Julio Iglesias, amb problemes de mobilitat, podria dir adéu a la seua carrera

Imagen de archivo de Julio Iglesias

Imatge d’arxiu de Julio Iglesias | València Diari

 

Julio Iglesias fa mesos que no oferix cap acte públic i està allunyat dels escenaris, motiu pel qual els seus seguidors han començat a posar-se neguitosos pels possibles problemes de salut que podrien estar provocant la inactivitat artística del cantant.

 

Per aquest motiu, ‘Hechos reales’ ha volgut posar fi a qualsevol dubte i polèmica rellevant finalment la situació real del músic. El programa que presenta Jordi González ha estat transparent i ha acabat amb tots els rumors que s’havien expandit les últimes setmanes.

 

Concretament, han estat les contrastades periodistes Paloma García-Pelayo, Beatriz Cortázar, Paloma Barrientos i Pilar Eyre les encarregades de descobrir i explicar quina és la situació actual de Julio Iglesias i els motius pels quals no està oferint concerts.

 

Julio Iglesias té problemes de mobilitat

Paloma García-Pelayo va ser la primera a atrevir-se a parlar de la situació del cantant. La col·laboradora de l’espai de Telecinco va informar que Julio Iglesias «té un problema de mobilitat», pel qual s’està sotmetent a un estricte tractament, que podria ajudar-lo en la recuperació.

 

No obstant això, va recordar que «té 75 anys i aquests problemes s’han anat agreujant amb el pas del temps». Com a conseqüència, l’artista «no camina amb facilitat, necessita, a vegades, suport i inclòs es mou amb un carro de golf». Tot això fa que Iglesias «tinga obsessió i pànic per perdre la mobilitat».

 

Un vegada acabada l’aportació, ha estat Paloma Barrientos l’encarregada d’afegir certs aspectes essencials, per entendre l’estat de salut de Julio Iglesias. «Porta sempre una caixeta amb pastilles i el telèfon directe del doctor», ja que els dolors d’esquena que patix «són dolorosíssims».

 

Julio Iglesias lleva tiempo alejado de los escenarios

Julio Iglesias, allunyat dels escenaris | Cedida

 

La por a fracassar

Tot i que els problemes físics semblen suficients per explicar la llarga absència de Julio Iglesia sobre els escenaris, Pilar Eyre va ser l’encarregada d’aportar una altra dada que podria explicar la manera d’actuar del cantant. «Té por al fracàs», va assegurar.

 

La periodista va reconèixer que «no sé si està malalt», però va assegurar que un gran motiu pel qual no ha reprès la seua carrera musical és perquè «tem no omplir els seus concerts». «Julio no suporta vore butaques buides», preferint així no retornar als escenaris per tal d’evitar eixir-ne decebut.

 

Amb tota la informació oferta, va ser Beatriz Cortázar l’encarregada de tancar la tertúlia, valorant de manera àmplia la realitat de l’artista. «Julio Iglesias no s’agrada, té dolors i no té la vida que voldria tenir», motiu pel qual l’artista ha decidit deixar de ser vist de manera pública.

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.