Un jove crema sis furgonetes en el barri de la Fuensanta de València

 

Agents de la 4a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’incendiar i causar danys a sis furgonetes estacionades en el barri valencià de la Fuensanta.

 

Segons ha informat el cos policial, els fets han tingut lloc esta nit de dimarts, cap a les 22.00 hores, quan la Sala del 092 va requerir la presència d’una patrulla de la Policia Local per l’incendi de dos furgonetes estacionades en el carrer de Santa Cruz de Tenerife.

 

Quan va arribar la patrulla, on també es trobaven efectius de la Policia Nacional, es va advertir que hi havia altres dos vehicles cremant al carrer de Jurats i altres dos parcialment afectats al carrer d’Alcántara del Xúquer i carrer de Miguel Paredes amb José Maestre.

 

En els voltants es va trobar i va detindre a un xic encaputxat que corria després de veure’s sorprés prop d’un dels vehicles incendiats. Li van intervindre dos botelles de plàstic cremades, uns guants de làtex, un encenedor i papers xicotets. Els efectius de Bombers de l’Ajuntament de València van extingir els incendis en els vehicles afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.