Mor un jove de Sant Joan de Moró per un incendi al seu pis de Castelló

 

Un jove de 29 anys de Sant Joan de Moró (La Plana Alta) ha mort a Castelló a conseqüència d’una possible inhalació de fum després que es produïra un incendi a la casa que tenia llogada en la capital de la Plana. Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Castelló, els bombers municipals van intervindre en el succés però la investigació dels fets ha sigut assumida pel Cos Nacional de Policia, en haver trobat al jove ja cadàver en l’habitatge sinistrat.

L’alcalde de Sant Joan de Moró, Vicente Pallarés, ha explicat a EFE que els pares del jove van començar a preocupar-se, ja que havien intentat contactar telefònicament amb ell des de dissabte passat i no contestava a les telefonades. Després del cap de setmana d’incertesa, el dilluns, el cap del jove, que treballava en un taller mecànic de la capital, també va intentar contactar amb el mort perquè no havia acudit a treballar i va cridar als pares.

Els familiars del jove es van desplaçar aleshores des de Sant Joan de Moró fins a Castelló i durant el trajecte la Policia Local es va posar en contacte amb ells per a comunicar-los que li havien trobat mort en el seu habitatge. La causa de la mort podria ser una inhalació de fum, ja que s’havia produït un incendi a l’habitació contigua a la qual va ser trobat, que podria haver sigut causat per una manta tèrmica elèctrica o un radiador.

L’enterrament del jove ha tingut lloc aquest dimecres en la seua localitat natal, segons ha informat l’alcalde.

Altre incendi domèstic a Dénia

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un domicili de Dénia, a La Marina Alta. El foc es va originar al voltant de les 15.45 hores en una habitació de la primera planta de l’habitatge, situat al carrer La Mar de la localitat. Segons sembla, les flames es van propagar des d’un matalàs, segons informava TVDenia.com.

Dins la casa es trobaven dos persones, un home i una dona. La dona va haver de ser rescatada per efectius de la Policia Local. Fins al lloc del succés es van traslladar tres vehicles dels Bombers de Dénia, així com les assistències sanitàries, amb una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius de bombers van apagar el foc i van ventilar el domicili. El carrer va quedar tallat al trànsit durant les tasques d’extinció.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.