La Policia Local d’Alacant dissol 20 festes en cases i tres botellons

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 142 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 20 festes en cases i tres botellons en el castell de Sant Ferran, en la cala de Cantalar i en el Lucentum, i s’han sancionat a tres locals en el dispositiu de vigilància i control per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 16 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 1.400 vehicles que van ser interceptats en els punts de controls, i en la vesprada la mobilitat va descendir i es van parar a 1.134 vehicles, incrementant al doble les sancions amb 36 denúncies. A la nit la mobilitat va ser mínima, en els controls es van interceptar 32 vehicles, sense denúncies, perquè els desplaçaments estaven justificats.

 

En els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana han conseguit interceptar, sancionar i desallotjar als grups de jóvens que s’ajunten. Per la vesprada els agents van intervindre per a dissoldre tres botellons, que han sigut denunciats per consum d’alcohol en via pública.

 

A demés, la Policia Local ha hagut de dissoldre 20 festes en cases amb alt risc de contagi de Covid-19, amb persones no convivents reunides sense mascaretes, que estaven generant molèsties i sorolls als veïns. La Policia Local recorda que en cases i espais d’ús privat, tant a l’interior com l’exterior, es permeten únicament les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència.

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.