La Policia Local d’Alacant dissol 20 festes en cases i tres botellons

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 142 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 20 festes en cases i tres botellons en el castell de Sant Ferran, en la cala de Cantalar i en el Lucentum, i s’han sancionat a tres locals en el dispositiu de vigilància i control per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 16 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 1.400 vehicles que van ser interceptats en els punts de controls, i en la vesprada la mobilitat va descendir i es van parar a 1.134 vehicles, incrementant al doble les sancions amb 36 denúncies. A la nit la mobilitat va ser mínima, en els controls es van interceptar 32 vehicles, sense denúncies, perquè els desplaçaments estaven justificats.

 

En els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana han conseguit interceptar, sancionar i desallotjar als grups de jóvens que s’ajunten. Per la vesprada els agents van intervindre per a dissoldre tres botellons, que han sigut denunciats per consum d’alcohol en via pública.

 

A demés, la Policia Local ha hagut de dissoldre 20 festes en cases amb alt risc de contagi de Covid-19, amb persones no convivents reunides sense mascaretes, que estaven generant molèsties i sorolls als veïns. La Policia Local recorda que en cases i espais d’ús privat, tant a l’interior com l’exterior, es permeten únicament les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.