Hui persones detingudes per la distribució il·legal de canals privats de televisió des de València

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup delictiu dedicat, presumptament, a la distribució il·legal de continguts audiovisuals a través del sistema IPTV i l’ús d’enllaços M3U. Els investigats, a través de diferents grups tancats de diferents xarxes socials, gestionaven l’administració i distribució del senyal il·legal a uns 15.000 usuaris de tota Espanya.

 

L’operatiu policial s’ha dividit en dos fases. Durant la primera d’elles s’ha detingut a sis persones i s’han fet cinc  registres domiciliaris en les províncies de València, Còrdova, Màlaga, i Zamora, tallant el senyal il·lícit i el funcionament dels panells d’administració d’IPTV, tancant els grups en determinades xarxes socials i bloquejant comptes de pagament. També s’ha demostrat que, en el període investigat, els autors del delicte van obtindre uns beneficis de 160.000 euros procedents de la seua activitat delictiva.

 

De l’anàlisi dels efectes intervinguts en els diferents registres, s’ha determinat que els detinguts feien pagaments a un tercer, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U. A partir d’eixe moment, es van iniciar les gestions pertinents per a la seua localització i la seua detenció.

 

Per eixos fets, els agents han detingut a dos persones més en la província de Múrcia i s’investiga a una tercera persona per la seua presumpta participació en els fets. Igualment, s’han tallat i bloquejat dos panells d’administració que oferien als seus clients multitud de canals de televisió per pagament de manera il·legal. De la mateixa manera, s’ha demostrat que l’individu, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U, usurpava identitats de terceres persones per a obrir comptes bancaris online per a recepcionar i desviar els beneficis obtinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.