Un home mata per accident a la seua dona amb una motoserra, a Galícia

Un home ha acabat amb la vida de la seua dona, de 70 anys, en la localitat de Lugo de Riotorto mentre tallava fusta amb una motosierra en el lloc de A Hermida. El cas està sent investigat com un accident i l'alcalde, Clemente Iglesias, ha traslladat que l'home «està destrossat».

 

Segons ha explicat el regidor, l'home estava tallant fusta mentre ella subjectava i, accidentalment, després de travar-se la màquina, «va saltar al coll» de la dona, provocant «un gran tall» i que «es dessagnara». «Ha sigut una desgràcia», ha lamentat l'alcalde. El 061 va mobilitzar l'helicòpter medicalitzat amb base a Orense fins al lloc, encara que no va arribar a intervenir després de confirmar-se la mort de la dona. El 112 Galícia va tindreconstància del succeït a través del personal sanitari a les 13,25 hores.  Van ser mobilitzats efectius de la Guàrdia Civil, de Protecció Civil i del GES de Pontenova.

Se han desplegado efectivos de atención psicológica

A més, el 112 ha traslladat que es va donar l'avís per a atendre al marit de la morta al Grup d'Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce), que va desplaçar membres fins al lloc. De fet, el regidor de la localitat ha explicat que «l'home està destrossat». «Van parlar amb ell i li van donar una pastilla. Després ho portem dins, però no es va calmar fins que va vindre el fill», ha explicat.

 

L'autòpsia revelarà més informació

Fonts de la investigació consultades han ratificat que el cas ha sigut assumit per un jutjat de guàrdia, que serà el que decidisca si es realitza alguna perquisició a majors o es pren alguna declaració més enllà de l'informe remès, que identifica el succeït amb un accident. Està pendent que a la dona, de 70 anys, se li realitze l'autòpsia. La capella quedarà instal·lada este divendres a partir de les 16,00 hores en el Tanatori Municipal de Riotorto. El funeral de soterrament està previst pel dissabte 18.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.