Mila Ximénez comença un nou tractament contra el càncer

Mila Ximénez prossegueix la seua lluita contra el càncer. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va rebre l’alta hospitalària després de romandre diversos dies ingressada i continua la seua recuperació a casa envoltada dels seus éssers estimats, la seua germana Concha Ximénez, i la seua filla Alba Santana, que ha viatjat des d’Amsterdam on viu per a estar al costat de la seua mare.

Després de la seua estada a l’hospital, la periodista va marxar a la seua casa amb notícies esperançadores, tal com publica la revista Lecturas en la qual Mila col·labora, i ja ha començat un nou tractament contra el càncer.

Durant la seua estada hospitalària li van realitzar diverses proves mèdiques i han sigut decisives per a continuar la seua lluita contra el càncer de pulmó amb metàstasi, el diagnòstic de la qual va rebre el mes de juny passat. Mila tornava a ‘Sálvame’ a principis del març passat, després d’un mes apartada de la xicoteta pantalla.

Segons va saber la revista Hola, a través del seu entorn més pròxim, la seua absència en televisió es va deure a la feblesa que li havia ocasionat un «cicle molt fort» del seu tractament de quimioteràpia.

Últimes notícies

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.