7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Investiguen la mort d’una dona en precipitar-se d’un habitatge a Benetússer

Agents de la Guàrdia Civil han obert una investigació per a esclarir les causes de la mort d’una dona que s’ha precipitat d’un habitatge en la localitat valenciana de Benetússer, segons han confirmat fonts de l’institut armado a Europa Press.

Segons ha avançat el diari Levante-EMV, la víctima ha caigut des de la finestra d’un pis ocupat de manera il·legal al voltant de les 04.00 hores de la matinada d’este dissabte.

Fonts de la Guàrdia Civil han explicat que l’equip d’homicidis de la Comandància de la Guàrdia Civil ha obert una recerca per a esclarir les circumstàncies de la mort de la dona i esbrinar si es tracta d’un homicidi, un suïcidi o un accident.

Últimes notícies

Kambwala retorna al grup del Vila-real cinc mesos després i Partey es reincorpora

Kambwala ha tornat a entrenar amb el Vila-real després de cinc mesos de baixa per una lesió muscular. Partey també s'ha exercitat després de quasi un mes fora.

Els llevaneus de la Generalitat actuen en huit rutes de Castelló per la borrasca Francis

En plena borrasca Francis, la Generalitat ja va activar el pla de serveis viaris hivernals i este dilluns se centra en huit de les 28 rutes de Castelló. València i Alacant romanen en prealerta per a desplegar mitjans si feren falta.

El PSPV alerta d’una escalada històrica de queixes per brutícia i soroll a València al tancament de 2025

El PSPV ha advertit d'un augment rècord de queixes veïnals per falta de neteja i contaminació acústica a València durant 2025 i acusa el govern municipal d'inacció.

Incertesa per a les empreses valencianes per la situació a Veneçuela

Cambra València considera que la intervenció dels EUA i la captura de Nicolás Maduro obri un període d'incertesa. Veneçuela és sèptim mercat client en la zona i dotzé proveïdor de la Comunitat.

Trobats més restes del vaixell afonat en Komodo, sense rastre dels dos xiquets valencians

Els equips de rescat van trobar nous fragments del KM Putri Sakinah, però seguixen sense localitzar als dos menors de 9 i 10 anys desapareguts. L'operatiu, amb 153 persones i 17 embarcacions, es va ampliar fins al dimecres en una zona de forts corrents.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi amb víctimes espanyoles en Komodo

El naufragi d'un vaixell turístic al Parc Nacional de Komodo ha deixat dos valencians morts i dos menors desapareguts. El cas ha impulsat a Indonèsia a revisar la seguretat marítima, obrir una investigació i suspendre temporalment la navegació turística.

PSPV acusa el PP de prioritzar la sanitat privada sobre la salut dels valencians

El PSPV ha acusat el PP d'anteposar la sanitat privada i de falta de transparència en les derivacions. Rafa Simó ha denunciat 56 milions i promeses incomplides.

València eleva a 400 euros per fill l’ajuda a la natalitat i obri sol·licituds

València augmenta a 400 euros l'ajuda per naixement, adopció o acolliment en 2026. La convocatòria, dotada amb 1,5 milions, pot demanar-se ja.