Un maltractador condemnat a set mesos de presó per infringir una ordre d’allunyament a Castelló

Un home que estava condemnat per Jutjat del Penal número 4 de Castelló i pel de Violència sobre la Dona número 1 ha sigut ara sentenciat a set mesos de presó per infringir una ordre d'allunyament. Aquesta mesura cautelar que li van imposar els magistrats de Castelló li impedia apropar-se a la seua exdona per un període de dos anys. Ara una nova sentència declara provat que l'home, amb ple coneixement del contingut de la pena imposada i actuant amb el propòsit de no respectar les ordres judicials, es va trobar amb la seua exparella, que es trobava en un vaixell amb destinació Vigo amb el seu fill menor. L'agressor no va abandonar voluntàriament el lloc, a pesar que ella li ho va demanar en diverses ocasions.

El document judicial diu també que finalment va ser la víctima qui va haver d'anar-se'n de l'embarcació perquè el seu exmarit no estava respectant dita sentència. «Res justifica l'actuació de l'acusat», que va permanéixer en el vaixell, sent conscient de la presència de la dona. Ara s'enfronta a set anys de presó per no haver respectat el mandat judicial.

Amenaces de mort a la seua nóvia en Picassent

Un altre cas de violació d'ordre judicial ha ocorregut a Picassent on la Guàrdia Civil investiga unes amenaces greus que una jove de 23 anys ha rebut en el seu mòbil, procedents presumptament d'un número de mòbil que està a nom del seu exnóvio, el qual té una ordre d'allunyament en vigor per violència de gènere. Com ha avançat 'Levante-EMV' les amenaces tenien textos intimidatoris com «L'únic que vull és arrancar-te el cap»; «et queden segons de vida» o «hui arreplegue l'arma, tic, tac, el teu temps s'acaba». El seu exnóvio, el qual ha sigut detingut fins a tres voltes en a penes una setmana, nega haver enviat cap dels missatges que se li atribuïxen i diu que algú deu estar usurpant la seua identitat per a, a través d'una aplicació mòbil, ser que els SMS es redirigisquen des del número del qual ell és titular. Les amenaces es dirigixen tant a ella, com al seu pare, com al seu advocat. S'investiga ara el cas, tot i que els investigadors relacionen totes les pistes directament amb l'acusat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts