Julio Iglesias, amb problemes de mobilitat, podria dir adéu a la seua carrera

Imagen de archivo de Julio Iglesias

Imatge d’arxiu de Julio Iglesias | València Diari

 

Julio Iglesias fa mesos que no oferix cap acte públic i està allunyat dels escenaris, motiu pel qual els seus seguidors han començat a posar-se neguitosos pels possibles problemes de salut que podrien estar provocant la inactivitat artística del cantant.

 

Per aquest motiu, ‘Hechos reales’ ha volgut posar fi a qualsevol dubte i polèmica rellevant finalment la situació real del músic. El programa que presenta Jordi González ha estat transparent i ha acabat amb tots els rumors que s’havien expandit les últimes setmanes.

 

Concretament, han estat les contrastades periodistes Paloma García-Pelayo, Beatriz Cortázar, Paloma Barrientos i Pilar Eyre les encarregades de descobrir i explicar quina és la situació actual de Julio Iglesias i els motius pels quals no està oferint concerts.

 

Julio Iglesias té problemes de mobilitat

Paloma García-Pelayo va ser la primera a atrevir-se a parlar de la situació del cantant. La col·laboradora de l’espai de Telecinco va informar que Julio Iglesias «té un problema de mobilitat», pel qual s’està sotmetent a un estricte tractament, que podria ajudar-lo en la recuperació.

 

No obstant això, va recordar que «té 75 anys i aquests problemes s’han anat agreujant amb el pas del temps». Com a conseqüència, l’artista «no camina amb facilitat, necessita, a vegades, suport i inclòs es mou amb un carro de golf». Tot això fa que Iglesias «tinga obsessió i pànic per perdre la mobilitat».

 

Un vegada acabada l’aportació, ha estat Paloma Barrientos l’encarregada d’afegir certs aspectes essencials, per entendre l’estat de salut de Julio Iglesias. «Porta sempre una caixeta amb pastilles i el telèfon directe del doctor», ja que els dolors d’esquena que patix «són dolorosíssims».

 

Julio Iglesias lleva tiempo alejado de los escenarios

Julio Iglesias, allunyat dels escenaris | Cedida

 

La por a fracassar

Tot i que els problemes físics semblen suficients per explicar la llarga absència de Julio Iglesia sobre els escenaris, Pilar Eyre va ser l’encarregada d’aportar una altra dada que podria explicar la manera d’actuar del cantant. «Té por al fracàs», va assegurar.

 

La periodista va reconèixer que «no sé si està malalt», però va assegurar que un gran motiu pel qual no ha reprès la seua carrera musical és perquè «tem no omplir els seus concerts». «Julio no suporta vore butaques buides», preferint així no retornar als escenaris per tal d’evitar eixir-ne decebut.

 

Amb tota la informació oferta, va ser Beatriz Cortázar l’encarregada de tancar la tertúlia, valorant de manera àmplia la realitat de l’artista. «Julio Iglesias no s’agrada, té dolors i no té la vida que voldria tenir», motiu pel qual l’artista ha decidit deixar de ser vist de manera pública.

Últimes notícies

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.