10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mila Ximénez comença un nou tractament contra el càncer

Mila Ximénez prossegueix la seua lluita contra el càncer. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va rebre l’alta hospitalària després de romandre diversos dies ingressada i continua la seua recuperació a casa envoltada dels seus éssers estimats, la seua germana Concha Ximénez, i la seua filla Alba Santana, que ha viatjat des d’Amsterdam on viu per a estar al costat de la seua mare.

Després de la seua estada a l’hospital, la periodista va marxar a la seua casa amb notícies esperançadores, tal com publica la revista Lecturas en la qual Mila col·labora, i ja ha començat un nou tractament contra el càncer.

Durant la seua estada hospitalària li van realitzar diverses proves mèdiques i han sigut decisives per a continuar la seua lluita contra el càncer de pulmó amb metàstasi, el diagnòstic de la qual va rebre el mes de juny passat. Mila tornava a ‘Sálvame’ a principis del març passat, després d’un mes apartada de la xicoteta pantalla.

Segons va saber la revista Hola, a través del seu entorn més pròxim, la seua absència en televisió es va deure a la feblesa que li havia ocasionat un “cicle molt fort” del seu tractament de quimioteràpia.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.