12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La Policia Nacional deté a 17 persones per tràfic de drogues a València

La Policia Nacional ha detingut a 17 persones en la localitat valenciana de Paterna -sis dones i onze homes d'entre 17 i 66 anys- per tràfic de drogues i ha donat per desarticulats tres punts de venda d'estes substàncies. Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, sis dels detinguts tenen antecedents policials i tres ha sigut posats a disposició judicial i posteriorment ingressats a la presó.

La Policia ha informat que, després de sis registres en cinc domicilis i un baix, s'han intervingut 145,5 grams de cocaïna, 72,5 grams d'haixix i 0,3 grams de metanfetamina, a més de 3.750 euros, quatre telèfons mòbils i efectes relacionats amb les substàncies.

 

Les recerques van començar després de tindre coneixement els agents de la venda de drogues en un bar de la localitat, per la qual cosa estos van establir dispositius de vigilància als voltants, on van observar que diverses persones entraven i eixien amb freqüència. Estes persones, que ocultaven les drogues en els seus habitatges, realitzaven la compra-venda de substàncies en el mateix bar, en els seus propis domicilis o en tres punts negres propers en funció de la presència policial en els carrers, que prèviament controlaven, segons la Policia.

Últimes notícies

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.