Una persona morta i un ferit després de bolcar la seua llanxa enfront de la costa de Gijón

Gran desplegament en la badia de Sant Lorenzo, a Gijón, a l’altura del Sanatori Marítim per a localitzar a dos persones que van caure a la mar després de bolcar la llanxa en la qual es desplaçaven. Segons les primeres informacions, efectius de salvament han tret el cadàver d’una d’elles a l’altura del Rinconín. Els efectius personats en la zona han aconseguit rescatar a l’acompanyant, que ha estat traslladat de manera urgent a l’Hospital. En el lloc dels fets es va personar el Helimer, que va pentinar la zona a la recerca dels nàufrags i que va ser substituït després per l’helicòpter de Bombers d’Astúries amb base en La Morgal.. Ara com ara, es desconeixen els motius pels quals la seua embarcació va bolcar. També va intervenir una llanxa de la Guàrdia Civil, la Creu Roja i diverses ambulàncies.

El rescat del primer tripulant, un home d’uns 60 anys d’edat, s’ha produït en els primers minuts de l’operació a càrrec de la moto d’aigua. Presentava fortes contusions i es trobava en estat de xoc, i se li va dipositar a la platja per a rebre les primeres atencions per part d’una UVI Mòbil que li ha traslladat posteriorment a l’Hospital de Cabueñes.

El segon tripulant, el cos del qual romania inert i a flotació, va ser rescatat posteriorment per la moto d’aigua i l’embarcació de Bombers de Gijón, després de ser localitzada la seua posició per l’helicòpter de la Morgal en vol estacionari. Va ser traslladat a continuació a instal·lacions del Musel per al seu lliurament a la Guàrdia Civil i el corresponent aixecament del cadàver.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig