Mor un jove arrossegat per un dromedari en una excursió a Manises

Un jove de 20 anys ha mort després de ser arrossegat el 4 d’abril per un dromedari en una excursió pel parc natural del Túria, en la qual es trobava al costat de la seua germana i els seus pares.

Tal com avança hui el diari Les Províncies, el xic va morir i la seua germana va resultar ferida en desbocar-se l’animal, quedar enganxats en la doble cadira i ser arrossegats més de 50 metres. La víctima va ingressar en estat crític a l’Hospital La Fe, on va morir diversos dies després malgrat els esforços mèdics.

Segons explica este periòdic, els germans van quedar enganxats en la doble cadira mentre l’animal corria sense control fins que va ser interceptat per un cotxe que circulava per un camí. Els pares del jove mort, que muntaven un altre dels animals, van ser testimonis del succés, així com el guia de l’excursió i altres persones que participaven en l’activitat.

Quan el dromedari va parar després de ser bloquejat per un vehicle, la jove estava malferida i seguia penjada de la cadira. El seu germà s’havia soltat i havia eixit acomiadat resultant greument ferit. Les dos víctimes tenien fractures.

Christian va patir greus lesions cerebrals en colpejar-se el cap contra el sòl, mentre que la seua germana va patir traumatismes i trencaments a les cames.

Després de rebre l’avís de l’accident, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va enviar una ambulància al lloc. Quan va arribar l’equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove es trobava en estat crític. Els sanitaris van aconseguir estabilitzar a la víctima i la van traslladar amb urgència a l’hospital.

Segons van informar fonts mèdiques, el jove va patir lesions cerebrals irreversibles. Tres dies després, seguia en estat de mort cerebral. Els metges van mantindre connectat al jove a un respirador mentre preparaven la donació dels seus òrgans amb l’aprovació dels pares. L’enterrament va tindre lloc dissabte passat entre mostres de gran condolença.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de l’incident, han apuntat fonts de l’Institut Armat, que han assenyalat que tot apunta al fet que es tracta d’una cosa accidental.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.