Mor un home de 70 anys en xocar tres vehicles en l’A-31 en Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 01.00 hores, un home de 70 anys ha mort després de xocar tres vehicles en el punt quilomètric 236 de l’autovia A-31 en sentit Madrid, a l’altura de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), tres dotacions i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), juntament amb quatre patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

En l’accident s’han vist implicats tres vehicles. Un d’ells ha quedat calcinat a causa del greu impacte del xoc entre els cotxes. No obstant això, els dos hòmens que viatjaven dins han resultat il·lesos. L’ocupant d’un altre dels vehicles implicats també ha resultat il·lès.

 

Mor un home de 70 anys en l’accident

D’altra banda, el conductor d’un tercer vehicle, un home de 70 anys, ha hagut de ser evacuat pels bombers, però quan els sanitaris anaven a assistir-lo s’han donat compte que ja havia mort.

 

Al mateix temps, els bombers han treballat per extingir l’altre cotxe incendiat que ha quedat totalment calcinat. L’operació s’ha allargat més d’una hora. La Policia Local també s’ha desplaçat fins al lloc de l’accident i ha tallat l’autovia durant dos hores. A hores d’ara, la Unitat d’Atestats de Guàrdia Civil de Trànsit està investigant les causes del xoc entre els tres cotxes.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.