8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Una persona morta i un ferit després de bolcar la seua llanxa enfront de la costa de Gijón

Gran desplegament en la badia de Sant Lorenzo, a Gijón, a l’altura del Sanatori Marítim per a localitzar a dos persones que van caure a la mar després de bolcar la llanxa en la qual es desplaçaven. Segons les primeres informacions, efectius de salvament han tret el cadàver d’una d’elles a l’altura del Rinconín. Els efectius personats en la zona han aconseguit rescatar a l’acompanyant, que ha estat traslladat de manera urgent a l’Hospital. En el lloc dels fets es va personar el Helimer, que va pentinar la zona a la recerca dels nàufrags i que va ser substituït després per l’helicòpter de Bombers d’Astúries amb base en La Morgal.. Ara com ara, es desconeixen els motius pels quals la seua embarcació va bolcar. També va intervenir una llanxa de la Guàrdia Civil, la Creu Roja i diverses ambulàncies.

El rescat del primer tripulant, un home d’uns 60 anys d’edat, s’ha produït en els primers minuts de l’operació a càrrec de la moto d’aigua. Presentava fortes contusions i es trobava en estat de xoc, i se li va dipositar a la platja per a rebre les primeres atencions per part d’una UVI Mòbil que li ha traslladat posteriorment a l’Hospital de Cabueñes.

El segon tripulant, el cos del qual romania inert i a flotació, va ser rescatat posteriorment per la moto d’aigua i l’embarcació de Bombers de Gijón, després de ser localitzada la seua posició per l’helicòpter de la Morgal en vol estacionari. Va ser traslladat a continuació a instal·lacions del Musel per al seu lliurament a la Guàrdia Civil i el corresponent aixecament del cadàver.
 

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.