8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Un maltractador condemnat a set mesos de presó per infringir una ordre d’allunyament a Castelló

Un home que estava condemnat per Jutjat del Penal número 4 de Castelló i pel de Violència sobre la Dona número 1 ha sigut ara sentenciat a set mesos de presó per infringir una ordre d'allunyament. Aquesta mesura cautelar que li van imposar els magistrats de Castelló li impedia apropar-se a la seua exdona per un període de dos anys. Ara una nova sentència declara provat que l'home, amb ple coneixement del contingut de la pena imposada i actuant amb el propòsit de no respectar les ordres judicials, es va trobar amb la seua exparella, que es trobava en un vaixell amb destinació Vigo amb el seu fill menor. L'agressor no va abandonar voluntàriament el lloc, a pesar que ella li ho va demanar en diverses ocasions.

El document judicial diu també que finalment va ser la víctima qui va haver d'anar-se'n de l'embarcació perquè el seu exmarit no estava respectant dita sentència. «Res justifica l'actuació de l'acusat», que va permanéixer en el vaixell, sent conscient de la presència de la dona. Ara s'enfronta a set anys de presó per no haver respectat el mandat judicial.

Amenaces de mort a la seua nóvia en Picassent

Un altre cas de violació d'ordre judicial ha ocorregut a Picassent on la Guàrdia Civil investiga unes amenaces greus que una jove de 23 anys ha rebut en el seu mòbil, procedents presumptament d'un número de mòbil que està a nom del seu exnóvio, el qual té una ordre d'allunyament en vigor per violència de gènere. Com ha avançat 'Levante-EMV' les amenaces tenien textos intimidatoris com «L'únic que vull és arrancar-te el cap»; «et queden segons de vida» o «hui arreplegue l'arma, tic, tac, el teu temps s'acaba». El seu exnóvio, el qual ha sigut detingut fins a tres voltes en a penes una setmana, nega haver enviat cap dels missatges que se li atribuïxen i diu que algú deu estar usurpant la seua identitat per a, a través d'una aplicació mòbil, ser que els SMS es redirigisquen des del número del qual ell és titular. Les amenaces es dirigixen tant a ella, com al seu pare, com al seu advocat. S'investiga ara el cas, tot i que els investigadors relacionen totes les pistes directament amb l'acusat.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.