Un incendi i un accident de trànsit la mateixa nit a Oliva i Gandia

Els bombers apagant l'incendi en l'habitatge de la platja d'Oliva

Els bombers apagant l’incendi en l’habitatge de la platja d’Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Esta nit, al voltant de les 2.00 hores de la matinada, s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’un incendi en un habitatge del carrer Berenguer d’Eneza de la platja d’Oliva. Segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi ha sigut originat en un matalàs, i afortunadament, no ha tingut grans conseqüències en la vivenda, i ha pogut apagar-se en pocs minuts. Malgrat això el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha hagut de mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) perquè l’equip sanitari atenguera una dona de 61 anys per inhalació de fum i cremades en els dits. Posteriorment ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia, i els bombers han finalitzat el seu servei a les 2.19 hores.

  

  

Simultàniament, al voltant de la mateixa hora, ha entrat avís a Emergències d’un accident de trànsit a Gandia. S’alertava al CICU que un vehicle havia col·lisionat contra una escultura en la Plaça Escola Pia de Gandia. El cotxe ha quedat greument afectat pel colp. Fins el lloc de l’accident s’han hagut de traslladar els bombers per excarcerar una jove de 21 anys i una menor de 16. Així mateix, s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Transport no Assistit (TNA). L’equip mèdic ha assistit la dona de 21 anys per una contusió toràcica i la menor per una fractura de pelvis. Les dues han sigut traslladades també a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia. Es desconeixen encara les causes que van portar la conductora a eixir-se’n de la via i col·lisionar amb l’escultura.

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València
 
Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia

Estat en el que va quedar el vehicle accidentat a Gandia | Consorci Provincial de Bombers de València

 

 

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.