12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Una persona investigada en trobar-se el cadàver del seu gos en un contenidor de Caudiel amb el crani trencat

 

La Guàrdia Civil ha investigat a una persona com a presumpta autora d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics després de trobar-se el cadàver del seu gos dins d’un contenidor amb el crani trencat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

El passat dia 24 de febrer els guàrdies civils del Servei de Protecció de la Naturalesa (SEPRONA) de Segorbe, en l’Alt Palància (Castelló), es van desplaçar a la localitat del Caudiel, en la mateixa comarca, per a comprovar la troballa del cadàver d’un gos dins d’un contenidor.

 

Després de fer una primera inspecció ocular de l’animal es va comprovar que es tractava d’un ca de gran grandària, que presentava una ferida incisiva amb trencament de crani. Es van fer gestions amb la finalitat d’identificar al presumpte autor del fet delictiu, que van donar com a resultat la localització i investigació de l’amo del mateix com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics. La mort del gos es va produir en la localitat de Viver, la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil agraïx la col·laboració ciutadana i recorda la campanya projectada per a denunciar el maltractament animal #yosipuedocontarlo, a la que es pot accedir a través dels diferents canals dels que disposa.

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.