Patricia, la jove valenciana captada per una secta peruana: «L’han adoctrinat perquè veja a la família com un dimoni»

 

L’última hora del cas de la jove d’Elx localitzada en Perú després de ser captada per una secta satànica passa pel desitjat retrobament de la seua família amb ella un any i mig després de la seua desaparició. El pare de Patricia Aguilar, la jove il·licitana de 19 anys localitzada en la selva, confia en poder retrobar-se amb la seua filla una vegada concloguen les proves mèdiques i psicològiques que li estan practicant a ella i al seu bebè d’un mes.

 

El pare d’esta, Alberto Aguilar, continua a Perú i està en contacte amb el consolat espanyol, al que sol·licitarà ajuda per al trasllat a Espanya de la jove quan finalitze la recerca policial sobre el cas.

 

Malvivia enmig de la selva i havia tingut un fill

Patricia Aguilar va ser trobada el passat dimecres, sola i cuidant a diversos menors, entre ells el seu bebé d’un mes, en una espècie de quadra en una zona perillosa de la selva peruana, després d’un operatiu policial que va acabar amb la detenció del seu presumpte captor i líder de la secta, Félix Steven Manrique, conegut com ‘El Príncep Gurdjieff’, i l’alliberament d’altres dos dones i quatre xiquets.

 

Les següents imatges de la televisió peruana mostren els moments del rescat:

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.