Un home mata per accident a la seua dona amb una motoserra, a Galícia

Un home ha acabat amb la vida de la seua dona, de 70 anys, en la localitat de Lugo de Riotorto mentre tallava fusta amb una motosierra en el lloc de A Hermida. El cas està sent investigat com un accident i l'alcalde, Clemente Iglesias, ha traslladat que l'home «està destrossat».

 

Segons ha explicat el regidor, l'home estava tallant fusta mentre ella subjectava i, accidentalment, després de travar-se la màquina, «va saltar al coll» de la dona, provocant «un gran tall» i que «es dessagnara». «Ha sigut una desgràcia», ha lamentat l'alcalde. El 061 va mobilitzar l'helicòpter medicalitzat amb base a Orense fins al lloc, encara que no va arribar a intervenir després de confirmar-se la mort de la dona. El 112 Galícia va tindreconstància del succeït a través del personal sanitari a les 13,25 hores.  Van ser mobilitzats efectius de la Guàrdia Civil, de Protecció Civil i del GES de Pontenova.

Se han desplegado efectivos de atención psicológica

A més, el 112 ha traslladat que es va donar l'avís per a atendre al marit de la morta al Grup d'Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce), que va desplaçar membres fins al lloc. De fet, el regidor de la localitat ha explicat que «l'home està destrossat». «Van parlar amb ell i li van donar una pastilla. Després ho portem dins, però no es va calmar fins que va vindre el fill», ha explicat.

 

L'autòpsia revelarà més informació

Fonts de la investigació consultades han ratificat que el cas ha sigut assumit per un jutjat de guàrdia, que serà el que decidisca si es realitza alguna perquisició a majors o es pren alguna declaració més enllà de l'informe remès, que identifica el succeït amb un accident. Està pendent que a la dona, de 70 anys, se li realitze l'autòpsia. La capella quedarà instal·lada este divendres a partir de les 16,00 hores en el Tanatori Municipal de Riotorto. El funeral de soterrament està previst pel dissabte 18.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.