10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un incendi i un accident de trànsit la mateixa nit a Oliva i Gandia

Els bombers apagant l'incendi en l'habitatge de la platja d'Oliva

Els bombers apagant l’incendi en l’habitatge de la platja d’Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Esta nit, al voltant de les 2.00 hores de la matinada, s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’un incendi en un habitatge del carrer Berenguer d’Eneza de la platja d’Oliva. Segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi ha sigut originat en un matalàs, i afortunadament, no ha tingut grans conseqüències en la vivenda, i ha pogut apagar-se en pocs minuts. Malgrat això el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha hagut de mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) perquè l’equip sanitari atenguera una dona de 61 anys per inhalació de fum i cremades en els dits. Posteriorment ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, i els bombers han finalitzat el seu servei a les 2.19 hores.

  

  

Simultàniament, al voltant de la mateixa hora, ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit a Gandia. S’alertava al CICU que un vehicle havia col·lisionat contra una escultura en la Plaça Escola Pia de Gandia. El cotxe ha quedat greument afectat pel colp. Fins el lloc de l’accident s’han hagut de traslladar els bombers per excarcerar una jove de 21 anys i una menor de 16. Així mateix, s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Transport no Assistit (TNA). L’equip mèdic ha assistit la dona de 21 anys per una contusió toràcica i la menor per una fractura de pelvis. Les dues han sigut traslladades també a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. Es desconeixen encara les causes que van portar la conductora a eixir-se’n de la via i col·lisionar amb l’escultura.

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València
 
Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.

Avís taronja per ratxes de 90 km/h a Alacant i per fenòmens costaners este dimecres

Aemet ha establit per a este dimecres l'avís taronja per vent a Alacant i per fenòmens costaners en els litorals de València i Alacant. També activa avisos grocs per vent a Castelló i zones de València i per mala mar en el sud d'Alacant i a Castelló en diferents trams horaris.

Pluges al migdia, baixada de temperatures i ratxes molt fortes este dimecres en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres intervals nuvolosos amb pluges en les hores centrals, descens tèrmic i vent de l'oest amb ratxes que podrien superar 90 km/h. El dijous augmentarà la nuvolositat al matí i les màximes repuntaran a la vesprada, amb ratxes molt fortes a l'interior.