Una jove de 28 anys perd la vida després de ser atropellada per un tren a Saragossa

Una jove de 28 anys d’edat, veïna de la localitat saragossana de la Joyosa, ha perdut la vida aquest dimarts, 8 de març, després de ser atropellada per un tren de passatgers. Segons informa la Guàrdia Civil, la dona ha sigut atropellada en la via que es troba en aquest municipi de Saragossa.

  

  

Cal assenyalar que l’accident s’ha produït concretament a les 9.56 hores d’aquest mateix dimarts, en el punt quilòmetric 22,400 de la via fèrria, a l’altura de la Joyosa.

 

Segons apunta la mateixa font, fins al lloc dels fets s’han dirigit efectius de la Policia Judicial de Ejea dels Cavallers, efectius de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergències.

  

  

Sembla ser que la dona estava caminant per la zona quan, per causes que encara investiga la Guàrdia Civil, ha sigut atropellada per un tren de passatgers de forma completament accidental. En aqueix instant, la jove es trobava passejant amb el seu pare i el seu gos per un camí paral·lel a les vies del ferrocarril.

 

La jove va intentar salvar la vida del seu gos que s’havia escapat 

Segons ha relatat l’alcalde de la localitat al diari ‘Heraldo’, Ildefonso José García, pel que sembla l’animal es va escapar i, en intentar agafar-lo, la jove de 28 anys va ser atropellada pel tren de passatgers que venia de Navarra cap a Saragossa.

  

  

  

  

A més, el propi alcalde ha declarat que el municipi «està molt afectat amb l’ocorregut» i ha destacat que «mai havia succeït res semblant». Després de l’atropellament, els viatgers que anaven en el comboi han continuat el seu viatge en un altre tren, ja que l’implicat en l’accident continua en eixe lloc.

Cal assenyalar que aquest sinistre no ha afectat a la circulació de trens, ja que hi ha dos vies i s’està utilitzant l’altra com a via alternativa. El tren de passatgers estava realitzant el recorregut entre Navarra i Zaragoza.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU