11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Una persona investigada en trobar-se el cadàver del seu gos en un contenidor de Caudiel amb el crani trencat

 

La Guàrdia Civil ha investigat a una persona com a presumpta autora d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics després de trobar-se el cadàver del seu gos dins d’un contenidor amb el crani trencat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

El passat dia 24 de febrer els guàrdies civils del Servei de Protecció de la Naturalesa (SEPRONA) de Segorbe, en l’Alt Palància (Castelló), es van desplaçar a la localitat del Caudiel, en la mateixa comarca, per a comprovar la troballa del cadàver d’un gos dins d’un contenidor.

 

Després de fer una primera inspecció ocular de l’animal es va comprovar que es tractava d’un ca de gran grandària, que presentava una ferida incisiva amb trencament de crani. Es van fer gestions amb la finalitat d’identificar al presumpte autor del fet delictiu, que van donar com a resultat la localització i investigació de l’amo del mateix com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics. La mort del gos es va produir en la localitat de Viver, la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil agraïx la col·laboració ciutadana i recorda la campanya projectada per a denunciar el maltractament animal #yosipuedocontarlo, a la que es pot accedir a través dels diferents canals dels que disposa.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.