8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un jove crema sis furgonetes en el barri de la Fuensanta de València

 

Agents de la 4a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’incendiar i causar danys a sis furgonetes estacionades en el barri valencià de la Fuensanta.

 

Segons ha informat el cos policial, els fets han tingut lloc esta nit de dimarts, cap a les 22.00 hores, quan la Sala del 092 va requerir la presència d’una patrulla de la Policia Local per l’incendi de dos furgonetes estacionades en el carrer de Santa Cruz de Tenerife.

 

Quan va arribar la patrulla, on també es trobaven efectius de la Policia Nacional, es va advertir que hi havia altres dos vehicles cremant al carrer de Jurats i altres dos parcialment afectats al carrer d’Alcántara del Xúquer i carrer de Miguel Paredes amb José Maestre.

 

En els voltants es va trobar i va detindre a un xic encaputxat que corria després de veure’s sorprés prop d’un dels vehicles incendiats. Li van intervindre dos botelles de plàstic cremades, uns guants de làtex, un encenedor i papers xicotets. Els efectius de Bombers de l’Ajuntament de València van extingir els incendis en els vehicles afectats.

Últimes notícies

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via