Jorge passarà a disposició judicial este divendres en Alzira

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, la jove de 25 anys de la que no es tenen notícies des del passat 7 de novembre, passarà este divendres a disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, segons fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, es va entregar este dimecres de matinada en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). Allí tenia una casa llogada en la que havia quedat a través d’internet amb la jove, que va enviar a sa mare la seua ubicació per WhatsApp.

 

Dos dies després, el 9 de novembre, la xica figura com a desapareguda. Les faenes per tal de trobar-la, amb participació de fins a 150 efectius de diferents servicis de la Guàrdia Civil i de la Unitat Militar d’Emergències, es van estendre també a l’Olleria, a on el sospitós també va viure en una altra casa de lloguer.

 

Segons les mateixes fonts, la Guàrdia Civil ni ha fet ni té previst traslladar al sospitós a Manuel per a fer una reconstrucció dels fets, un tràmit que requerix presència judicial. En una primera declaració, el principal sospitós d’haver matat violentament a Marta, va confessar davant els agents que havia «trossejat» el cos de la jove i l’havia tirat a diferents contenidors.

 

La Delegació del Govern manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons va informar el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada d’urgència este dimecres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.