9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Mor un xiquet de 9 anys ofegat en una bassa d’aigua

Un xiquet de nou anys va morir ahir a la vesprada, ofegat en una bassa d’aigua a El Ejido (Almeria), tal com va confirmar el servei d’Emergències 112 d’Andalusia.

Entorn de les 17.10 es va rebre un avís per un menor caigut en una bassa en la zona de Santa María del Águila a El Ejido. Ràpidament, es va alertar als Bombers de Ponent, a Guàrdia Civil, Policia Local d’El Ejido i al Centre d’Emergències Sanitàries 061.

Una vegada en el lloc, els Bombers van rescatar el cos del menor i encara que es va procedir a practicar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar, no van poder fer res per salvar la seua vida.

S’ha activat el protocol judicial a l’espera d’aclarir les circumstàncies en les quals s’ha produït el succés, del qual es desconeixen més dades. No obstant això, cal recordar que, per llei, les basses d’aigua han d’estar tapades.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.