Una persona morta i un ferit després de bolcar la seua llanxa enfront de la costa de Gijón

Gran desplegament en la badia de Sant Lorenzo, a Gijón, a l’altura del Sanatori Marítim per a localitzar a dos persones que van caure a la mar després de bolcar la llanxa en la qual es desplaçaven. Segons les primeres informacions, efectius de salvament han tret el cadàver d’una d’elles a l’altura del Rinconín. Els efectius personats en la zona han aconseguit rescatar a l’acompanyant, que ha estat traslladat de manera urgent a l’Hospital. En el lloc dels fets es va personar el Helimer, que va pentinar la zona a la recerca dels nàufrags i que va ser substituït després per l’helicòpter de Bombers d’Astúries amb base en La Morgal.. Ara com ara, es desconeixen els motius pels quals la seua embarcació va bolcar. També va intervenir una llanxa de la Guàrdia Civil, la Creu Roja i diverses ambulàncies.

El rescat del primer tripulant, un home d’uns 60 anys d’edat, s’ha produït en els primers minuts de l’operació a càrrec de la moto d’aigua. Presentava fortes contusions i es trobava en estat de xoc, i se li va dipositar a la platja per a rebre les primeres atencions per part d’una UVI Mòbil que li ha traslladat posteriorment a l’Hospital de Cabueñes.

El segon tripulant, el cos del qual romania inert i a flotació, va ser rescatat posteriorment per la moto d’aigua i l’embarcació de Bombers de Gijón, després de ser localitzada la seua posició per l’helicòpter de la Morgal en vol estacionari. Va ser traslladat a continuació a instal·lacions del Musel per al seu lliurament a la Guàrdia Civil i el corresponent aixecament del cadàver.
 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.