Mor un jove de Sant Joan de Moró per un incendi al seu pis de Castelló

 

Un jove de 29 anys de Sant Joan de Moró (La Plana Alta) ha mort a Castelló a conseqüència d’una possible inhalació de fum després que es produïra un incendi a la casa que tenia llogada en la capital de la Plana. Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Castelló, els bombers municipals van intervindre en el succés però la investigació dels fets ha sigut assumida pel Cos Nacional de Policia, en haver trobat al jove ja cadàver en l’habitatge sinistrat.

L’alcalde de Sant Joan de Moró, Vicente Pallarés, ha explicat a EFE que els pares del jove van començar a preocupar-se, ja que havien intentat contactar telefònicament amb ell des de dissabte passat i no contestava a les telefonades. Després del cap de setmana d’incertesa, el dilluns, el cap del jove, que treballava en un taller mecànic de la capital, també va intentar contactar amb el mort perquè no havia acudit a treballar i va cridar als pares.

Els familiars del jove es van desplaçar aleshores des de Sant Joan de Moró fins a Castelló i durant el trajecte la Policia Local es va posar en contacte amb ells per a comunicar-los que li havien trobat mort en el seu habitatge. La causa de la mort podria ser una inhalació de fum, ja que s’havia produït un incendi a l’habitació contigua a la qual va ser trobat, que podria haver sigut causat per una manta tèrmica elèctrica o un radiador.

L’enterrament del jove ha tingut lloc aquest dimecres en la seua localitat natal, segons ha informat l’alcalde.

Altre incendi domèstic a Dénia

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un domicili de Dénia, a La Marina Alta. El foc es va originar al voltant de les 15.45 hores en una habitació de la primera planta de l’habitatge, situat al carrer La Mar de la localitat. Segons sembla, les flames es van propagar des d’un matalàs, segons informava TVDenia.com.

Dins la casa es trobaven dos persones, un home i una dona. La dona va haver de ser rescatada per efectius de la Policia Local. Fins al lloc del succés es van traslladar tres vehicles dels Bombers de Dénia, així com les assistències sanitàries, amb una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius de bombers van apagar el foc i van ventilar el domicili. El carrer va quedar tallat al trànsit durant les tasques d’extinció.

Últimes notícies

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.