Mor un home de 70 anys en xocar tres vehicles en l’A-31 en Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 01.00 hores, un home de 70 anys ha mort després de xocar tres vehicles en el punt quilomètric 236 de l’autovia A-31 en sentit Madrid, a l’altura de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), tres dotacions i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), juntament amb quatre patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

En l’accident s’han vist implicats tres vehicles. Un d’ells ha quedat calcinat a causa del greu impacte del xoc entre els cotxes. No obstant això, els dos hòmens que viatjaven dins han resultat il·lesos. L’ocupant d’un altre dels vehicles implicats també ha resultat il·lès.

 

Mor un home de 70 anys en l’accident

D’altra banda, el conductor d’un tercer vehicle, un home de 70 anys, ha hagut de ser evacuat pels bombers, però quan els sanitaris anaven a assistir-lo s’han donat compte que ja havia mort.

 

Al mateix temps, els bombers han treballat per extingir l’altre cotxe incendiat que ha quedat totalment calcinat. L’operació s’ha allargat més d’una hora. La Policia Local també s’ha desplaçat fins al lloc de l’accident i ha tallat l’autovia durant dos hores. A hores d’ara, la Unitat d’Atestats de Guàrdia Civil de Trànsit està investigant les causes del xoc entre els tres cotxes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.