La Policia Local d’Alacant dissol 20 festes en cases i tres botellons

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 142 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 20 festes en cases i tres botellons en el castell de Sant Ferran, en la cala de Cantalar i en el Lucentum, i s’han sancionat a tres locals en el dispositiu de vigilància i control per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 16 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 1.400 vehicles que van ser interceptats en els punts de controls, i en la vesprada la mobilitat va descendir i es van parar a 1.134 vehicles, incrementant al doble les sancions amb 36 denúncies. A la nit la mobilitat va ser mínima, en els controls es van interceptar 32 vehicles, sense denúncies, perquè els desplaçaments estaven justificats.

 

En els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana han conseguit interceptar, sancionar i desallotjar als grups de jóvens que s’ajunten. Per la vesprada els agents van intervindre per a dissoldre tres botellons, que han sigut denunciats per consum d’alcohol en via pública.

 

A demés, la Policia Local ha hagut de dissoldre 20 festes en cases amb alt risc de contagi de Covid-19, amb persones no convivents reunides sense mascaretes, que estaven generant molèsties i sorolls als veïns. La Policia Local recorda que en cases i espais d’ús privat, tant a l’interior com l’exterior, es permeten únicament les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.