Una jove de 28 anys perd la vida després de ser atropellada per un tren a Saragossa

Una jove de 28 anys d’edat, veïna de la localitat saragossana de la Joyosa, ha perdut la vida aquest dimarts, 8 de març, després de ser atropellada per un tren de passatgers. Segons informa la Guàrdia Civil, la dona ha sigut atropellada en la via que es troba en aquest municipi de Saragossa.

  

  

Cal assenyalar que l’accident s’ha produït concretament a les 9.56 hores d’aquest mateix dimarts, en el punt quilòmetric 22,400 de la via fèrria, a l’altura de la Joyosa.

 

Segons apunta la mateixa font, fins al lloc dels fets s’han dirigit efectius de la Policia Judicial de Ejea dels Cavallers, efectius de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergències.

  

  

Sembla ser que la dona estava caminant per la zona quan, per causes que encara investiga la Guàrdia Civil, ha sigut atropellada per un tren de passatgers de forma completament accidental. En aqueix instant, la jove es trobava passejant amb el seu pare i el seu gos per un camí paral·lel a les vies del ferrocarril.

 

La jove va intentar salvar la vida del seu gos que s’havia escapat 

Segons ha relatat l’alcalde de la localitat al diari ‘Heraldo’, Ildefonso José García, pel que sembla l’animal es va escapar i, en intentar agafar-lo, la jove de 28 anys va ser atropellada pel tren de passatgers que venia de Navarra cap a Saragossa.

  

  

  

  

A més, el propi alcalde ha declarat que el municipi «està molt afectat amb l’ocorregut» i ha destacat que «mai havia succeït res semblant». Després de l’atropellament, els viatgers que anaven en el comboi han continuat el seu viatge en un altre tren, ja que l’implicat en l’accident continua en eixe lloc.

Cal assenyalar que aquest sinistre no ha afectat a la circulació de trens, ja que hi ha dos vies i s’està utilitzant l’altra com a via alternativa. El tren de passatgers estava realitzant el recorregut entre Navarra i Zaragoza.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla