Un home va ser ahir jutjat per haver penjat presumptament cartells en diversos carrers del centre d'Alacant amb expressions injurioses contra un agent de la Policia Local, tal com publica 'Información'. Així, a l'acusat se l'imputa un delicte d'injúries contra funcionari públic, pena per la qual es reclama el pagament d'una multa. Però, el processat va negar ahir durant el judici que fóra ell la persona que estava penjant cartells. Tot i que l'oficial va tindre incidents amb un amic del processat propietari d'un local al qual va sancionar per irregularitats en la seua terrassa. De moment, el judici va quedar ahir vist per a sentència després que totes les parts declararen. Els policies que intervingueren la nit d'estos suposats fets relataren que estaven de patrulla quan treballadors del servei de neteja alertaren que hi havia unes persones col·locant cartells injuriosos contra un dels seus oficials. En ells, es deia el nom de pila del policia i s'acompanyaven diversos insults com «xenòfob».
Menys d'1 minutde lectura
Jutjat un home per penjar cartells amb insults contra un policia local en el centre d’Alacant
Per València Diari
Últimes notícies
Política
EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública
EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.
Economia
Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears
La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema
Successos
Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió
La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.
Economia
La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor
La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.
Successos
Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela
Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.
Política
L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després
Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.
Economia
La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona
La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.
Política
El PP de València defén el seu pla d’autònoms i acusa el Govern d’abandó
L'adreça provincial popular ha presentat a Alfafar el seu paquet de mesures per a alleujar càrregues i fomentar l'activitat dels autònoms, amb crítiques a l'Executiu. El pla inclou exempcions fiscals, menys tràmits i estímuls a la contractació i la conciliació.




