La Policia Nacional desmantella tres punts de venda de substàncies estupefaents a la ciutat de València

Imatge dels agents de la Policia Nacional durant el registre d'un domicili

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, en tres operacions policials, a vuit persones, d’entre 18 i 42 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Una de les operacions va ser duta a terme en Maritim en col·laboració amb Policia Local, tercera que es realitza en una setmana, i les altres dos en Trànsits i Patraix on pel que sembla venien marihuana des dels seus domicilis. S’han realitzat diversos registres en els quals han intervingut prop de 2’4 quilos de marihuana, 23 grams de, pel que sembla, cocaïna i 10 grams de, pel que sembla, heroïna, 9.000 euros, a més de dos carabines, una pistola d’aire comprimit i un vehicle.

Maritim

Després de tindre coneixement els agents que en un habitatge de la zona de “casetes roses”, un clan familiar estaria venent petites dosis de cocaïna, heroïna, haixix i cànnabis. Igualment van poder constatar que el clan posseïa un magatzem situat en un altre habitatge superior, per a reaprovisionar-se de les substàncies cada poques hores, evitant així tenir quantitats grans de droga en el seu domicili.

Com a culminació de la recerca es van realitzar dos registres en sengles habitatges, en una va haver d’entrar el GOES a través del balcó donades les fortes mesures de seguretat que havia adoptat el clan, com a reixes, porta de ferro massís i persones vigilant constantment per a avisar de la presència policial. Durant l’assalt es va detenir a cinc persones, de la mateixa família, les quals van tractar de desfer-se de les substàncies no aconseguint-lo gràcies a la ràpida acció policial, arribant a escometre als policies per a aconseguir-lo.

En els dos registres es va intervenir 23 grams de, pel que sembla, cocaïna, 10 grams de, pel que sembla, heroïna, 9.000 euros, dos carabines de perdigons, munició, una pistola d’aire comprimit i un vehicle.

Amb esta operació, la tercera en una setmana, s’ha aconseguit reduir significativament la presència de droga en la zona d’influència de la barriada, millorant així la sensació de seguretat dels veïns de la zona.

Policia en acció

Transits i Patraix

Els agents van tenir coneixement, gràcies a la col·laboració ciutadana, que dos persones, mare i fill, podrien estar venent substància estupefaent des del seu habitatge situat en el districte de Trànsits. Després d’establir un dispositiu de vigilància, els investigadors van comprovar que existia un gran tràfec de possibles clients, que s’acostaven fins al domicili dels sospitosos per a presumptament adquirir marihuana.

Els policies van realitzar un registre en l’habitatge, intervenint prop de 1’9 quilos de marihuana en cabdell, 790 euros i dos bàscules. Per tot això, van detenir a mare i fill com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents van poder saber, a més, que en un altre habitatge de València, situada en el districte de Patraix, també podria estar venent-se marihuana, observant que efectivament existia un tràfec de possibles compradors, tots ells joves, arribant fins i tot a detectar venda de droga a algun menor d’edat.

En este cas, el modus operandi sempre era el mateix: una vegada els compradors acudien als voltants del domicili sospitós, després de rebre un avís en els seus telèfons mòbils, els obrien la porta del portal i accedien a l’immoble, abandonant el lloc precipitadament pocs minuts després.

Els policies van registrar el domicili, on van localitzar i van intervenir 478 grams de marihuana, part de la qual es trobava preparada per a la seua venda en dosi, bàscules de pesatge i 480 euros en efectiu, entre altres efectes. També van detenir al suposat venedor, un jove de 22 anys, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.