17 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar i agredir a la seua iaia

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial, després d’acudir en reiterades ocasions al domicili de la seua iaia, de la qual tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de 100 metres, agredir-la i amenaçar-la amb un ganivet. A més, a l’arrestat li constaven vuit reclamacions judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un home, que tenia vigent una ordre d’allunyament sobre la seua iaia de 75 anys, acudia al domicili de la dona per a exigir-li diners sota amenaces. A més, pel que sembla el nét hauria agredit a la víctima en diverses ocasions i l’hauria amenaçat amb una arma blanca.

A causa de la situació econòmica de la víctima, quan no li podia facilitar els diners a l’home, est li trencava objectes del domicili. La dona hauria alertat a la Policia després que el seu nét acudís a l’habitatge, si bé a l’arribada de la patrulla policial, este ja havia marxat del lloc.

Els investigadors després de conéixer les contínues amenaces que el sospitós proferia contra la seua iaia i que a més estava infringint la prohibició d’aproximar-se a ella, van establir diversos dispositius de seguretat en els voltants del domicili de la dona, per a aconseguir la localització del sospitós.

Finalment, a la fi de setembre, arran de l’operatiu policial, els agents van localitzar en els voltants de l’habitatge de la dona, a un home que reunia les característiques físiques del nét i que s’aproximava al domicili d’esta. Va ser en este moment, quan els policies es van acostar al replà de la finca i van sentir els crits d’auxili de la víctima per les amenaces del seu nét, per la qual cosa immediatament el van detenir.

Durant les perquisicions, després de consultar les bases de dades policials, els investigadors van comprovar que el sospitós a més de tenir vigent la prohibició d’aproximar-se a la víctima, li constava vuit requisitòries judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

El detingut, que compta amb quasi una quarantena d’antecedents policials, va ser arrestat com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó, després de passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.