L’acusat de degollar a la seua filla a Alzira torna al domicili per a una reconstrucció del crim

 

Este matí l'home acusat de degollar a la seua filla de dos anys a Alzira ha tornat al domicili per a fer una reconstrucció del crim. L'home, de nacionalitat romanesa, ha sigut traslladat des de dependències policials fins a l'habitatge sobre les 11.15, on ha sigut rebut per mig centenar de veïns amb crits de 'podrix-te' i amb insults. La Policia escortava a l'home, que anava amb la cara descoberta. La justícia investiga si l'home va degollar a la seua filla per "venjança" a la mare, segons ha indicat el delegat del Govern a la Comunitat, Juan Carlos Moragues, qui ha puntualitzat que esta és una de les línies de recerca que es barregen.

  

 

 

Este home després de matar presumptament a la seua filla es va tirar per la balconada d'un segon pis i va caure damunt d'un cotxe. Va ser atés de les seues lesions i traslladat a dependències policials. La dona, que no es trobava en el domicili, va haver de ser atesa per una crisi d'ansietat després saber els fets ocorreguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.