Anuncios

Una jove de 28 anys perd la vida després de ser atropellada per un tren a Saragossa

Una jove de 28 anys d’edat, veïna de la localitat saragossana de la Joyosa, ha perdut la vida aquest dimarts, 8 de març, després de ser atropellada per un tren de passatgers. Segons informa la Guàrdia Civil, la dona ha sigut atropellada en la via que es troba en aquest municipi de Saragossa.

  

  

Cal assenyalar que l’accident s’ha produït concretament a les 9.56 hores d’aquest mateix dimarts, en el punt quilòmetric 22,400 de la via fèrria, a l’altura de la Joyosa.

Anuncios

 

Segons apunta la mateixa font, fins al lloc dels fets s’han dirigit efectius de la Policia Judicial de Ejea dels Cavallers, efectius de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergències.

  

  

Sembla ser que la dona estava caminant per la zona quan, per causes que encara investiga la Guàrdia Civil, ha sigut atropellada per un tren de passatgers de forma completament accidental. En aqueix instant, la jove es trobava passejant amb el seu pare i el seu gos per un camí paral·lel a les vies del ferrocarril.

 

La jove va intentar salvar la vida del seu gos que s’havia escapat 

Segons ha relatat l’alcalde de la localitat al diari ‘Heraldo’, Ildefonso José García, pel que sembla l’animal es va escapar i, en intentar agafar-lo, la jove de 28 anys va ser atropellada pel tren de passatgers que venia de Navarra cap a Saragossa.

  

  

  

  

A més, el propi alcalde ha declarat que el municipi «està molt afectat amb l’ocorregut» i ha destacat que «mai havia succeït res semblant». Després de l’atropellament, els viatgers que anaven en el comboi han continuat el seu viatge en un altre tren, ja que l’implicat en l’accident continua en eixe lloc.

Cal assenyalar que aquest sinistre no ha afectat a la circulació de trens, ja que hi ha dos vies i s’està utilitzant l’altra com a via alternativa. El tren de passatgers estava realitzant el recorregut entre Navarra i Zaragoza.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios