20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Hui persones detingudes per la distribució il·legal de canals privats de televisió des de València

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup delictiu dedicat, presumptament, a la distribució il·legal de continguts audiovisuals a través del sistema IPTV i l’ús d’enllaços M3U. Els investigats, a través de diferents grups tancats de diferents xarxes socials, gestionaven l’administració i distribució del senyal il·legal a uns 15.000 usuaris de tota Espanya.

 

L’operatiu policial s’ha dividit en dos fases. Durant la primera d’elles s’ha detingut a sis persones i s’han fet cinc  registres domiciliaris en les províncies de València, Còrdova, Màlaga, i Zamora, tallant el senyal il·lícit i el funcionament dels panells d’administració d’IPTV, tancant els grups en determinades xarxes socials i bloquejant comptes de pagament. També s’ha demostrat que, en el període investigat, els autors del delicte van obtindre uns beneficis de 160.000 euros procedents de la seua activitat delictiva.

 

De l’anàlisi dels efectes intervinguts en els diferents registres, s’ha determinat que els detinguts feien pagaments a un tercer, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U. A partir d’eixe moment, es van iniciar les gestions pertinents per a la seua localització i la seua detenció.

 

Per eixos fets, els agents han detingut a dos persones més en la província de Múrcia i s’investiga a una tercera persona per la seua presumpta participació en els fets. Igualment, s’han tallat i bloquejat dos panells d’administració que oferien als seus clients multitud de canals de televisió per pagament de manera il·legal. De la mateixa manera, s’ha demostrat que l’individu, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U, usurpava identitats de terceres persones per a obrir comptes bancaris online per a recepcionar i desviar els beneficis obtinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.