La Policia Nacional desarticula la major xarxa de venda il·legal de medicaments a través d’Internet d’Espanya

Agents de la Policia Nacional han detingut a 25 persones i han desmantellat la major organització de venda il·legal de medicaments a través d'Internet. Els arrestats utilitzaven pàgines web amb aparença de farmàcies legals per oferir una amplísima gamma de medicaments, la majoria d'ells relacionats amb la disfunció eréctil i els tractaments per a aprimar.

 

Han estat intervingudes més de 400.000 unitats de 62 tipus diferents de fàrmacs, tots ells elaborats en laboratoris clandestins d'Àsia sense cap control de qualitat ni supervisió sanitària i sent potencialment perillosos per a persones amb afeccions cardíaques.

 

L'entrada al nostre país es realitzava des de l'Índia a través d'empreses de paqueteria fins a un centre de distribució situat en el Port de Santa María (Cadis) on eren distribuïdes als més de 6.000 clients repartits per tota la geografia nacional.

 

El pagament als proveïdors en bitcoins va dificultar enormement la recerca en ocultar les transaccions monetàries. Els agents han intervingut 23.000 euros en efectiu, 65.000 euros en criptomoneda bitcoin i han bloquejat 320.000 euros en el compte corrent d'un dels investigats.

  

 

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.