Troben mort a l’home desaparegut en el Pico Gorgo de Gátova

 

ACTUALITZAT 27/07/2020 a les 15.30 hores. Este dilluns, un helicòpter que participava en la busca de M.M.M., desaparegut en la zona del Pico Gorgo de Gátova, en la comarca del Camp del Túria (València), ha trobat el seu cos sense vida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home, de 40 anys, estava participant en una excursió en grup, però durant la baixada s’allunyà de les altres persones i se li va perdre la pista. 48 hores després, el seu cos ha sigut trobat sense vida.

 

Busquen a un home desapregut en Gátova

Efectius de bombers i la Guàrdia Civil estan buscant a un home que s’ha perdut este dissabte en la zona del Pico Gorgo de Gátova, en la comarca del Camp del Túria (València).

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons ha indicat el 112 – Emergències de la Generalitat Valenciana en el seu compte de Twitter, en l’operatiu de busca estan participant tres brigades de Divalterra – Brigades Forestals de la Diputació de València i, en un principi, un helicòpter de la Guàrdia Civil. Des d’Emergències, també han indicat que l’helicòpter de la Generalitat Valenciana s’incorporarà al migdia per a rellevar al de la Guàrdia Civil en la busca d’este home, perdut en la Serra Calderona.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.