Un home va ser ahir jutjat per haver penjat presumptament cartells en diversos carrers del centre d'Alacant amb expressions injurioses contra un agent de la Policia Local, tal com publica 'Información'. Així, a l'acusat se l'imputa un delicte d'injúries contra funcionari públic, pena per la qual es reclama el pagament d'una multa. Però, el processat va negar ahir durant el judici que fóra ell la persona que estava penjant cartells. Tot i que l'oficial va tindre incidents amb un amic del processat propietari d'un local al qual va sancionar per irregularitats en la seua terrassa. De moment, el judici va quedar ahir vist per a sentència després que totes les parts declararen. Els policies que intervingueren la nit d'estos suposats fets relataren que estaven de patrulla quan treballadors del servei de neteja alertaren que hi havia unes persones col·locant cartells injuriosos contra un dels seus oficials. En ells, es deia el nom de pila del policia i s'acompanyaven diversos insults com «xenòfob».
Menys d'1 minutde lectura
Jutjat un home per penjar cartells amb insults contra un policia local en el centre d’Alacant
Per València Diari
Últimes notícies
Cultura
La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana
La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.
Successos
La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables
Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.
Comunitat Valenciana
Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana
Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.
Successos
La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer
La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.
Successos
El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent
Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.
Política
Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg
El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.
Esports
L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València
Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.
Successos
Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat
Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.




