Intervinguts en Castelló de la Plana 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil

 

Efectius del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil de Castelló de la Plana han intervingut 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil i la hipertensió arterial pulmonar. Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els agents van fer una inspecció en un local dedicat a la venda d’articles eròtics de la ciutat.

 

Una volta allí, van intervindre 80 comprimits disposats per a la seua venda, en l’etiquetatge de la que figurava com a principal matèria activa el sildenafil, un compost que forma part d’alguns medicaments usats per a la disfunció erèctil i tractament de la hipertensió arterial pulmonar que han de ser prescrits per un facultatiu sanitari i comercialitzats en locals autoritzats.

 

Els comprimits van ser remesos per a la seua anàlisi a l’Agència Espanyola del Medicament i es va determinar que les mostres analitzades corresponien a productes no autoritzats en Espanya que implicaven riscos per a la salut derivats del desconeixement de la traçabilitat d’este, de la formulació, de les qualitats usades en els seus components i dels estàndards de fabricació.

 

Es tractava de medicaments sense cap garantia quant a què s’hagen observat les condicions d’emmagatzematge i conservació. Per eixos fets, els agents investiguen a una persona per un delicte contra la salut pública, en comercialitzar medicaments il·legals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.