20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Una jove de 28 anys perd la vida després de ser atropellada per un tren a Saragossa

Una jove de 28 anys d’edat, veïna de la localitat saragossana de la Joyosa, ha perdut la vida aquest dimarts, 8 de març, després de ser atropellada per un tren de passatgers. Segons informa la Guàrdia Civil, la dona ha sigut atropellada en la via que es troba en aquest municipi de Saragossa.

  

  

Cal assenyalar que l’accident s’ha produït concretament a les 9.56 hores d’aquest mateix dimarts, en el punt quilòmetric 22,400 de la via fèrria, a l’altura de la Joyosa.

 

Segons apunta la mateixa font, fins al lloc dels fets s’han dirigit efectius de la Policia Judicial de Ejea dels Cavallers, efectius de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergències.

  

  

Sembla ser que la dona estava caminant per la zona quan, per causes que encara investiga la Guàrdia Civil, ha sigut atropellada per un tren de passatgers de forma completament accidental. En aqueix instant, la jove es trobava passejant amb el seu pare i el seu gos per un camí paral·lel a les vies del ferrocarril.

 

La jove va intentar salvar la vida del seu gos que s’havia escapat 

Segons ha relatat l’alcalde de la localitat al diari ‘Heraldo’, Ildefonso José García, pel que sembla l’animal es va escapar i, en intentar agafar-lo, la jove de 28 anys va ser atropellada pel tren de passatgers que venia de Navarra cap a Saragossa.

  

  

  

  

A més, el propi alcalde ha declarat que el municipi «està molt afectat amb l’ocorregut» i ha destacat que «mai havia succeït res semblant». Després de l’atropellament, els viatgers que anaven en el comboi han continuat el seu viatge en un altre tren, ja que l’implicat en l’accident continua en eixe lloc.

Cal assenyalar que aquest sinistre no ha afectat a la circulació de trens, ja que hi ha dos vies i s’està utilitzant l’altra com a via alternativa. El tren de passatgers estava realitzant el recorregut entre Navarra i Zaragoza.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.