10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mor un home de 70 anys en xocar tres vehicles en l’A-31 en Alacant

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 01.00 hores, un home de 70 anys ha mort després de xocar tres vehicles en el punt quilomètric 236 de l’autovia A-31 en sentit Madrid, a l’altura de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), tres dotacions i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), juntament amb quatre patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

En l’accident s’han vist implicats tres vehicles. Un d’ells ha quedat calcinat a causa del greu impacte del xoc entre els cotxes. No obstant això, els dos hòmens que viatjaven dins han resultat il·lesos. L’ocupant d’un altre dels vehicles implicats també ha resultat il·lès.

 

Mor un home de 70 anys en l’accident

D’altra banda, el conductor d’un tercer vehicle, un home de 70 anys, ha hagut de ser evacuat pels bombers, però quan els sanitaris anaven a assistir-lo s’han donat compte que ja havia mort.

 

Al mateix temps, els bombers han treballat per extingir l’altre cotxe incendiat que ha quedat totalment calcinat. L’operació s’ha allargat més d’una hora. La Policia Local també s’ha desplaçat fins al lloc de l’accident i ha tallat l’autovia durant dos hores. A hores d’ara, la Unitat d’Atestats de Guàrdia Civil de Trànsit està investigant les causes del xoc entre els tres cotxes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.