Intervinguts en Castelló de la Plana 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil

 

Efectius del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil de Castelló de la Plana han intervingut 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil i la hipertensió arterial pulmonar. Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els agents van fer una inspecció en un local dedicat a la venda d’articles eròtics de la ciutat.

 

Una volta allí, van intervindre 80 comprimits disposats per a la seua venda, en l’etiquetatge de la que figurava com a principal matèria activa el sildenafil, un compost que forma part d’alguns medicaments usats per a la disfunció erèctil i tractament de la hipertensió arterial pulmonar que han de ser prescrits per un facultatiu sanitari i comercialitzats en locals autoritzats.

 

Els comprimits van ser remesos per a la seua anàlisi a l’Agència Espanyola del Medicament i es va determinar que les mostres analitzades corresponien a productes no autoritzats en Espanya que implicaven riscos per a la salut derivats del desconeixement de la traçabilitat d’este, de la formulació, de les qualitats usades en els seus components i dels estàndards de fabricació.

 

Es tractava de medicaments sense cap garantia quant a què s’hagen observat les condicions d’emmagatzematge i conservació. Per eixos fets, els agents investiguen a una persona per un delicte contra la salut pública, en comercialitzar medicaments il·legals.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.