Mor un jove arrossegat per un dromedari en una excursió a Manises

Un jove de 20 anys ha mort després de ser arrossegat el 4 d’abril per un dromedari en una excursió pel parc natural del Túria, en la qual es trobava al costat de la seua germana i els seus pares.

Tal com avança hui el diari Les Províncies, el xic va morir i la seua germana va resultar ferida en desbocar-se l’animal, quedar enganxats en la doble cadira i ser arrossegats més de 50 metres. La víctima va ingressar en estat crític a l’Hospital La Fe, on va morir diversos dies després malgrat els esforços mèdics.

Segons explica este periòdic, els germans van quedar enganxats en la doble cadira mentre l’animal corria sense control fins que va ser interceptat per un cotxe que circulava per un camí. Els pares del jove mort, que muntaven un altre dels animals, van ser testimonis del succés, així com el guia de l’excursió i altres persones que participaven en l’activitat.

Quan el dromedari va parar després de ser bloquejat per un vehicle, la jove estava malferida i seguia penjada de la cadira. El seu germà s’havia soltat i havia eixit acomiadat resultant greument ferit. Les dos víctimes tenien fractures.

Christian va patir greus lesions cerebrals en colpejar-se el cap contra el sòl, mentre que la seua germana va patir traumatismes i trencaments a les cames.

Després de rebre l’avís de l’accident, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va enviar una ambulància al lloc. Quan va arribar l’equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove es trobava en estat crític. Els sanitaris van aconseguir estabilitzar a la víctima i la van traslladar amb urgència a l’hospital.

Segons van informar fonts mèdiques, el jove va patir lesions cerebrals irreversibles. Tres dies després, seguia en estat de mort cerebral. Els metges van mantindre connectat al jove a un respirador mentre preparaven la donació dels seus òrgans amb l’aprovació dels pares. L’enterrament va tindre lloc dissabte passat entre mostres de gran condolença.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de l’incident, han apuntat fonts de l’Institut Armat, que han assenyalat que tot apunta al fet que es tracta d’una cosa accidental.

Últimes notícies

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.