Mor un xiquet de cinc anys després de l’atac d’un gos en Lucena (Córdoba) mentre dormia

Un xiquet de cinc anys ha mort en la matinada d’este diumenge en Lucena (Córdoba) a conseqüència de l’atac i les mossegades d’un gos de la raça pastor belga malinois, segons informa Emergències 112 Andalusia, en un succés que s’està investigant en estos moments.

A la matinada

El succés s’ha produït al voltant de les 3 de la matinada en la carretera dels Plans per a entrar a este municipi. Han estat els testimonis del succés els qui han avisat al centre de coordinació d’emergències que un gos havia mossegat al menor en este punt.

Traslladat al centre de salut

El menut ha estat traslladat per mitjans particulars al centre de salut de Lucena, però els serveis sanitaris de la Junta d’Andalusia no han pogut salvar-li la vida i s’ha certificat la seua mort, segons el metge de guàrdia.

Es desconeixen les circumstàncies de l’atac

D’altra banda, es desconeixen les circumstàncies de l’atac i fins al lloc s’han desplaçat agents de la Policia Local, de la unitat adscrita al cos de Policia Nacional, per a investigar les causes que ha pogut provocar el sinistre mortal.

Segons sembla, el gos pertanyia a la mateixa família del menut i és de raça pastor belga malinois. El van traslladar al centre de salut per mitjans particulars amb greus ferides en el coll i en el pit. Els serveis sanitaris del centre de salut situat en el Passeig de Rojas, segons va informar el mateix metge, només van poder certificar la seua mort a conseqüència de les ferides.

Segons ha pogut saber ABC i ha confirmat la Policia Local de Lucena, el xiquet, que les seues inicials són D. C. Q., era fill d’un matrimoni jove que treballaven com guardasses en el mas i habitaven un habitatge menut destinat als qui fan esta labor. Ella és natural de Lucena i ell, nascut a Colòmbia.

No saben com va entrar el gos

Els pares havien ficat al llit al seu fill, però en algun moment de la matinada, el gos va entrar en el seu dormitori i li va atacar de forma tan dura que les ferides van acabar per provocar-li la mort.

La Policia Local de Lucena, va actuar el Cos Nacional de Policia, que instrueix les diligències per a investigar el succeït en l’atac del gos al nen en este habitatge, situada en una zona aïllada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig