Hui persones detingudes per la distribució il·legal de canals privats de televisió des de València

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup delictiu dedicat, presumptament, a la distribució il·legal de continguts audiovisuals a través del sistema IPTV i l’ús d’enllaços M3U. Els investigats, a través de diferents grups tancats de diferents xarxes socials, gestionaven l’administració i distribució del senyal il·legal a uns 15.000 usuaris de tota Espanya.

 

L’operatiu policial s’ha dividit en dos fases. Durant la primera d’elles s’ha detingut a sis persones i s’han fet cinc  registres domiciliaris en les províncies de València, Còrdova, Màlaga, i Zamora, tallant el senyal il·lícit i el funcionament dels panells d’administració d’IPTV, tancant els grups en determinades xarxes socials i bloquejant comptes de pagament. També s’ha demostrat que, en el període investigat, els autors del delicte van obtindre uns beneficis de 160.000 euros procedents de la seua activitat delictiva.

 

De l’anàlisi dels efectes intervinguts en els diferents registres, s’ha determinat que els detinguts feien pagaments a un tercer, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U. A partir d’eixe moment, es van iniciar les gestions pertinents per a la seua localització i la seua detenció.

 

Per eixos fets, els agents han detingut a dos persones més en la província de Múrcia i s’investiga a una tercera persona per la seua presumpta participació en els fets. Igualment, s’han tallat i bloquejat dos panells d’administració que oferien als seus clients multitud de canals de televisió per pagament de manera il·legal. De la mateixa manera, s’ha demostrat que l’individu, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U, usurpava identitats de terceres persones per a obrir comptes bancaris online per a recepcionar i desviar els beneficis obtinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.