Un investigador assegura que Madeleine McCann es troba a Portugal

La pequeña Madeleine McCann, desaparecida en mayo de 2007

Madeleine McCann va desaparèixer el maig de 2007 | Cedida

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann podria frenar-se en els pròxims dies si no es produix cap novetat. La xiqueta anglesa va desaparèixer l’any 2007 en un hotel de la ciutat portuguesa de Praia da Luz. Els seus pares s’estan quedant sense diners per pagar els detectius. 

 

Un dels investigadors que va participar en la seua recerca, però, ha donat noves esperances a la seua família. Segons ell, Maddie, que ara seria una adolescent de 15 anys, continuaria amb vida i no hauria eixit mai de Portugal.  

 

Continua segrestada a Portugal 

David Edgar és el detectiu que ha fet aquesta afirmació. L’home va treballar durant tres anys en el cas, contractat per Kate i Gerry McCann. En una entrevista al diari britànic ‘The Sun’ va explicar que existix algú que sap on es troba la xiqueta desapareguda i que va passar exactament la nit on se la va perdre de vista. 

 

Fins ara, les investigacions policials no han aconseguit cap pista que els porte a localitzar Madeleine. Scotland Yard fa 11 anys que treballa en la desaparició de la xiqueta i continua demanant diners, tot i que ja s’han invertit 11 milions de lliures.  Edgar creu que la policia britànica no trobarà la jove desapareguda si no és amb l’ajuda de la persona que la va raptar. 

 

Kate y Gerry, padres de Madeleine McCann.

Kate i Gerry McCann amb un cartell d’una recreació de la seua filla | Cedida

 

El segrestador hauria de confessar en «el seu llit de mort»

David Edgar ha donat el seu punt de vista sobre on podria estar Madeleine: «Podria estar pràcticament en qualsevol part del món, però la meua intuïció és que es troba a Portugal». El detectiu afirma que «la possibilitat que l’hagen tret de contraban fora del país sense ser detectada és molt poc probable» i que hi ha algú de la zona que sap «on està Maddie i que va passar».   

 

Per Edgar, l’única manera de localitzar a la xicoteta Maddie és que el seu segrestador acabe confessant o algú el delate: «Podria passar que la persona responsable del segrest de Madeleine s’estiga morint i aleshores faça una confessió en el seu llit de mort. Podria ser també que el segrestador acabe sent delatat per persones que sàpiguen el que va succeir». 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.