11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Pintades amb ‘Franco vive’ en la seu del PSPV-PSOE de València Nord

 

La seu de l’agrupació socialista de València Nord ha sigut atacada a última hora d’este dijous amb pintades en la seua porta amb el ‘Franco Vive’, un escut de la Falange espanyola i una diana sobre l’O de les sigles del PSOE i les de PSPV ratllades.

 

El ministre en funcions de Foment i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha mostrat, en el seu compte oficial de Twitter, la seua «més profunda» condemna a este atac de l’extrema dreta contra la seu de la seua agrupació. Sobre este tema, ha recalcat: «Les amenaces ultres només conseguiran que els socialistes valencians i tot el PSOE reafirmem el nostre compromís per la dignitat i memòria de les víctimes del franquisme».

 

 

D’igual manera, la primera tinent d’alcalde de València, Sandra Gómez, en un tuit, ha assenyalat: «Que facen pintades, que peguen papers, que criden… els feixistes no conseguiran callar-nos». «Denunciem la intolerància, defensem la democràcia», ha apuntat i ha subratllat: «Ni un pas arrere en la restauració de la memòria històrica».

 

 

El compte de l’agrupació també ha condemnat este atac amb el que «torna la intolerància a les seus socialistes per fer polítiques de dignitat i memòria». «A cada atac de l’extrema dreta, més contundència, més progrés i més avanç», ha recalcat.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.