Un incendi i un accident de trànsit la mateixa nit a Oliva i Gandia

Els bombers apagant l'incendi en l'habitatge de la platja d'Oliva

Els bombers apagant l’incendi en l’habitatge de la platja d’Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Esta nit, al voltant de les 2.00 hores de la matinada, s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’un incendi en un habitatge del carrer Berenguer d’Eneza de la platja d’Oliva. Segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi ha sigut originat en un matalàs, i afortunadament, no ha tingut grans conseqüències en la vivenda, i ha pogut apagar-se en pocs minuts. Malgrat això el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha hagut de mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) perquè l’equip sanitari atenguera una dona de 61 anys per inhalació de fum i cremades en els dits. Posteriorment ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, i els bombers han finalitzat el seu servei a les 2.19 hores.

  

  

Simultàniament, al voltant de la mateixa hora, ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit a Gandia. S’alertava al CICU que un vehicle havia col·lisionat contra una escultura en la Plaça Escola Pia de Gandia. El cotxe ha quedat greument afectat pel colp. Fins el lloc de l’accident s’han hagut de traslladar els bombers per excarcerar una jove de 21 anys i una menor de 16. Així mateix, s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Transport no Assistit (TNA). L’equip mèdic ha assistit la dona de 21 anys per una contusió toràcica i la menor per una fractura de pelvis. Les dues han sigut traslladades també a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. Es desconeixen encara les causes que van portar la conductora a eixir-se’n de la via i col·lisionar amb l’escultura.

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València
 
Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

 

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.