12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Una persona investigada en trobar-se el cadàver del seu gos en un contenidor de Caudiel amb el crani trencat

 

La Guàrdia Civil ha investigat a una persona com a presumpta autora d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics després de trobar-se el cadàver del seu gos dins d’un contenidor amb el crani trencat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

El passat dia 24 de febrer els guàrdies civils del Servei de Protecció de la Naturalesa (SEPRONA) de Segorbe, en l’Alt Palància (Castelló), es van desplaçar a la localitat del Caudiel, en la mateixa comarca, per a comprovar la troballa del cadàver d’un gos dins d’un contenidor.

 

Després de fer una primera inspecció ocular de l’animal es va comprovar que es tractava d’un ca de gran grandària, que presentava una ferida incisiva amb trencament de crani. Es van fer gestions amb la finalitat d’identificar al presumpte autor del fet delictiu, que van donar com a resultat la localització i investigació de l’amo del mateix com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics. La mort del gos es va produir en la localitat de Viver, la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil agraïx la col·laboració ciutadana i recorda la campanya projectada per a denunciar el maltractament animal #yosipuedocontarlo, a la que es pot accedir a través dels diferents canals dels que disposa.

Últimes notícies

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.