La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar i agredir a la seua iaia

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial, després d’acudir en reiterades ocasions al domicili de la seua iaia, de la qual tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de 100 metres, agredir-la i amenaçar-la amb un ganivet. A més, a l’arrestat li constaven vuit reclamacions judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un home, que tenia vigent una ordre d’allunyament sobre la seua iaia de 75 anys, acudia al domicili de la dona per a exigir-li diners sota amenaces. A més, pel que sembla el nét hauria agredit a la víctima en diverses ocasions i l’hauria amenaçat amb una arma blanca.

A causa de la situació econòmica de la víctima, quan no li podia facilitar els diners a l’home, est li trencava objectes del domicili. La dona hauria alertat a la Policia després que el seu nét acudís a l’habitatge, si bé a l’arribada de la patrulla policial, este ja havia marxat del lloc.

Els investigadors després de conéixer les contínues amenaces que el sospitós proferia contra la seua iaia i que a més estava infringint la prohibició d’aproximar-se a ella, van establir diversos dispositius de seguretat en els voltants del domicili de la dona, per a aconseguir la localització del sospitós.

Finalment, a la fi de setembre, arran de l’operatiu policial, els agents van localitzar en els voltants de l’habitatge de la dona, a un home que reunia les característiques físiques del nét i que s’aproximava al domicili d’esta. Va ser en este moment, quan els policies es van acostar al replà de la finca i van sentir els crits d’auxili de la víctima per les amenaces del seu nét, per la qual cosa immediatament el van detenir.

Durant les perquisicions, després de consultar les bases de dades policials, els investigadors van comprovar que el sospitós a més de tenir vigent la prohibició d’aproximar-se a la víctima, li constava vuit requisitòries judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

El detingut, que compta amb quasi una quarantena d’antecedents policials, va ser arrestat com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó, després de passar a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.