Jorge passarà a disposició judicial este divendres en Alzira

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, la jove de 25 anys de la que no es tenen notícies des del passat 7 de novembre, passarà este divendres a disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, segons fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, es va entregar este dimecres de matinada en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). Allí tenia una casa llogada en la que havia quedat a través d’internet amb la jove, que va enviar a sa mare la seua ubicació per WhatsApp.

 

Dos dies després, el 9 de novembre, la xica figura com a desapareguda. Les faenes per tal de trobar-la, amb participació de fins a 150 efectius de diferents servicis de la Guàrdia Civil i de la Unitat Militar d’Emergències, es van estendre també a l’Olleria, a on el sospitós també va viure en una altra casa de lloguer.

 

Segons les mateixes fonts, la Guàrdia Civil ni ha fet ni té previst traslladar al sospitós a Manuel per a fer una reconstrucció dels fets, un tràmit que requerix presència judicial. En una primera declaració, el principal sospitós d’haver matat violentament a Marta, va confessar davant els agents que havia «trossejat» el cos de la jove i l’havia tirat a diferents contenidors.

 

La Delegació del Govern manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons va informar el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada d’urgència este dimecres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.