Mor un jove de Sant Joan de Moró per un incendi al seu pis de Castelló

 

Un jove de 29 anys de Sant Joan de Moró (La Plana Alta) ha mort a Castelló a conseqüència d’una possible inhalació de fum després que es produïra un incendi a la casa que tenia llogada en la capital de la Plana. Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Castelló, els bombers municipals van intervindre en el succés però la investigació dels fets ha sigut assumida pel Cos Nacional de Policia, en haver trobat al jove ja cadàver en l’habitatge sinistrat.

L’alcalde de Sant Joan de Moró, Vicente Pallarés, ha explicat a EFE que els pares del jove van començar a preocupar-se, ja que havien intentat contactar telefònicament amb ell des de dissabte passat i no contestava a les telefonades. Després del cap de setmana d’incertesa, el dilluns, el cap del jove, que treballava en un taller mecànic de la capital, també va intentar contactar amb el mort perquè no havia acudit a treballar i va cridar als pares.

Els familiars del jove es van desplaçar aleshores des de Sant Joan de Moró fins a Castelló i durant el trajecte la Policia Local es va posar en contacte amb ells per a comunicar-los que li havien trobat mort en el seu habitatge. La causa de la mort podria ser una inhalació de fum, ja que s’havia produït un incendi a l’habitació contigua a la qual va ser trobat, que podria haver sigut causat per una manta tèrmica elèctrica o un radiador.

L’enterrament del jove ha tingut lloc aquest dimecres en la seua localitat natal, segons ha informat l’alcalde.

Altre incendi domèstic a Dénia

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un domicili de Dénia, a La Marina Alta. El foc es va originar al voltant de les 15.45 hores en una habitació de la primera planta de l’habitatge, situat al carrer La Mar de la localitat. Segons sembla, les flames es van propagar des d’un matalàs, segons informava TVDenia.com.

Dins la casa es trobaven dos persones, un home i una dona. La dona va haver de ser rescatada per efectius de la Policia Local. Fins al lloc del succés es van traslladar tres vehicles dels Bombers de Dénia, així com les assistències sanitàries, amb una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius de bombers van apagar el foc i van ventilar el domicili. El carrer va quedar tallat al trànsit durant les tasques d’extinció.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.