10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Mila Ximénez comença un nou tractament contra el càncer

Mila Ximénez prossegueix la seua lluita contra el càncer. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va rebre l’alta hospitalària després de romandre diversos dies ingressada i continua la seua recuperació a casa envoltada dels seus éssers estimats, la seua germana Concha Ximénez, i la seua filla Alba Santana, que ha viatjat des d’Amsterdam on viu per a estar al costat de la seua mare.

Després de la seua estada a l’hospital, la periodista va marxar a la seua casa amb notícies esperançadores, tal com publica la revista Lecturas en la qual Mila col·labora, i ja ha començat un nou tractament contra el càncer.

Durant la seua estada hospitalària li van realitzar diverses proves mèdiques i han sigut decisives per a continuar la seua lluita contra el càncer de pulmó amb metàstasi, el diagnòstic de la qual va rebre el mes de juny passat. Mila tornava a ‘Sálvame’ a principis del març passat, després d’un mes apartada de la xicoteta pantalla.

Segons va saber la revista Hola, a través del seu entorn més pròxim, la seua absència en televisió es va deure a la feblesa que li havia ocasionat un “cicle molt fort” del seu tractament de quimioteràpia.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.