Mor un jove de Sant Joan de Moró per un incendi al seu pis de Castelló

 

Un jove de 29 anys de Sant Joan de Moró (La Plana Alta) ha mort a Castelló a conseqüència d’una possible inhalació de fum després que es produïra un incendi a la casa que tenia llogada en la capital de la Plana. Segons han informat fonts de l’Ajuntament de Castelló, els bombers municipals van intervindre en el succés però la investigació dels fets ha sigut assumida pel Cos Nacional de Policia, en haver trobat al jove ja cadàver en l’habitatge sinistrat.

L’alcalde de Sant Joan de Moró, Vicente Pallarés, ha explicat a EFE que els pares del jove van començar a preocupar-se, ja que havien intentat contactar telefònicament amb ell des de dissabte passat i no contestava a les telefonades. Després del cap de setmana d’incertesa, el dilluns, el cap del jove, que treballava en un taller mecànic de la capital, també va intentar contactar amb el mort perquè no havia acudit a treballar i va cridar als pares.

Els familiars del jove es van desplaçar aleshores des de Sant Joan de Moró fins a Castelló i durant el trajecte la Policia Local es va posar en contacte amb ells per a comunicar-los que li havien trobat mort en el seu habitatge. La causa de la mort podria ser una inhalació de fum, ja que s’havia produït un incendi a l’habitació contigua a la qual va ser trobat, que podria haver sigut causat per una manta tèrmica elèctrica o un radiador.

L’enterrament del jove ha tingut lloc aquest dimecres en la seua localitat natal, segons ha informat l’alcalde.

Altre incendi domèstic a Dénia

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un domicili de Dénia, a La Marina Alta. El foc es va originar al voltant de les 15.45 hores en una habitació de la primera planta de l’habitatge, situat al carrer La Mar de la localitat. Segons sembla, les flames es van propagar des d’un matalàs, segons informava TVDenia.com.

Dins la casa es trobaven dos persones, un home i una dona. La dona va haver de ser rescatada per efectius de la Policia Local. Fins al lloc del succés es van traslladar tres vehicles dels Bombers de Dénia, així com les assistències sanitàries, amb una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius de bombers van apagar el foc i van ventilar el domicili. El carrer va quedar tallat al trànsit durant les tasques d’extinció.

Últimes notícies

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.