Mor un ancià atropellat per un cotxe de matinada al Puig

La passada matinada del dissabte al diumenge es va produir un atropellament mortal en la CV-318, en el terme municipal del Puig, a l'Horta Nord. Un home de 70 anys va morir en ser atropellat quan creuava la via de matinada per aquest tram de carretera. Els fets van ocórrer a les 4.15 hores de la matinada en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera en el municipi del Puig amb Rafelbunyol i la Pobla de Farnals, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Per causes que es desconeixen el cotxe va arrossegar el vianant, de 70 anys. S'investiga si poguera ser per la visibilitat o una imprudència. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB)  per assistir al ferit. Malgrat això, l'home, després de ser atés pels serveis mèdics no es van poder recuperar les constants vitals de l'home, que va morir en el lloc. 

Un motorista resulta ferit greu al xocar contra un turisme a Castelló

Un aparatós accident es va produir ahir en la ronda Sud de Castelló, a l'altura de la quadra Morterás, en el qual es van vore implicats una motocicleta i un turisme. El sinistre va ocórrer al voltant de les 19.00 hores de la vesprada quan per causes que s'investiguen, una moto que circulava per la ronda sud sentit Castelló, va alcançar la part de darrere d'un vehicle de color blanc que es trobava parat a l'espera d'incorporar-se en la glorieta. La moto va xocar violentament contra el cotxe i el conductor de la motocicleta va eixir despedit a uns quants metre i va caure sobre la calçada. Els conductors testimonis de l'impacte avisaren al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergència CIMSE 092, i van informar que el motorista es trobava estés sobre la via i no es movia.  Fins al lloc de l'accident es van desplaçar de seguida diverses dotacions de la Policia Local de Castelló i una ambulància, que va estabilitzar el ferit que es trobava greu. L'home, de 36 anys d'edat, va haver de ser traslladat d'urgència fins a l'Hospital General de Castelló amb pronòstic molt greu, i per ara es manté en la Unitat de Cures Intensives.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.