Una persona investigada en trobar-se el cadàver del seu gos en un contenidor de Caudiel amb el crani trencat

 

La Guàrdia Civil ha investigat a una persona com a presumpta autora d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics després de trobar-se el cadàver del seu gos dins d’un contenidor amb el crani trencat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

El passat dia 24 de febrer els guàrdies civils del Servei de Protecció de la Naturalesa (SEPRONA) de Segorbe, en l’Alt Palància (Castelló), es van desplaçar a la localitat del Caudiel, en la mateixa comarca, per a comprovar la troballa del cadàver d’un gos dins d’un contenidor.

 

Després de fer una primera inspecció ocular de l’animal es va comprovar que es tractava d’un ca de gran grandària, que presentava una ferida incisiva amb trencament de crani. Es van fer gestions amb la finalitat d’identificar al presumpte autor del fet delictiu, que van donar com a resultat la localització i investigació de l’amo del mateix com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics. La mort del gos es va produir en la localitat de Viver, la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil agraïx la col·laboració ciutadana i recorda la campanya projectada per a denunciar el maltractament animal #yosipuedocontarlo, a la que es pot accedir a través dels diferents canals dels que disposa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.