Un investigador assegura que Madeleine McCann es troba a Portugal

La pequeña Madeleine McCann, desaparecida en mayo de 2007

Madeleine McCann va desaparèixer el maig de 2007 | Cedida

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann podria frenar-se en els pròxims dies si no es produix cap novetat. La xiqueta anglesa va desaparèixer l’any 2007 en un hotel de la ciutat portuguesa de Praia da Luz. Els seus pares s’estan quedant sense diners per pagar els detectius. 

 

Un dels investigadors que va participar en la seua recerca, però, ha donat noves esperances a la seua família. Segons ell, Maddie, que ara seria una adolescent de 15 anys, continuaria amb vida i no hauria eixit mai de Portugal.  

 

Continua segrestada a Portugal 

David Edgar és el detectiu que ha fet aquesta afirmació. L’home va treballar durant tres anys en el cas, contractat per Kate i Gerry McCann. En una entrevista al diari britànic ‘The Sun’ va explicar que existix algú que sap on es troba la xiqueta desapareguda i que va passar exactament la nit on se la va perdre de vista. 

 

Fins ara, les investigacions policials no han aconseguit cap pista que els porte a localitzar Madeleine. Scotland Yard fa 11 anys que treballa en la desaparició de la xiqueta i continua demanant diners, tot i que ja s’han invertit 11 milions de lliures.  Edgar creu que la policia britànica no trobarà la jove desapareguda si no és amb l’ajuda de la persona que la va raptar. 

 

Kate y Gerry, padres de Madeleine McCann.

Kate i Gerry McCann amb un cartell d’una recreació de la seua filla | Cedida

 

El segrestador hauria de confessar en «el seu llit de mort»

David Edgar ha donat el seu punt de vista sobre on podria estar Madeleine: «Podria estar pràcticament en qualsevol part del món, però la meua intuïció és que es troba a Portugal». El detectiu afirma que «la possibilitat que l’hagen tret de contraban fora del país sense ser detectada és molt poc probable» i que hi ha algú de la zona que sap «on està Maddie i que va passar».   

 

Per Edgar, l’única manera de localitzar a la xicoteta Maddie és que el seu segrestador acabe confessant o algú el delate: «Podria passar que la persona responsable del segrest de Madeleine s’estiga morint i aleshores faça una confessió en el seu llit de mort. Podria ser també que el segrestador acabe sent delatat per persones que sàpiguen el que va succeir». 

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.