Intervinguts en Castelló de la Plana 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil

 

Efectius del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil de Castelló de la Plana han intervingut 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil i la hipertensió arterial pulmonar. Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els agents van fer una inspecció en un local dedicat a la venda d’articles eròtics de la ciutat.

 

Una volta allí, van intervindre 80 comprimits disposats per a la seua venda, en l’etiquetatge de la que figurava com a principal matèria activa el sildenafil, un compost que forma part d’alguns medicaments usats per a la disfunció erèctil i tractament de la hipertensió arterial pulmonar que han de ser prescrits per un facultatiu sanitari i comercialitzats en locals autoritzats.

 

Els comprimits van ser remesos per a la seua anàlisi a l’Agència Espanyola del Medicament i es va determinar que les mostres analitzades corresponien a productes no autoritzats en Espanya que implicaven riscos per a la salut derivats del desconeixement de la traçabilitat d’este, de la formulació, de les qualitats usades en els seus components i dels estàndards de fabricació.

 

Es tractava de medicaments sense cap garantia quant a què s’hagen observat les condicions d’emmagatzematge i conservació. Per eixos fets, els agents investiguen a una persona per un delicte contra la salut pública, en comercialitzar medicaments il·legals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.