Jorge passarà a disposició judicial este divendres en Alzira

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, la jove de 25 anys de la que no es tenen notícies des del passat 7 de novembre, passarà este divendres a disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, segons fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, es va entregar este dimecres de matinada en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). Allí tenia una casa llogada en la que havia quedat a través d’internet amb la jove, que va enviar a sa mare la seua ubicació per WhatsApp.

 

Dos dies després, el 9 de novembre, la xica figura com a desapareguda. Les faenes per tal de trobar-la, amb participació de fins a 150 efectius de diferents servicis de la Guàrdia Civil i de la Unitat Militar d’Emergències, es van estendre també a l’Olleria, a on el sospitós també va viure en una altra casa de lloguer.

 

Segons les mateixes fonts, la Guàrdia Civil ni ha fet ni té previst traslladar al sospitós a Manuel per a fer una reconstrucció dels fets, un tràmit que requerix presència judicial. En una primera declaració, el principal sospitós d’haver matat violentament a Marta, va confessar davant els agents que havia «trossejat» el cos de la jove i l’havia tirat a diferents contenidors.

 

La Delegació del Govern manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons va informar el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada d’urgència este dimecres.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.