Hui persones detingudes per la distribució il·legal de canals privats de televisió des de València

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup delictiu dedicat, presumptament, a la distribució il·legal de continguts audiovisuals a través del sistema IPTV i l’ús d’enllaços M3U. Els investigats, a través de diferents grups tancats de diferents xarxes socials, gestionaven l’administració i distribució del senyal il·legal a uns 15.000 usuaris de tota Espanya.

 

L’operatiu policial s’ha dividit en dos fases. Durant la primera d’elles s’ha detingut a sis persones i s’han fet cinc  registres domiciliaris en les províncies de València, Còrdova, Màlaga, i Zamora, tallant el senyal il·lícit i el funcionament dels panells d’administració d’IPTV, tancant els grups en determinades xarxes socials i bloquejant comptes de pagament. També s’ha demostrat que, en el període investigat, els autors del delicte van obtindre uns beneficis de 160.000 euros procedents de la seua activitat delictiva.

 

De l’anàlisi dels efectes intervinguts en els diferents registres, s’ha determinat que els detinguts feien pagaments a un tercer, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U. A partir d’eixe moment, es van iniciar les gestions pertinents per a la seua localització i la seua detenció.

 

Per eixos fets, els agents han detingut a dos persones més en la província de Múrcia i s’investiga a una tercera persona per la seua presumpta participació en els fets. Igualment, s’han tallat i bloquejat dos panells d’administració que oferien als seus clients multitud de canals de televisió per pagament de manera il·legal. De la mateixa manera, s’ha demostrat que l’individu, que va resultar ser el proveïdor de gran part de les línies M3U, usurpava identitats de terceres persones per a obrir comptes bancaris online per a recepcionar i desviar els beneficis obtinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.