Hui persones detingudes per la distribució il·legal de canals privats de televisió des de València

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup delictiu dedicat, presumptament, a la distribució il·legal de continguts audiovisuals a través del sistema IPTV i l’ús d’enllaços M3U. Els investigats, a través de diferents grups tancats de diferents xarxes socials, gestionaven l’administració i distribució del senyal il·legal a uns 15.000 usuaris de tota Espanya.

 

L’operatiu policial s’ha dividit en dos fases. Durant la primera d’elles s’ha detingut a sis persones i s’han fet cinc  registres domiciliaris en les províncies de València, Còrdova, Màlaga, i Zamora, tallant el senyal il·lícit i el funcionament dels panells d’administració d’IPTV, tancant els grups en determinades xarxes socials i bloquejant comptes de pagament. També s’ha demostrat que, en el període investigat, els autors del delicte van obtindre uns beneficis de 160.000 euros procedents de la seua activitat delictiva.

 

De l’anàlisi dels efectes intervinguts en els diferents registres, s’ha determinat que els detinguts feien pagaments a un tercer, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U. A partir d’eixe moment, es van iniciar les gestions pertinents per a la seua localització i la seua detenció.

 

Per eixos fets, els agents han detingut a dos persones més en la província de Múrcia i s’investiga a una tercera persona per la seua presumpta participació en els fets. Igualment, s’han tallat i bloquejat dos panells d’administració que oferien als seus clients multitud de canals de televisió per pagament de manera il·legal. De la mateixa manera, s’ha demostrat que l’individu, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U, usurpava identitats de terceres persones per a obrir comptes bancaris online per a recepcionar i desviar els beneficis obtinguts.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.