Jorge passarà a disposició judicial este divendres en Alzira

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, la jove de 25 anys de la que no es tenen notícies des del passat 7 de novembre, passarà este divendres a disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, segons fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, es va entregar este dimecres de matinada en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). Allí tenia una casa llogada en la que havia quedat a través d’internet amb la jove, que va enviar a sa mare la seua ubicació per WhatsApp.

 

Dos dies després, el 9 de novembre, la xica figura com a desapareguda. Les faenes per tal de trobar-la, amb participació de fins a 150 efectius de diferents servicis de la Guàrdia Civil i de la Unitat Militar d’Emergències, es van estendre també a l’Olleria, a on el sospitós també va viure en una altra casa de lloguer.

 

Segons les mateixes fonts, la Guàrdia Civil ni ha fet ni té previst traslladar al sospitós a Manuel per a fer una reconstrucció dels fets, un tràmit que requerix presència judicial. En una primera declaració, el principal sospitós d’haver matat violentament a Marta, va confessar davant els agents que havia «trossejat» el cos de la jove i l’havia tirat a diferents contenidors.

 

La Delegació del Govern manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons va informar el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada d’urgència este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.