20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mor un ancià atropellat per un cotxe de matinada al Puig

La passada matinada del dissabte al diumenge es va produir un atropellament mortal en la CV-318, en el terme municipal del Puig, a l'Horta Nord. Un home de 70 anys va morir en ser atropellat quan creuava la via de matinada per aquest tram de carretera. Els fets van ocórrer a les 4.15 hores de la matinada en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera en el municipi del Puig amb Rafelbunyol i la Pobla de Farnals, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Per causes que es desconeixen el cotxe va arrossegar el vianant, de 70 anys. S'investiga si poguera ser per la visibilitat o una imprudència. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB)  per assistir al ferit. Malgrat això, l'home, després de ser atés pels serveis mèdics no es van poder recuperar les constants vitals de l'home, que va morir en el lloc. 

Un motorista resulta ferit greu al xocar contra un turisme a Castelló

Un aparatós accident es va produir ahir en la ronda Sud de Castelló, a l'altura de la quadra Morterás, en el qual es van vore implicats una motocicleta i un turisme. El sinistre va ocórrer al voltant de les 19.00 hores de la vesprada quan per causes que s'investiguen, una moto que circulava per la ronda sud sentit Castelló, va alcançar la part de darrere d'un vehicle de color blanc que es trobava parat a l'espera d'incorporar-se en la glorieta. La moto va xocar violentament contra el cotxe i el conductor de la motocicleta va eixir despedit a uns quants metre i va caure sobre la calçada. Els conductors testimonis de l'impacte avisaren al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergència CIMSE 092, i van informar que el motorista es trobava estés sobre la via i no es movia.  Fins al lloc de l'accident es van desplaçar de seguida diverses dotacions de la Policia Local de Castelló i una ambulància, que va estabilitzar el ferit que es trobava greu. L'home, de 36 anys d'edat, va haver de ser traslladat d'urgència fins a l'Hospital General de Castelló amb pronòstic molt greu, i per ara es manté en la Unitat de Cures Intensives.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.