Mor un home de 70 anys en xocar tres vehicles en l’A-31 en Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 01.00 hores, un home de 70 anys ha mort després de xocar tres vehicles en el punt quilomètric 236 de l’autovia A-31 en sentit Madrid, a l’altura de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), tres dotacions i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), juntament amb quatre patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

En l’accident s’han vist implicats tres vehicles. Un d’ells ha quedat calcinat a causa del greu impacte del xoc entre els cotxes. No obstant això, els dos hòmens que viatjaven dins han resultat il·lesos. L’ocupant d’un altre dels vehicles implicats també ha resultat il·lès.

 

Mor un home de 70 anys en l’accident

D’altra banda, el conductor d’un tercer vehicle, un home de 70 anys, ha hagut de ser evacuat pels bombers, però quan els sanitaris anaven a assistir-lo s’han donat compte que ja havia mort.

 

Al mateix temps, els bombers han treballat per extingir l’altre cotxe incendiat que ha quedat totalment calcinat. L’operació s’ha allargat més d’una hora. La Policia Local també s’ha desplaçat fins al lloc de l’accident i ha tallat l’autovia durant dos hores. A hores d’ara, la Unitat d’Atestats de Guàrdia Civil de Trànsit està investigant les causes del xoc entre els tres cotxes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.