Intervinguts en Castelló de la Plana 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil

 

Efectius del Servei de Protecció de la Naturalesa (Seprona) de la Guàrdia Civil de Castelló de la Plana han intervingut 80 comprimits d’un medicament il·legal usat per a la disfunció erèctil i la hipertensió arterial pulmonar. Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els agents van fer una inspecció en un local dedicat a la venda d’articles eròtics de la ciutat.

 

Una volta allí, van intervindre 80 comprimits disposats per a la seua venda, en l’etiquetatge de la que figurava com a principal matèria activa el sildenafil, un compost que forma part d’alguns medicaments usats per a la disfunció erèctil i tractament de la hipertensió arterial pulmonar que han de ser prescrits per un facultatiu sanitari i comercialitzats en locals autoritzats.

 

Els comprimits van ser remesos per a la seua anàlisi a l’Agència Espanyola del Medicament i es va determinar que les mostres analitzades corresponien a productes no autoritzats en Espanya que implicaven riscos per a la salut derivats del desconeixement de la traçabilitat d’este, de la formulació, de les qualitats usades en els seus components i dels estàndards de fabricació.

 

Es tractava de medicaments sense cap garantia quant a què s’hagen observat les condicions d’emmagatzematge i conservació. Per eixos fets, els agents investiguen a una persona per un delicte contra la salut pública, en comercialitzar medicaments il·legals.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.