Un home va ser ahir jutjat per haver penjat presumptament cartells en diversos carrers del centre d'Alacant amb expressions injurioses contra un agent de la Policia Local, tal com publica 'Información'. Així, a l'acusat se l'imputa un delicte d'injúries contra funcionari públic, pena per la qual es reclama el pagament d'una multa. Però, el processat va negar ahir durant el judici que fóra ell la persona que estava penjant cartells. Tot i que l'oficial va tindre incidents amb un amic del processat propietari d'un local al qual va sancionar per irregularitats en la seua terrassa. De moment, el judici va quedar ahir vist per a sentència després que totes les parts declararen. Els policies que intervingueren la nit d'estos suposats fets relataren que estaven de patrulla quan treballadors del servei de neteja alertaren que hi havia unes persones col·locant cartells injuriosos contra un dels seus oficials. En ells, es deia el nom de pila del policia i s'acompanyaven diversos insults com «xenòfob».
Menys d'1 minutde lectura
Jutjat un home per penjar cartells amb insults contra un policia local en el centre d’Alacant
Per València Diari
Últimes notícies
Cultura
Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027
La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.
Economia
La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030
El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.
Successos
Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria
La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.
Successos
Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata
Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.
Economia
L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %
L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.
Successos
Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València
L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.
Social
València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes
L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.
Economia
Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia
Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.








