13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Mor un xiquet de cinc anys després de l’atac d’un gos en Lucena (Córdoba) mentre dormia

Un xiquet de cinc anys ha mort en la matinada d’este diumenge en Lucena (Córdoba) a conseqüència de l’atac i les mossegades d’un gos de la raça pastor belga malinois, segons informa Emergències 112 Andalusia, en un succés que s’està investigant en estos moments.

A la matinada

El succés s’ha produït al voltant de les 3 de la matinada en la carretera dels Plans per a entrar a este municipi. Han estat els testimonis del succés els qui han avisat al centre de coordinació d’emergències que un gos havia mossegat al menor en este punt.

Traslladat al centre de salut

El menut ha estat traslladat per mitjans particulars al centre de salut de Lucena, però els serveis sanitaris de la Junta d’Andalusia no han pogut salvar-li la vida i s’ha certificat la seua mort, segons el metge de guàrdia.

Es desconeixen les circumstàncies de l’atac

D’altra banda, es desconeixen les circumstàncies de l’atac i fins al lloc s’han desplaçat agents de la Policia Local, de la unitat adscrita al cos de Policia Nacional, per a investigar les causes que ha pogut provocar el sinistre mortal.

Segons sembla, el gos pertanyia a la mateixa família del menut i és de raça pastor belga malinois. El van traslladar al centre de salut per mitjans particulars amb greus ferides en el coll i en el pit. Els serveis sanitaris del centre de salut situat en el Passeig de Rojas, segons va informar el mateix metge, només van poder certificar la seua mort a conseqüència de les ferides.

Segons ha pogut saber ABC i ha confirmat la Policia Local de Lucena, el xiquet, que les seues inicials són D. C. Q., era fill d’un matrimoni jove que treballaven com guardasses en el mas i habitaven un habitatge menut destinat als qui fan esta labor. Ella és natural de Lucena i ell, nascut a Colòmbia.

No saben com va entrar el gos

Els pares havien ficat al llit al seu fill, però en algun moment de la matinada, el gos va entrar en el seu dormitori i li va atacar de forma tan dura que les ferides van acabar per provocar-li la mort.

La Policia Local de Lucena, va actuar el Cos Nacional de Policia, que instrueix les diligències per a investigar el succeït en l’atac del gos al nen en este habitatge, situada en una zona aïllada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.