La Policia Nacional desarticula la major xarxa de venda il·legal de medicaments a través d’Internet d’Espanya

Agents de la Policia Nacional han detingut a 25 persones i han desmantellat la major organització de venda il·legal de medicaments a través d'Internet. Els arrestats utilitzaven pàgines web amb aparença de farmàcies legals per oferir una amplísima gamma de medicaments, la majoria d'ells relacionats amb la disfunció eréctil i els tractaments per a aprimar.

 

Han estat intervingudes més de 400.000 unitats de 62 tipus diferents de fàrmacs, tots ells elaborats en laboratoris clandestins d'Àsia sense cap control de qualitat ni supervisió sanitària i sent potencialment perillosos per a persones amb afeccions cardíaques.

 

L'entrada al nostre país es realitzava des de l'Índia a través d'empreses de paqueteria fins a un centre de distribució situat en el Port de Santa María (Cadis) on eren distribuïdes als més de 6.000 clients repartits per tota la geografia nacional.

 

El pagament als proveïdors en bitcoins va dificultar enormement la recerca en ocultar les transaccions monetàries. Els agents han intervingut 23.000 euros en efectiu, 65.000 euros en criptomoneda bitcoin i han bloquejat 320.000 euros en el compte corrent d'un dels investigats.

  

 

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.