Una jove de 28 anys perd la vida després de ser atropellada per un tren a Saragossa

Una jove de 28 anys d’edat, veïna de la localitat saragossana de la Joyosa, ha perdut la vida aquest dimarts, 8 de març, després de ser atropellada per un tren de passatgers. Segons informa la Guàrdia Civil, la dona ha sigut atropellada en la via que es troba en aquest municipi de Saragossa.

  

  

Cal assenyalar que l’accident s’ha produït concretament a les 9.56 hores d’aquest mateix dimarts, en el punt quilòmetric 22,400 de la via fèrria, a l’altura de la Joyosa.

 

Segons apunta la mateixa font, fins al lloc dels fets s’han dirigit efectius de la Policia Judicial de Ejea dels Cavallers, efectius de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergències.

  

  

Sembla ser que la dona estava caminant per la zona quan, per causes que encara investiga la Guàrdia Civil, ha sigut atropellada per un tren de passatgers de forma completament accidental. En aqueix instant, la jove es trobava passejant amb el seu pare i el seu gos per un camí paral·lel a les vies del ferrocarril.

 

La jove va intentar salvar la vida del seu gos que s’havia escapat 

Segons ha relatat l’alcalde de la localitat al diari ‘Heraldo’, Ildefonso José García, pel que sembla l’animal es va escapar i, en intentar agafar-lo, la jove de 28 anys va ser atropellada pel tren de passatgers que venia de Navarra cap a Saragossa.

  

  

  

  

A més, el propi alcalde ha declarat que el municipi «està molt afectat amb l’ocorregut» i ha destacat que «mai havia succeït res semblant». Després de l’atropellament, els viatgers que anaven en el comboi han continuat el seu viatge en un altre tren, ja que l’implicat en l’accident continua en eixe lloc.

Cal assenyalar que aquest sinistre no ha afectat a la circulació de trens, ja que hi ha dos vies i s’està utilitzant l’altra com a via alternativa. El tren de passatgers estava realitzant el recorregut entre Navarra i Zaragoza.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU