Mor un jove de Sant Joan de Moró per un incendi al seu pis de Castelló

 

Un jove de 29 anys de Sant Joan de Moró (La Plana Alta) ha mort a Castelló a conseqüència d’una possible inhalació de fum després que es produïra un incendi a la casa que tenia llogada en la capital de la Plana. Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Castelló, els bombers municipals van intervindre en el succés però la investigació dels fets ha sigut assumida pel Cos Nacional de Policia, en haver trobat al jove ja cadàver en l’habitatge sinistrat.

L’alcalde de Sant Joan de Moró, Vicente Pallarés, ha explicat a EFE que els pares del jove van començar a preocupar-se, ja que havien intentat contactar telefònicament amb ell des de dissabte passat i no contestava a les telefonades. Després del cap de setmana d’incertesa, el dilluns, el cap del jove, que treballava en un taller mecànic de la capital, també va intentar contactar amb el mort perquè no havia acudit a treballar i va cridar als pares.

Els familiars del jove es van desplaçar aleshores des de Sant Joan de Moró fins a Castelló i durant el trajecte la Policia Local es va posar en contacte amb ells per a comunicar-los que li havien trobat mort en el seu habitatge. La causa de la mort podria ser una inhalació de fum, ja que s’havia produït un incendi a l’habitació contigua a la qual va ser trobat, que podria haver sigut causat per una manta tèrmica elèctrica o un radiador.

L’enterrament del jove ha tingut lloc aquest dimecres en la seua localitat natal, segons ha informat l’alcalde.

Altre incendi domèstic a Dénia

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un domicili de Dénia, a La Marina Alta. El foc es va originar al voltant de les 15.45 hores en una habitació de la primera planta de l’habitatge, situat al carrer La Mar de la localitat. Segons sembla, les flames es van propagar des d’un matalàs, segons informava TVDenia.com.

Dins la casa es trobaven dos persones, un home i una dona. La dona va haver de ser rescatada per efectius de la Policia Local. Fins al lloc del succés es van traslladar tres vehicles dels Bombers de Dénia, així com les assistències sanitàries, amb una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius de bombers van apagar el foc i van ventilar el domicili. El carrer va quedar tallat al trànsit durant les tasques d’extinció.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.