12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Un jove crema sis furgonetes en el barri de la Fuensanta de València

 

Agents de la 4a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’incendiar i causar danys a sis furgonetes estacionades en el barri valencià de la Fuensanta.

 

Segons ha informat el cos policial, els fets han tingut lloc esta nit de dimarts, cap a les 22.00 hores, quan la Sala del 092 va requerir la presència d’una patrulla de la Policia Local per l’incendi de dos furgonetes estacionades en el carrer de Santa Cruz de Tenerife.

 

Quan va arribar la patrulla, on també es trobaven efectius de la Policia Nacional, es va advertir que hi havia altres dos vehicles cremant al carrer de Jurats i altres dos parcialment afectats al carrer d’Alcántara del Xúquer i carrer de Miguel Paredes amb José Maestre.

 

En els voltants es va trobar i va detindre a un xic encaputxat que corria després de veure’s sorprés prop d’un dels vehicles incendiats. Li van intervindre dos botelles de plàstic cremades, uns guants de làtex, un encenedor i papers xicotets. Els efectius de Bombers de l’Ajuntament de València van extingir els incendis en els vehicles afectats.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.