Mor un ancià atropellat per un cotxe de matinada al Puig

La passada matinada del dissabte al diumenge es va produir un atropellament mortal en la CV-318, en el terme municipal del Puig, a l'Horta Nord. Un home de 70 anys va morir en ser atropellat quan creuava la via de matinada per aquest tram de carretera. Els fets van ocórrer a les 4.15 hores de la matinada en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera en el municipi del Puig amb Rafelbunyol i la Pobla de Farnals, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Per causes que es desconeixen el cotxe va arrossegar el vianant, de 70 anys. S'investiga si poguera ser per la visibilitat o una imprudència. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB)  per assistir al ferit. Malgrat això, l'home, després de ser atés pels serveis mèdics no es van poder recuperar les constants vitals de l'home, que va morir en el lloc. 

Un motorista resulta ferit greu al xocar contra un turisme a Castelló

Un aparatós accident es va produir ahir en la ronda Sud de Castelló, a l'altura de la quadra Morterás, en el qual es van vore implicats una motocicleta i un turisme. El sinistre va ocórrer al voltant de les 19.00 hores de la vesprada quan per causes que s'investiguen, una moto que circulava per la ronda sud sentit Castelló, va alcançar la part de darrere d'un vehicle de color blanc que es trobava parat a l'espera d'incorporar-se en la glorieta. La moto va xocar violentament contra el cotxe i el conductor de la motocicleta va eixir despedit a uns quants metre i va caure sobre la calçada. Els conductors testimonis de l'impacte avisaren al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergència CIMSE 092, i van informar que el motorista es trobava estés sobre la via i no es movia.  Fins al lloc de l'accident es van desplaçar de seguida diverses dotacions de la Policia Local de Castelló i una ambulància, que va estabilitzar el ferit que es trobava greu. L'home, de 36 anys d'edat, va haver de ser traslladat d'urgència fins a l'Hospital General de Castelló amb pronòstic molt greu, i per ara es manté en la Unitat de Cures Intensives.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.