15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Pintades amb ‘Franco vive’ en la seu del PSPV-PSOE de València Nord

 

La seu de l’agrupació socialista de València Nord ha sigut atacada a última hora d’este dijous amb pintades en la seua porta amb el ‘Franco Vive’, un escut de la Falange espanyola i una diana sobre l’O de les sigles del PSOE i les de PSPV ratllades.

 

El ministre en funcions de Foment i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha mostrat, en el seu compte oficial de Twitter, la seua «més profunda» condemna a este atac de l’extrema dreta contra la seu de la seua agrupació. Sobre este tema, ha recalcat: «Les amenaces ultres només conseguiran que els socialistes valencians i tot el PSOE reafirmem el nostre compromís per la dignitat i memòria de les víctimes del franquisme».

 

 

D’igual manera, la primera tinent d’alcalde de València, Sandra Gómez, en un tuit, ha assenyalat: «Que facen pintades, que peguen papers, que criden… els feixistes no conseguiran callar-nos». «Denunciem la intolerància, defensem la democràcia», ha apuntat i ha subratllat: «Ni un pas arrere en la restauració de la memòria històrica».

 

 

El compte de l’agrupació també ha condemnat este atac amb el que «torna la intolerància a les seus socialistes per fer polítiques de dignitat i memòria». «A cada atac de l’extrema dreta, més contundència, més progrés i més avanç», ha recalcat.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.