Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de marihuana ‘indoor‘ i han detingut a tres hòmens com a presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric, imputant-se també a un d’ells tinença il·lícita d’armes. S’han intervingut un total de 945 plantes de marihuana, set quilos de marihuana, 47,6 grams de cocaïna, una pistola amb calibre 22, un rifle, 90 cartutxos del calibre 22, 300 euros en efectiu i tota la infraestructura i elements per al cultiu de marihuana d’interior.
Plantació en Llíria
Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies i detectar-se en la localitat d’Aldaia, en l’Horta (València), a algunes persones que distribuïen de manera esporàdica
xicotetes quantitats de marihuana. Fruit dels dispositius de vigilància establits es va identificar als subministradors i es va localitzar un xalet aïllat en la localitat de Lliría, en el Camp del Túria (València), dotat amb grans mesures de seguretat, càmeres de videovigilància o seguretat les 24 hores, a on pogueren estar cultivant la marihuana.
Els agents van establir diferents dispositius de vigilància i seguiments, i davant l’evidència de la possible existència d’un delicte per la forta olor de marihuana provinent de la parcel·la, van practicar un registre a on van detindre a dos hòmens 40 i 66 anys que es trobaven en dins del xalet, i van intervindre 852 plantes, 47,6 grams de cocaïna, una pistola amb calibre del 22, un rifle, 90 cartutxos del calibre 22, 300 euros i tota la infraestructura i elements per al cultiu de marihuana d’interior.
Una altra plantació en Xirivella
En la localitat de Xirivella, en l’Horta (València), els policies van tindre coneixement de la possible
existència en un pis d’una plantació ‘indoor’ de marihuana, per això després d’una sèrie d’investigacions i establir un dispositiu de vigilància per a determinar la seua existència, van poder comprovar que de la casa, que estava en tot moment amb les persianes baixades, emanava una forta olor de marihuana.
Els agents van descobrir la identitat de l’home que residia allí i després d’entrevistar-se amb el mateix, este va accedir voluntàriament a la realització del registre amb un resultat 93 plantes de marihuana intervingudes i set quilos de marihuana i tots els utensilis necessaris per al seu cultiu.
Els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.