10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La Policia Nacional deté a 17 persones per tràfic de drogues a València

La Policia Nacional ha detingut a 17 persones en la localitat valenciana de Paterna -sis dones i onze homes d'entre 17 i 66 anys- per tràfic de drogues i ha donat per desarticulats tres punts de venda d'estes substàncies. Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, sis dels detinguts tenen antecedents policials i tres ha sigut posats a disposició judicial i posteriorment ingressats a la presó.

La Policia ha informat que, després de sis registres en cinc domicilis i un baix, s'han intervingut 145,5 grams de cocaïna, 72,5 grams d'haixix i 0,3 grams de metanfetamina, a més de 3.750 euros, quatre telèfons mòbils i efectes relacionats amb les substàncies.

 

Les recerques van començar després de tindre coneixement els agents de la venda de drogues en un bar de la localitat, per la qual cosa estos van establir dispositius de vigilància als voltants, on van observar que diverses persones entraven i eixien amb freqüència. Estes persones, que ocultaven les drogues en els seus habitatges, realitzaven la compra-venda de substàncies en el mateix bar, en els seus propis domicilis o en tres punts negres propers en funció de la presència policial en els carrers, que prèviament controlaven, segons la Policia.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.