Troben mort a l’home desaparegut en el Pico Gorgo de Gátova

 

ACTUALITZAT 27/07/2020 a les 15.30 hores. Este dilluns, un helicòpter que participava en la busca de M.M.M., desaparegut en la zona del Pico Gorgo de Gátova, en la comarca del Camp del Túria (València), ha trobat el seu cos sense vida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home, de 40 anys, estava participant en una excursió en grup, però durant la baixada s’allunyà de les altres persones i se li va perdre la pista. 48 hores després, el seu cos ha sigut trobat sense vida.

 

Busquen a un home desapregut en Gátova

Efectius de bombers i la Guàrdia Civil estan buscant a un home que s’ha perdut este dissabte en la zona del Pico Gorgo de Gátova, en la comarca del Camp del Túria (València).

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons ha indicat el 112 – Emergències de la Generalitat Valenciana en el seu compte de Twitter, en l’operatiu de busca estan participant tres brigades de Divalterra – Brigades Forestals de la Diputació de València i, en un principi, un helicòpter de la Guàrdia Civil. Des d’Emergències, també han indicat que l’helicòpter de la Generalitat Valenciana s’incorporarà al migdia per a rellevar al de la Guàrdia Civil en la busca d’este home, perdut en la Serra Calderona.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.