Mor un xiquet de cinc anys després de l’atac d’un gos en Lucena (Córdoba) mentre dormia

Un xiquet de cinc anys ha mort en la matinada d’este diumenge en Lucena (Córdoba) a conseqüència de l’atac i les mossegades d’un gos de la raça pastor belga malinois, segons informa Emergències 112 Andalusia, en un succés que s’està investigant en estos moments.

A la matinada

El succés s’ha produït al voltant de les 3 de la matinada en la carretera dels Plans per a entrar a este municipi. Han estat els testimonis del succés els qui han avisat al centre de coordinació d’emergències que un gos havia mossegat al menor en este punt.

Traslladat al centre de salut

El menut ha estat traslladat per mitjans particulars al centre de salut de Lucena, però els serveis sanitaris de la Junta d’Andalusia no han pogut salvar-li la vida i s’ha certificat la seua mort, segons el metge de guàrdia.

Es desconeixen les circumstàncies de l’atac

D’altra banda, es desconeixen les circumstàncies de l’atac i fins al lloc s’han desplaçat agents de la Policia Local, de la unitat adscrita al cos de Policia Nacional, per a investigar les causes que ha pogut provocar el sinistre mortal.

Segons sembla, el gos pertanyia a la mateixa família del menut i és de raça pastor belga malinois. El van traslladar al centre de salut per mitjans particulars amb greus ferides en el coll i en el pit. Els serveis sanitaris del centre de salut situat en el Passeig de Rojas, segons va informar el mateix metge, només van poder certificar la seua mort a conseqüència de les ferides.

Segons ha pogut saber ABC i ha confirmat la Policia Local de Lucena, el xiquet, que les seues inicials són D. C. Q., era fill d’un matrimoni jove que treballaven com guardasses en el mas i habitaven un habitatge menut destinat als qui fan esta labor. Ella és natural de Lucena i ell, nascut a Colòmbia.

No saben com va entrar el gos

Els pares havien ficat al llit al seu fill, però en algun moment de la matinada, el gos va entrar en el seu dormitori i li va atacar de forma tan dura que les ferides van acabar per provocar-li la mort.

La Policia Local de Lucena, va actuar el Cos Nacional de Policia, que instrueix les diligències per a investigar el succeït en l’atac del gos al nen en este habitatge, situada en una zona aïllada.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.