Un home va ser ahir jutjat per haver penjat presumptament cartells en diversos carrers del centre d'Alacant amb expressions injurioses contra un agent de la Policia Local, tal com publica 'Información'. Així, a l'acusat se l'imputa un delicte d'injúries contra funcionari públic, pena per la qual es reclama el pagament d'una multa. Però, el processat va negar ahir durant el judici que fóra ell la persona que estava penjant cartells. Tot i que l'oficial va tindre incidents amb un amic del processat propietari d'un local al qual va sancionar per irregularitats en la seua terrassa. De moment, el judici va quedar ahir vist per a sentència després que totes les parts declararen. Els policies que intervingueren la nit d'estos suposats fets relataren que estaven de patrulla quan treballadors del servei de neteja alertaren que hi havia unes persones col·locant cartells injuriosos contra un dels seus oficials. En ells, es deia el nom de pila del policia i s'acompanyaven diversos insults com «xenòfob».
Menys d'1 minutde lectura
Jutjat un home per penjar cartells amb insults contra un policia local en el centre d’Alacant
Per València Diari
Últimes notícies
Política
Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles
Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.
Economia
Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC
Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.
Esports
L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga
L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.
Esports
Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya
Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.
Local
El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant
L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.
Esports
Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement
Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.
Esports
El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla
El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.
Esports
Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica
Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.



