Un maltractador condemnat a set mesos de presó per infringir una ordre d’allunyament a Castelló

Un home que estava condemnat per Jutjat del Penal número 4 de Castelló i pel de Violència sobre la Dona número 1 ha sigut ara sentenciat a set mesos de presó per infringir una ordre d'allunyament. Aquesta mesura cautelar que li van imposar els magistrats de Castelló li impedia apropar-se a la seua exdona per un període de dos anys. Ara una nova sentència declara provat que l'home, amb ple coneixement del contingut de la pena imposada i actuant amb el propòsit de no respectar les ordres judicials, es va trobar amb la seua exparella, que es trobava en un vaixell amb destinació Vigo amb el seu fill menor. L'agressor no va abandonar voluntàriament el lloc, a pesar que ella li ho va demanar en diverses ocasions.

El document judicial diu també que finalment va ser la víctima qui va haver d'anar-se'n de l'embarcació perquè el seu exmarit no estava respectant dita sentència. «Res justifica l'actuació de l'acusat», que va permanéixer en el vaixell, sent conscient de la presència de la dona. Ara s'enfronta a set anys de presó per no haver respectat el mandat judicial.

Amenaces de mort a la seua nóvia en Picassent

Un altre cas de violació d'ordre judicial ha ocorregut a Picassent on la Guàrdia Civil investiga unes amenaces greus que una jove de 23 anys ha rebut en el seu mòbil, procedents presumptament d'un número de mòbil que està a nom del seu exnóvio, el qual té una ordre d'allunyament en vigor per violència de gènere. Com ha avançat 'Levante-EMV' les amenaces tenien textos intimidatoris com «L'únic que vull és arrancar-te el cap»; «et queden segons de vida» o «hui arreplegue l'arma, tic, tac, el teu temps s'acaba». El seu exnóvio, el qual ha sigut detingut fins a tres voltes en a penes una setmana, nega haver enviat cap dels missatges que se li atribuïxen i diu que algú deu estar usurpant la seua identitat per a, a través d'una aplicació mòbil, ser que els SMS es redirigisquen des del número del qual ell és titular. Les amenaces es dirigixen tant a ella, com al seu pare, com al seu advocat. S'investiga ara el cas, tot i que els investigadors relacionen totes les pistes directament amb l'acusat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.