La Policia Nacional desmantella tres punts de venda de substàncies estupefaents a la ciutat de València

Imatge dels agents de la Policia Nacional durant el registre d'un domicili

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, en tres operacions policials, a vuit persones, d’entre 18 i 42 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Una de les operacions va ser duta a terme en Maritim en col·laboració amb Policia Local, tercera que es realitza en una setmana, i les altres dos en Trànsits i Patraix on pel que sembla venien marihuana des dels seus domicilis. S’han realitzat diversos registres en els quals han intervingut prop de 2’4 quilos de marihuana, 23 grams de, pel que sembla, cocaïna i 10 grams de, pel que sembla, heroïna, 9.000 euros, a més de dos carabines, una pistola d’aire comprimit i un vehicle.

Maritim

Després de tindre coneixement els agents que en un habitatge de la zona de “casetes roses”, un clan familiar estaria venent petites dosis de cocaïna, heroïna, haixix i cànnabis. Igualment van poder constatar que el clan posseïa un magatzem situat en un altre habitatge superior, per a reaprovisionar-se de les substàncies cada poques hores, evitant així tenir quantitats grans de droga en el seu domicili.

Com a culminació de la recerca es van realitzar dos registres en sengles habitatges, en una va haver d’entrar el GOES a través del balcó donades les fortes mesures de seguretat que havia adoptat el clan, com a reixes, porta de ferro massís i persones vigilant constantment per a avisar de la presència policial. Durant l’assalt es va detenir a cinc persones, de la mateixa família, les quals van tractar de desfer-se de les substàncies no aconseguint-lo gràcies a la ràpida acció policial, arribant a escometre als policies per a aconseguir-lo.

En els dos registres es va intervenir 23 grams de, pel que sembla, cocaïna, 10 grams de, pel que sembla, heroïna, 9.000 euros, dos carabines de perdigons, munició, una pistola d’aire comprimit i un vehicle.

Amb esta operació, la tercera en una setmana, s’ha aconseguit reduir significativament la presència de droga en la zona d’influència de la barriada, millorant així la sensació de seguretat dels veïns de la zona.

Policia en acció

Transits i Patraix

Els agents van tenir coneixement, gràcies a la col·laboració ciutadana, que dos persones, mare i fill, podrien estar venent substància estupefaent des del seu habitatge situat en el districte de Trànsits. Després d’establir un dispositiu de vigilància, els investigadors van comprovar que existia un gran tràfec de possibles clients, que s’acostaven fins al domicili dels sospitosos per a presumptament adquirir marihuana.

Els policies van realitzar un registre en l’habitatge, intervenint prop de 1’9 quilos de marihuana en cabdell, 790 euros i dos bàscules. Per tot això, van detenir a mare i fill com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents van poder saber, a més, que en un altre habitatge de València, situada en el districte de Patraix, també podria estar venent-se marihuana, observant que efectivament existia un tràfec de possibles compradors, tots ells joves, arribant fins i tot a detectar venda de droga a algun menor d’edat.

En este cas, el modus operandi sempre era el mateix: una vegada els compradors acudien als voltants del domicili sospitós, després de rebre un avís en els seus telèfons mòbils, els obrien la porta del portal i accedien a l’immoble, abandonant el lloc precipitadament pocs minuts després.

Els policies van registrar el domicili, on van localitzar i van intervenir 478 grams de marihuana, part de la qual es trobava preparada per a la seua venda en dosi, bàscules de pesatge i 480 euros en efectiu, entre altres efectes. També van detenir al suposat venedor, un jove de 22 anys, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.

Detinguts a Orihuela amb 400 caderneres amuntegades per a la seua venda il·legal a França

La Policia Nacional deté a Orihuela a dos hòmens que transportaven 400 caderneres amuntegades en dotze gàbies, presumptament capturats a Lorca i amb destinació a la venda il·legal a França.

Valenciaport reduïx el tonatge però millora ingressos i benefici en el primer trimestre

Valenciaport va moure 18,6 milions de tones de mercaderies, un 3,3% menys interanual, però va elevar els seus ingressos un 2,6% i el seu resultat d'explotació un 27% gràcies al control del gasto.

Avís groc per fort onatge en el litoral sud d’Alacant este dimecres

La Aemet activa per a este dimecres l'avís groc per fenòmens costaners en el litoral sud d'Alacant, amb vent del nord-est i ones de fins a 3 metres.