11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un jove crema sis furgonetes en el barri de la Fuensanta de València

 

Agents de la 4a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’incendiar i causar danys a sis furgonetes estacionades en el barri valencià de la Fuensanta.

 

Segons ha informat el cos policial, els fets han tingut lloc esta nit de dimarts, cap a les 22.00 hores, quan la Sala del 092 va requerir la presència d’una patrulla de la Policia Local per l’incendi de dos furgonetes estacionades en el carrer de Santa Cruz de Tenerife.

 

Quan va arribar la patrulla, on també es trobaven efectius de la Policia Nacional, es va advertir que hi havia altres dos vehicles cremant al carrer de Jurats i altres dos parcialment afectats al carrer d’Alcántara del Xúquer i carrer de Miguel Paredes amb José Maestre.

 

En els voltants es va trobar i va detindre a un xic encaputxat que corria després de veure’s sorprés prop d’un dels vehicles incendiats. Li van intervindre dos botelles de plàstic cremades, uns guants de làtex, un encenedor i papers xicotets. Els efectius de Bombers de l’Ajuntament de València van extingir els incendis en els vehicles afectats.

Últimes notícies

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.