Mila Ximénez comença un nou tractament contra el càncer

Mila Ximénez prossegueix la seua lluita contra el càncer. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va rebre l’alta hospitalària després de romandre diversos dies ingressada i continua la seua recuperació a casa envoltada dels seus éssers estimats, la seua germana Concha Ximénez, i la seua filla Alba Santana, que ha viatjat des d’Amsterdam on viu per a estar al costat de la seua mare.

Després de la seua estada a l’hospital, la periodista va marxar a la seua casa amb notícies esperançadores, tal com publica la revista Lecturas en la qual Mila col·labora, i ja ha començat un nou tractament contra el càncer.

Durant la seua estada hospitalària li van realitzar diverses proves mèdiques i han sigut decisives per a continuar la seua lluita contra el càncer de pulmó amb metàstasi, el diagnòstic de la qual va rebre el mes de juny passat. Mila tornava a ‘Sálvame’ a principis del març passat, després d’un mes apartada de la xicoteta pantalla.

Segons va saber la revista Hola, a través del seu entorn més pròxim, la seua absència en televisió es va deure a la feblesa que li havia ocasionat un “cicle molt fort” del seu tractament de quimioteràpia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.