La Policia Local d’Alacant dissol 20 festes en cases i tres botellons

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 142 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 20 festes en cases i tres botellons en el castell de Sant Ferran, en la cala de Cantalar i en el Lucentum, i s’han sancionat a tres locals en el dispositiu de vigilància i control per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 16 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 1.400 vehicles que van ser interceptats en els punts de controls, i en la vesprada la mobilitat va descendir i es van parar a 1.134 vehicles, incrementant al doble les sancions amb 36 denúncies. A la nit la mobilitat va ser mínima, en els controls es van interceptar 32 vehicles, sense denúncies, perquè els desplaçaments estaven justificats.

 

En els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana han conseguit interceptar, sancionar i desallotjar als grups de jóvens que s’ajunten. Per la vesprada els agents van intervindre per a dissoldre tres botellons, que han sigut denunciats per consum d’alcohol en via pública.

 

A demés, la Policia Local ha hagut de dissoldre 20 festes en cases amb alt risc de contagi de Covid-19, amb persones no convivents reunides sense mascaretes, que estaven generant molèsties i sorolls als veïns. La Policia Local recorda que en cases i espais d’ús privat, tant a l’interior com l’exterior, es permeten únicament les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.