15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a 17 persones per tràfic de drogues a València

La Policia Nacional ha detingut a 17 persones en la localitat valenciana de Paterna -sis dones i onze homes d'entre 17 i 66 anys- per tràfic de drogues i ha donat per desarticulats tres punts de venda d'estes substàncies. Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, sis dels detinguts tenen antecedents policials i tres ha sigut posats a disposició judicial i posteriorment ingressats a la presó.

La Policia ha informat que, després de sis registres en cinc domicilis i un baix, s'han intervingut 145,5 grams de cocaïna, 72,5 grams d'haixix i 0,3 grams de metanfetamina, a més de 3.750 euros, quatre telèfons mòbils i efectes relacionats amb les substàncies.

 

Les recerques van començar després de tindre coneixement els agents de la venda de drogues en un bar de la localitat, per la qual cosa estos van establir dispositius de vigilància als voltants, on van observar que diverses persones entraven i eixien amb freqüència. Estes persones, que ocultaven les drogues en els seus habitatges, realitzaven la compra-venda de substàncies en el mateix bar, en els seus propis domicilis o en tres punts negres propers en funció de la presència policial en els carrers, que prèviament controlaven, segons la Policia.

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.