La Marina de València obrirà al públic un nou tram del passeig en la dàrsena interior

Com informa 'Valencia Plaza', La Marina de València obrirà al públic un nou tram del passeig en la dàrsena interior. El pròxim 11 de desembre està previst l'inici dels treballs per a la retirada de les tanques que limiten l'accés del públic davant les bases dels antics equips de regates de França i Nova Zelanda, segons ha informat l'entitat en un comunicat.

 

Situades en la zona sud, al costat de l'edifici de l'antiga estació marítima, les dos seus van acollir als equips Areva Challenge (base 5) i Team New Zealand, (base 6) respectivament, durant la celebració de l'última Copa Amèrica, en 2007. La mesura obri el passeig, situat al voltant del cantil de la dàrsena, generant d'esta forma un nou espai de qualitat per a la ciutat. En l'actualitat, La Marina de València ultima la preparació dels treballs que va  permetre recórrer el recinte, sense obstacles, des de l'edifici de Varadero a l'antiga base 4, situada enfront de l'Embull 4. A més, la zona es va a dotar de mobiliari urbà perquè el nou espai es convertisca en un reclam que atraga a l'antic port tant a la ciutadania com a visitants.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.