11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Mor un xiquet de cinc anys després de l’atac d’un gos en Lucena (Córdoba) mentre dormia

Un xiquet de cinc anys ha mort en la matinada d’este diumenge en Lucena (Córdoba) a conseqüència de l’atac i les mossegades d’un gos de la raça pastor belga malinois, segons informa Emergències 112 Andalusia, en un succés que s’està investigant en estos moments.

A la matinada

El succés s’ha produït al voltant de les 3 de la matinada en la carretera dels Plans per a entrar a este municipi. Han estat els testimonis del succés els qui han avisat al centre de coordinació d’emergències que un gos havia mossegat al menor en este punt.

Traslladat al centre de salut

El menut ha estat traslladat per mitjans particulars al centre de salut de Lucena, però els serveis sanitaris de la Junta d’Andalusia no han pogut salvar-li la vida i s’ha certificat la seua mort, segons el metge de guàrdia.

Es desconeixen les circumstàncies de l’atac

D’altra banda, es desconeixen les circumstàncies de l’atac i fins al lloc s’han desplaçat agents de la Policia Local, de la unitat adscrita al cos de Policia Nacional, per a investigar les causes que ha pogut provocar el sinistre mortal.

Segons sembla, el gos pertanyia a la mateixa família del menut i és de raça pastor belga malinois. El van traslladar al centre de salut per mitjans particulars amb greus ferides en el coll i en el pit. Els serveis sanitaris del centre de salut situat en el Passeig de Rojas, segons va informar el mateix metge, només van poder certificar la seua mort a conseqüència de les ferides.

Segons ha pogut saber ABC i ha confirmat la Policia Local de Lucena, el xiquet, que les seues inicials són D. C. Q., era fill d’un matrimoni jove que treballaven com guardasses en el mas i habitaven un habitatge menut destinat als qui fan esta labor. Ella és natural de Lucena i ell, nascut a Colòmbia.

No saben com va entrar el gos

Els pares havien ficat al llit al seu fill, però en algun moment de la matinada, el gos va entrar en el seu dormitori i li va atacar de forma tan dura que les ferides van acabar per provocar-li la mort.

La Policia Local de Lucena, va actuar el Cos Nacional de Policia, que instrueix les diligències per a investigar el succeït en l’atac del gos al nen en este habitatge, situada en una zona aïllada.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.