Una persona morta i un ferit després de bolcar la seua llanxa enfront de la costa de Gijón

Gran desplegament en la badia de Sant Lorenzo, a Gijón, a l’altura del Sanatori Marítim per a localitzar a dos persones que van caure a la mar després de bolcar la llanxa en la qual es desplaçaven. Segons les primeres informacions, efectius de salvament han tret el cadàver d’una d’elles a l’altura del Rinconín. Els efectius personats en la zona han aconseguit rescatar a l’acompanyant, que ha estat traslladat de manera urgent a l’Hospital. En el lloc dels fets es va personar el Helimer, que va pentinar la zona a la recerca dels nàufrags i que va ser substituït després per l’helicòpter de Bombers d’Astúries amb base en La Morgal.. Ara com ara, es desconeixen els motius pels quals la seua embarcació va bolcar. També va intervenir una llanxa de la Guàrdia Civil, la Creu Roja i diverses ambulàncies.

El rescat del primer tripulant, un home d’uns 60 anys d’edat, s’ha produït en els primers minuts de l’operació a càrrec de la moto d’aigua. Presentava fortes contusions i es trobava en estat de xoc, i se li va dipositar a la platja per a rebre les primeres atencions per part d’una UVI Mòbil que li ha traslladat posteriorment a l’Hospital de Cabueñes.

El segon tripulant, el cos del qual romania inert i a flotació, va ser rescatat posteriorment per la moto d’aigua i l’embarcació de Bombers de Gijón, després de ser localitzada la seua posició per l’helicòpter de la Morgal en vol estacionari. Va ser traslladat a continuació a instal·lacions del Musel per al seu lliurament a la Guàrdia Civil i el corresponent aixecament del cadàver.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.