Julio Iglesias, amb problemes de mobilitat, podria dir adéu a la seua carrera

Imagen de archivo de Julio Iglesias

Imatge d’arxiu de Julio Iglesias | València Diari

 

Julio Iglesias fa mesos que no oferix cap acte públic i està allunyat dels escenaris, motiu pel qual els seus seguidors han començat a posar-se neguitosos pels possibles problemes de salut que podrien estar provocant la inactivitat artística del cantant.

 

Per aquest motiu, ‘Hechos reales’ ha volgut posar fi a qualsevol dubte i polèmica rellevant finalment la situació real del músic. El programa que presenta Jordi González ha estat transparent i ha acabat amb tots els rumors que s’havien expandit les últimes setmanes.

 

Concretament, han estat les contrastades periodistes Paloma García-Pelayo, Beatriz Cortázar, Paloma Barrientos i Pilar Eyre les encarregades de descobrir i explicar quina és la situació actual de Julio Iglesias i els motius pels quals no està oferint concerts.

 

Julio Iglesias té problemes de mobilitat

Paloma García-Pelayo va ser la primera a atrevir-se a parlar de la situació del cantant. La col·laboradora de l’espai de Telecinco va informar que Julio Iglesias «té un problema de mobilitat», pel qual s’està sotmetent a un estricte tractament, que podria ajudar-lo en la recuperació.

 

No obstant això, va recordar que «té 75 anys i aquests problemes s’han anat agreujant amb el pas del temps». Com a conseqüència, l’artista «no camina amb facilitat, necessita, a vegades, suport i inclòs es mou amb un carro de golf». Tot això fa que Iglesias «tinga obsessió i pànic per perdre la mobilitat».

 

Un vegada acabada l’aportació, ha estat Paloma Barrientos l’encarregada d’afegir certs aspectes essencials, per entendre l’estat de salut de Julio Iglesias. «Porta sempre una caixeta amb pastilles i el telèfon directe del doctor», ja que els dolors d’esquena que patix «són dolorosíssims».

 

Julio Iglesias lleva tiempo alejado de los escenarios

Julio Iglesias, allunyat dels escenaris | Cedida

 

La por a fracassar

Tot i que els problemes físics semblen suficients per explicar la llarga absència de Julio Iglesia sobre els escenaris, Pilar Eyre va ser l’encarregada d’aportar una altra dada que podria explicar la manera d’actuar del cantant. «Té por al fracàs», va assegurar.

 

La periodista va reconèixer que «no sé si està malalt», però va assegurar que un gran motiu pel qual no ha reprès la seua carrera musical és perquè «tem no omplir els seus concerts». «Julio no suporta vore butaques buides», preferint així no retornar als escenaris per tal d’evitar eixir-ne decebut.

 

Amb tota la informació oferta, va ser Beatriz Cortázar l’encarregada de tancar la tertúlia, valorant de manera àmplia la realitat de l’artista. «Julio Iglesias no s’agrada, té dolors i no té la vida que voldria tenir», motiu pel qual l’artista ha decidit deixar de ser vist de manera pública.

Últimes notícies

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.