Jorge passarà a disposició judicial este divendres en Alzira

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, la jove de 25 anys de la que no es tenen notícies des del passat 7 de novembre, passarà este divendres a disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, segons fonts pròximes a la investigació.

 

Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, es va entregar este dimecres de matinada en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). Allí tenia una casa llogada en la que havia quedat a través d’internet amb la jove, que va enviar a sa mare la seua ubicació per WhatsApp.

 

Dos dies després, el 9 de novembre, la xica figura com a desapareguda. Les faenes per tal de trobar-la, amb participació de fins a 150 efectius de diferents servicis de la Guàrdia Civil i de la Unitat Militar d’Emergències, es van estendre també a l’Olleria, a on el sospitós també va viure en una altra casa de lloguer.

 

Segons les mateixes fonts, la Guàrdia Civil ni ha fet ni té previst traslladar al sospitós a Manuel per a fer una reconstrucció dels fets, un tràmit que requerix presència judicial. En una primera declaració, el principal sospitós d’haver matat violentament a Marta, va confessar davant els agents que havia «trossejat» el cos de la jove i l’havia tirat a diferents contenidors.

 

La Delegació del Govern manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons va informar el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada d’urgència este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.