Un incendi i un accident de trànsit la mateixa nit a Oliva i Gandia

Els bombers apagant l'incendi en l'habitatge de la platja d'Oliva

Els bombers apagant l’incendi en l’habitatge de la platja d’Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Esta nit, al voltant de les 2.00 hores de la matinada, s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’un incendi en un habitatge del carrer Berenguer d’Eneza de la platja d’Oliva. Segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi ha sigut originat en un matalàs, i afortunadament, no ha tingut grans conseqüències en la vivenda, i ha pogut apagar-se en pocs minuts. Malgrat això el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha hagut de mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) perquè l’equip sanitari atenguera una dona de 61 anys per inhalació de fum i cremades en els dits. Posteriorment ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, i els bombers han finalitzat el seu servei a les 2.19 hores.

  

  

Simultàniament, al voltant de la mateixa hora, ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit a Gandia. S’alertava al CICU que un vehicle havia col·lisionat contra una escultura en la Plaça Escola Pia de Gandia. El cotxe ha quedat greument afectat pel colp. Fins el lloc de l’accident s’han hagut de traslladar els bombers per excarcerar una jove de 21 anys i una menor de 16. Així mateix, s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Transport no Assistit (TNA). L’equip mèdic ha assistit la dona de 21 anys per una contusió toràcica i la menor per una fractura de pelvis. Les dues han sigut traslladades també a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. Es desconeixen encara les causes que van portar la conductora a eixir-se’n de la via i col·lisionar amb l’escultura.

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València
 
Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

 

Últimes notícies

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.