Pintades amb ‘Franco vive’ en la seu del PSPV-PSOE de València Nord

 

La seu de l’agrupació socialista de València Nord ha sigut atacada a última hora d’este dijous amb pintades en la seua porta amb el ‘Franco Vive’, un escut de la Falange espanyola i una diana sobre l’O de les sigles del PSOE i les de PSPV ratllades.

 

El ministre en funcions de Foment i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha mostrat, en el seu compte oficial de Twitter, la seua «més profunda» condemna a este atac de l’extrema dreta contra la seu de la seua agrupació. Sobre este tema, ha recalcat: «Les amenaces ultres només conseguiran que els socialistes valencians i tot el PSOE reafirmem el nostre compromís per la dignitat i memòria de les víctimes del franquisme».

 

 

D’igual manera, la primera tinent d’alcalde de València, Sandra Gómez, en un tuit, ha assenyalat: «Que facen pintades, que peguen papers, que criden… els feixistes no conseguiran callar-nos». «Denunciem la intolerància, defensem la democràcia», ha apuntat i ha subratllat: «Ni un pas arrere en la restauració de la memòria històrica».

 

 

El compte de l’agrupació també ha condemnat este atac amb el que «torna la intolerància a les seus socialistes per fer polítiques de dignitat i memòria». «A cada atac de l’extrema dreta, més contundència, més progrés i més avanç», ha recalcat.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.