Mor un jove arrossegat per un dromedari en una excursió a Manises

Un jove de 20 anys ha mort després de ser arrossegat el 4 d’abril per un dromedari en una excursió pel parc natural del Túria, en la qual es trobava al costat de la seua germana i els seus pares.

Tal com avança hui el diari Les Províncies, el xic va morir i la seua germana va resultar ferida en desbocar-se l’animal, quedar enganxats en la doble cadira i ser arrossegats més de 50 metres. La víctima va ingressar en estat crític a l’Hospital La Fe, on va morir diversos dies després malgrat els esforços mèdics.

Segons explica este periòdic, els germans van quedar enganxats en la doble cadira mentre l’animal corria sense control fins que va ser interceptat per un cotxe que circulava per un camí. Els pares del jove mort, que muntaven un altre dels animals, van ser testimonis del succés, així com el guia de l’excursió i altres persones que participaven en l’activitat.

Quan el dromedari va parar després de ser bloquejat per un vehicle, la jove estava malferida i seguia penjada de la cadira. El seu germà s’havia soltat i havia eixit acomiadat resultant greument ferit. Les dos víctimes tenien fractures.

Christian va patir greus lesions cerebrals en colpejar-se el cap contra el sòl, mentre que la seua germana va patir traumatismes i trencaments a les cames.

Després de rebre l’avís de l’accident, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va enviar una ambulància al lloc. Quan va arribar l’equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove es trobava en estat crític. Els sanitaris van aconseguir estabilitzar a la víctima i la van traslladar amb urgència a l’hospital.

Segons van informar fonts mèdiques, el jove va patir lesions cerebrals irreversibles. Tres dies després, seguia en estat de mort cerebral. Els metges van mantindre connectat al jove a un respirador mentre preparaven la donació dels seus òrgans amb l’aprovació dels pares. L’enterrament va tindre lloc dissabte passat entre mostres de gran condolença.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de l’incident, han apuntat fonts de l’Institut Armat, que han assenyalat que tot apunta al fet que es tracta d’una cosa accidental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.