L'empresa britànica Keraben, el líder de la moqueta ha començat una ampliació de capital en la Borsa de Londres per a finançar-se. La firma d'inversió Tensile Capital Management i la família Benaven han arribat a un acord per a vendre Keraben a l'empresa britànica Victoria. El preu de venda ha arribat a l'espectacular xifra de 274 milions d'euros, després d'una subhasta per l'empresa de Castelló en la qual també van participar altres fons com Bain, Carlyle i Investindustrial. En este cas, qui es va emportar la firma de taulells i banys va ser Victoria, que és una de les empreses més importants de moquetes i altres materials per a terra, la qual va fer la millor oferta per a Keraben, amb l'objectiu de créixer més en el mercat europeu. Esta operació ve seguida de l'adquisició de la italiana Ceramiche Serra, per 56 milions.
Últimes notícies
Cultura
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.
Cultura
Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.
Cultura
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.
Cultura
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026
Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.
Successos
El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes
Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.
Cultura
Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter
Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.
Cultura
Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter
Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.
Successos
Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres
Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.



