Mor un xiquet de cinc anys després de l’atac d’un gos en Lucena (Córdoba) mentre dormia

Un xiquet de cinc anys ha mort en la matinada d’este diumenge en Lucena (Córdoba) a conseqüència de l’atac i les mossegades d’un gos de la raça pastor belga malinois, segons informa Emergències 112 Andalusia, en un succés que s’està investigant en estos moments.

A la matinada

El succés s’ha produït al voltant de les 3 de la matinada en la carretera dels Plans per a entrar a este municipi. Han estat els testimonis del succés els qui han avisat al centre de coordinació d’emergències que un gos havia mossegat al menor en este punt.

Traslladat al centre de salut

El menut ha estat traslladat per mitjans particulars al centre de salut de Lucena, però els serveis sanitaris de la Junta d’Andalusia no han pogut salvar-li la vida i s’ha certificat la seua mort, segons el metge de guàrdia.

Es desconeixen les circumstàncies de l’atac

D’altra banda, es desconeixen les circumstàncies de l’atac i fins al lloc s’han desplaçat agents de la Policia Local, de la unitat adscrita al cos de Policia Nacional, per a investigar les causes que ha pogut provocar el sinistre mortal.

Segons sembla, el gos pertanyia a la mateixa família del menut i és de raça pastor belga malinois. El van traslladar al centre de salut per mitjans particulars amb greus ferides en el coll i en el pit. Els serveis sanitaris del centre de salut situat en el Passeig de Rojas, segons va informar el mateix metge, només van poder certificar la seua mort a conseqüència de les ferides.

Segons ha pogut saber ABC i ha confirmat la Policia Local de Lucena, el xiquet, que les seues inicials són D. C. Q., era fill d’un matrimoni jove que treballaven com guardasses en el mas i habitaven un habitatge menut destinat als qui fan esta labor. Ella és natural de Lucena i ell, nascut a Colòmbia.

No saben com va entrar el gos

Els pares havien ficat al llit al seu fill, però en algun moment de la matinada, el gos va entrar en el seu dormitori i li va atacar de forma tan dura que les ferides van acabar per provocar-li la mort.

La Policia Local de Lucena, va actuar el Cos Nacional de Policia, que instrueix les diligències per a investigar el succeït en l’atac del gos al nen en este habitatge, situada en una zona aïllada.

Últimes notícies

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.

Morales s’acomiada del Ciutat entre lagrimas i deixa en l’aire el seu futur en el Llevant

Jose Luis Morales vivio un emotiu comiat en el Ciutat de València després de la victòria davant el Mallorca, encara que ni el jugador ni el club han aclarit fins i tot el seu futur.

Els barons del PP abrigallen a Juanma Moreno i eviten pressionar-li sobre un pacte amb Vox

Els principals dirigents autonòmics del PP destaquen el resultat de Juanma Moreno a Andalusia i li mostren el seu suport sense fixar una postura comuna sobre fins a on ha de cedir davant Vox.

La vaga educativa a Castelló arranca la seua segona setmana amb ampli suport de famílies i professorat

Centenars de docents, alumnat i famílies es concentren davant la Direcció Territorial d'Educació de Castelló a l'inici de la segona setmana de vaga indefinida, que els sindicats qualifiquen d'històrica pel seu seguiment i suport social.

El PSPV defén que Diana Morant puga ser alhora candidata i ministra pel seu treball pels valencians

El PSPV sosté que és positiu que Diana Morant siga alhora candidata a la Generalitat i ministra, perquè considera que així reforça la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana enfront de les polítiques de Vox i del PP.