Pintades amb ‘Franco vive’ en la seu del PSPV-PSOE de València Nord

 

La seu de l’agrupació socialista de València Nord ha sigut atacada a última hora d’este dijous amb pintades en la seua porta amb el ‘Franco Vive’, un escut de la Falange espanyola i una diana sobre l’O de les sigles del PSOE i les de PSPV ratllades.

 

El ministre en funcions de Foment i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha mostrat, en el seu compte oficial de Twitter, la seua «més profunda» condemna a este atac de l’extrema dreta contra la seu de la seua agrupació. Sobre este tema, ha recalcat: «Les amenaces ultres només conseguiran que els socialistes valencians i tot el PSOE reafirmem el nostre compromís per la dignitat i memòria de les víctimes del franquisme».

 

 

D’igual manera, la primera tinent d’alcalde de València, Sandra Gómez, en un tuit, ha assenyalat: «Que facen pintades, que peguen papers, que criden… els feixistes no conseguiran callar-nos». «Denunciem la intolerància, defensem la democràcia», ha apuntat i ha subratllat: «Ni un pas arrere en la restauració de la memòria històrica».

 

 

El compte de l’agrupació també ha condemnat este atac amb el que «torna la intolerància a les seus socialistes per fer polítiques de dignitat i memòria». «A cada atac de l’extrema dreta, més contundència, més progrés i més avanç», ha recalcat.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.