Mila Ximénez comença un nou tractament contra el càncer

Mila Ximénez prossegueix la seua lluita contra el càncer. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va rebre l’alta hospitalària després de romandre diversos dies ingressada i continua la seua recuperació a casa envoltada dels seus éssers estimats, la seua germana Concha Ximénez, i la seua filla Alba Santana, que ha viatjat des d’Amsterdam on viu per a estar al costat de la seua mare.

Després de la seua estada a l’hospital, la periodista va marxar a la seua casa amb notícies esperançadores, tal com publica la revista Lecturas en la qual Mila col·labora, i ja ha començat un nou tractament contra el càncer.

Durant la seua estada hospitalària li van realitzar diverses proves mèdiques i han sigut decisives per a continuar la seua lluita contra el càncer de pulmó amb metàstasi, el diagnòstic de la qual va rebre el mes de juny passat. Mila tornava a ‘Sálvame’ a principis del març passat, després d’un mes apartada de la xicoteta pantalla.

Segons va saber la revista Hola, a través del seu entorn més pròxim, la seua absència en televisió es va deure a la feblesa que li havia ocasionat un «cicle molt fort» del seu tractament de quimioteràpia.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.