Mor un jove arrossegat per un dromedari en una excursió a Manises

Un jove de 20 anys ha mort després de ser arrossegat el 4 d’abril per un dromedari en una excursió pel parc natural del Túria, en la qual es trobava al costat de la seua germana i els seus pares.

Tal com avança hui el diari Les Províncies, el xic va morir i la seua germana va resultar ferida en desbocar-se l’animal, quedar enganxats en la doble cadira i ser arrossegats més de 50 metres. La víctima va ingressar en estat crític a l’Hospital La Fe, on va morir diversos dies després malgrat els esforços mèdics.

Segons explica este periòdic, els germans van quedar enganxats en la doble cadira mentre l’animal corria sense control fins que va ser interceptat per un cotxe que circulava per un camí. Els pares del jove mort, que muntaven un altre dels animals, van ser testimonis del succés, així com el guia de l’excursió i altres persones que participaven en l’activitat.

Quan el dromedari va parar després de ser bloquejat per un vehicle, la jove estava malferida i seguia penjada de la cadira. El seu germà s’havia soltat i havia eixit acomiadat resultant greument ferit. Les dos víctimes tenien fractures.

Christian va patir greus lesions cerebrals en colpejar-se el cap contra el sòl, mentre que la seua germana va patir traumatismes i trencaments a les cames.

Després de rebre l’avís de l’accident, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va enviar una ambulància al lloc. Quan va arribar l’equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove es trobava en estat crític. Els sanitaris van aconseguir estabilitzar a la víctima i la van traslladar amb urgència a l’hospital.

Segons van informar fonts mèdiques, el jove va patir lesions cerebrals irreversibles. Tres dies després, seguia en estat de mort cerebral. Els metges van mantindre connectat al jove a un respirador mentre preparaven la donació dels seus òrgans amb l’aprovació dels pares. L’enterrament va tindre lloc dissabte passat entre mostres de gran condolença.

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de l’incident, han apuntat fonts de l’Institut Armat, que han assenyalat que tot apunta al fet que es tracta d’una cosa accidental.

Últimes notícies

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.