La Policia Local d’Alacant dissol 20 festes en cases i tres botellons

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 142 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 20 festes en cases i tres botellons en el castell de Sant Ferran, en la cala de Cantalar i en el Lucentum, i s’han sancionat a tres locals en el dispositiu de vigilància i control per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 16 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 1.400 vehicles que van ser interceptats en els punts de controls, i en la vesprada la mobilitat va descendir i es van parar a 1.134 vehicles, incrementant al doble les sancions amb 36 denúncies. A la nit la mobilitat va ser mínima, en els controls es van interceptar 32 vehicles, sense denúncies, perquè els desplaçaments estaven justificats.

 

En els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana han conseguit interceptar, sancionar i desallotjar als grups de jóvens que s’ajunten. Per la vesprada els agents van intervindre per a dissoldre tres botellons, que han sigut denunciats per consum d’alcohol en via pública.

 

A demés, la Policia Local ha hagut de dissoldre 20 festes en cases amb alt risc de contagi de Covid-19, amb persones no convivents reunides sense mascaretes, que estaven generant molèsties i sorolls als veïns. La Policia Local recorda que en cases i espais d’ús privat, tant a l’interior com l’exterior, es permeten únicament les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.