Una persona investigada en trobar-se el cadàver del seu gos en un contenidor de Caudiel amb el crani trencat

 

La Guàrdia Civil ha investigat a una persona com a presumpta autora d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics després de trobar-se el cadàver del seu gos dins d’un contenidor amb el crani trencat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

El passat dia 24 de febrer els guàrdies civils del Servei de Protecció de la Naturalesa (SEPRONA) de Segorbe, en l’Alt Palància (Castelló), es van desplaçar a la localitat del Caudiel, en la mateixa comarca, per a comprovar la troballa del cadàver d’un gos dins d’un contenidor.

 

Després de fer una primera inspecció ocular de l’animal es va comprovar que es tractava d’un ca de gran grandària, que presentava una ferida incisiva amb trencament de crani. Es van fer gestions amb la finalitat d’identificar al presumpte autor del fet delictiu, que van donar com a resultat la localització i investigació de l’amo del mateix com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics. La mort del gos es va produir en la localitat de Viver, la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil agraïx la col·laboració ciutadana i recorda la campanya projectada per a denunciar el maltractament animal #yosipuedocontarlo, a la que es pot accedir a través dels diferents canals dels que disposa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.