigació consultades han ratificat que el cas ha sigut assumit per un jutjat de guàrdia, que serà el que decidisca si es realitza alguna perquisició a majors o es pren alguna declaració més enllà de l'informe remès, que identifica el succeït amb un accident. Està pendent que a la dona, de 70 anys, se li realitze l'autòpsia. La capella quedarà instal·lada este divendres a partir de les 16,00 hores en el Tanatori Municipal de Riotorto. El funeral de soterrament està previst pel dissabte 18.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.