Un home mata per accident a la seua dona amb una motoserra, a Galícia

Un home ha acabat amb la vida de la seua dona, de 70 anys, en la localitat de Lugo de Riotorto mentre tallava fusta amb una motosierra en el lloc de A Hermida. El cas està sent investigat com un accident i l'alcalde, Clemente Iglesias, ha traslladat que l'home «està destrossat».

 

Segons ha explicat el regidor, l'home estava tallant fusta mentre ella subjectava i, accidentalment, després de travar-se la màquina, «va saltar al coll» de la dona, provocant «un gran tall» i que «es dessagnara». «Ha sigut una desgràcia», ha lamentat l'alcalde. El 061 va mobilitzar l'helicòpter medicalitzat amb base a Orense fins al lloc, encara que no va arribar a intervenir després de confirmar-se la mort de la dona. El 112 Galícia va tindreconstància del succeït a través del personal sanitari a les 13,25 hores.  Van ser mobilitzats efectius de la Guàrdia Civil, de Protecció Civil i del GES de Pontenova.

Se han desplegado efectivos de atención psicológica

A més, el 112 ha traslladat que es va donar l'avís per a atendre al marit de la morta al Grup d'Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce), que va desplaçar membres fins al lloc. De fet, el regidor de la localitat ha explicat que «l'home està destrossat». «Van parlar amb ell i li van donar una pastilla. Després ho portem dins, però no es va calmar fins que va vindre el fill», ha explicat.

 

L'autòpsia revelarà més informació

Fonts de la investigació consultades han ratificat que el cas ha sigut assumit per un jutjat de guàrdia, que serà el que decidisca si es realitza alguna perquisició a majors o es pren alguna declaració més enllà de l'informe remès, que identifica el succeït amb un accident. Està pendent que a la dona, de 70 anys, se li realitze l'autòpsia. La capella quedarà instal·lada este divendres a partir de les 16,00 hores en el Tanatori Municipal de Riotorto. El funeral de soterrament està previst pel dissabte 18.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.