Mor un home de 70 anys en xocar tres vehicles en l’A-31 en Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 01.00 hores, un home de 70 anys ha mort després de xocar tres vehicles en el punt quilomètric 236 de l’autovia A-31 en sentit Madrid, a l’altura de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), tres dotacions i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), juntament amb quatre patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

En l’accident s’han vist implicats tres vehicles. Un d’ells ha quedat calcinat a causa del greu impacte del xoc entre els cotxes. No obstant això, els dos hòmens que viatjaven dins han resultat il·lesos. L’ocupant d’un altre dels vehicles implicats també ha resultat il·lès.

 

Mor un home de 70 anys en l’accident

D’altra banda, el conductor d’un tercer vehicle, un home de 70 anys, ha hagut de ser evacuat pels bombers, però quan els sanitaris anaven a assistir-lo s’han donat compte que ja havia mort.

 

Al mateix temps, els bombers han treballat per extingir l’altre cotxe incendiat que ha quedat totalment calcinat. L’operació s’ha allargat més d’una hora. La Policia Local també s’ha desplaçat fins al lloc de l’accident i ha tallat l’autovia durant dos hores. A hores d’ara, la Unitat d’Atestats de Guàrdia Civil de Trànsit està investigant les causes del xoc entre els tres cotxes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.