Mor un ancià atropellat per un cotxe de matinada al Puig

La passada matinada del dissabte al diumenge es va produir un atropellament mortal en la CV-318, en el terme municipal del Puig, a l'Horta Nord. Un home de 70 anys va morir en ser atropellat quan creuava la via de matinada per aquest tram de carretera. Els fets van ocórrer a les 4.15 hores de la matinada en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera en el municipi del Puig amb Rafelbunyol i la Pobla de Farnals, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Per causes que es desconeixen el cotxe va arrossegar el vianant, de 70 anys. S'investiga si poguera ser per la visibilitat o una imprudència. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB)  per assistir al ferit. Malgrat això, l'home, després de ser atés pels serveis mèdics no es van poder recuperar les constants vitals de l'home, que va morir en el lloc. 

Un motorista resulta ferit greu al xocar contra un turisme a Castelló

Un aparatós accident es va produir ahir en la ronda Sud de Castelló, a l'altura de la quadra Morterás, en el qual es van vore implicats una motocicleta i un turisme. El sinistre va ocórrer al voltant de les 19.00 hores de la vesprada quan per causes que s'investiguen, una moto que circulava per la ronda sud sentit Castelló, va alcançar la part de darrere d'un vehicle de color blanc que es trobava parat a l'espera d'incorporar-se en la glorieta. La moto va xocar violentament contra el cotxe i el conductor de la motocicleta va eixir despedit a uns quants metre i va caure sobre la calçada. Els conductors testimonis de l'impacte avisaren al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergència CIMSE 092, i van informar que el motorista es trobava estés sobre la via i no es movia.  Fins al lloc de l'accident es van desplaçar de seguida diverses dotacions de la Policia Local de Castelló i una ambulància, que va estabilitzar el ferit que es trobava greu. L'home, de 36 anys d'edat, va haver de ser traslladat d'urgència fins a l'Hospital General de Castelló amb pronòstic molt greu, i per ara es manté en la Unitat de Cures Intensives.

Últimes notícies

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.