Un nou vestit de Zara s’esgota en només 6 dies, després d’haver-se reposat diverses vegades

Vestido estampado garzas de Zara, por 29,95 euros

Vestit estampat amb garses de Zara, per 29,95 euros | Zara

 

Quan una famosa o ‘influencer’ llueix una peça, esta acaba convertint-se en un producte estrella i s’esgota en qüestió d’hores. De fet, ja ha passat infinitat de vegades amb les espanyoles Sara Carbonero o Paula Echevarría i amb infinitat de dissenys, sobretot ‘low-cost’, de Zara, Mango, H&M i Primark. Que una famosa es fique roba assequible és un plus perquè estes marques puguen aconseguir vendre molt més.

 

Així doncs, estes peces s’acaben convertint en objectes de gran desig entre el públic, com l’estilisme d’Echevarría on on combinava un vestit morat d’H&M asimètric i uns botins fúcsia. No obstant això, esta última vegada ha succeït una cosa bastant estranya amb una peça de la marca insígnia d’Inditex Zara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.