Una persona morta i un ferit després de bolcar la seua llanxa enfront de la costa de Gijón

Gran desplegament en la badia de Sant Lorenzo, a Gijón, a l’altura del Sanatori Marítim per a localitzar a dos persones que van caure a la mar després de bolcar la llanxa en la qual es desplaçaven. Segons les primeres informacions, efectius de salvament han tret el cadàver d’una d’elles a l’altura del Rinconín. Els efectius personats en la zona han aconseguit rescatar a l’acompanyant, que ha estat traslladat de manera urgent a l’Hospital. En el lloc dels fets es va personar el Helimer, que va pentinar la zona a la recerca dels nàufrags i que va ser substituït després per l’helicòpter de Bombers d’Astúries amb base en La Morgal.. Ara com ara, es desconeixen els motius pels quals la seua embarcació va bolcar. També va intervenir una llanxa de la Guàrdia Civil, la Creu Roja i diverses ambulàncies.

El rescat del primer tripulant, un home d’uns 60 anys d’edat, s’ha produït en els primers minuts de l’operació a càrrec de la moto d’aigua. Presentava fortes contusions i es trobava en estat de xoc, i se li va dipositar a la platja per a rebre les primeres atencions per part d’una UVI Mòbil que li ha traslladat posteriorment a l’Hospital de Cabueñes.

El segon tripulant, el cos del qual romania inert i a flotació, va ser rescatat posteriorment per la moto d’aigua i l’embarcació de Bombers de Gijón, després de ser localitzada la seua posició per l’helicòpter de la Morgal en vol estacionari. Va ser traslladat a continuació a instal·lacions del Musel per al seu lliurament a la Guàrdia Civil i el corresponent aixecament del cadàver.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.