Un maltractador condemnat a set mesos de presó per infringir una ordre d’allunyament a Castelló

Un home que estava condemnat per Jutjat del Penal número 4 de Castelló i pel de Violència sobre la Dona número 1 ha sigut ara sentenciat a set mesos de presó per infringir una ordre d'allunyament. Aquesta mesura cautelar que li van imposar els magistrats de Castelló li impedia apropar-se a la seua exdona per un període de dos anys. Ara una nova sentència declara provat que l'home, amb ple coneixement del contingut de la pena imposada i actuant amb el propòsit de no respectar les ordres judicials, es va trobar amb la seua exparella, que es trobava en un vaixell amb destinació Vigo amb el seu fill menor. L'agressor no va abandonar voluntàriament el lloc, a pesar que ella li ho va demanar en diverses ocasions.

El document judicial diu també que finalment va ser la víctima qui va haver d'anar-se'n de l'embarcació perquè el seu exmarit no estava respectant dita sentència. «Res justifica l'actuació de l'acusat», que va permanéixer en el vaixell, sent conscient de la presència de la dona. Ara s'enfronta a set anys de presó per no haver respectat el mandat judicial.

Amenaces de mort a la seua nóvia en Picassent

Un altre cas de violació d'ordre judicial ha ocorregut a Picassent on la Guàrdia Civil investiga unes amenaces greus que una jove de 23 anys ha rebut en el seu mòbil, procedents presumptament d'un número de mòbil que està a nom del seu exnóvio, el qual té una ordre d'allunyament en vigor per violència de gènere. Com ha avançat 'Levante-EMV' les amenaces tenien textos intimidatoris com «L'únic que vull és arrancar-te el cap»; «et queden segons de vida» o «hui arreplegue l'arma, tic, tac, el teu temps s'acaba». El seu exnóvio, el qual ha sigut detingut fins a tres voltes en a penes una setmana, nega haver enviat cap dels missatges que se li atribuïxen i diu que algú deu estar usurpant la seua identitat per a, a través d'una aplicació mòbil, ser que els SMS es redirigisquen des del número del qual ell és titular. Les amenaces es dirigixen tant a ella, com al seu pare, com al seu advocat. S'investiga ara el cas, tot i que els investigadors relacionen totes les pistes directament amb l'acusat.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.