La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar i agredir a la seua iaia

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial, després d’acudir en reiterades ocasions al domicili de la seua iaia, de la qual tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de 100 metres, agredir-la i amenaçar-la amb un ganivet. A més, a l’arrestat li constaven vuit reclamacions judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un home, que tenia vigent una ordre d’allunyament sobre la seua iaia de 75 anys, acudia al domicili de la dona per a exigir-li diners sota amenaces. A més, pel que sembla el nét hauria agredit a la víctima en diverses ocasions i l’hauria amenaçat amb una arma blanca.

A causa de la situació econòmica de la víctima, quan no li podia facilitar els diners a l’home, est li trencava objectes del domicili. La dona hauria alertat a la Policia després que el seu nét acudís a l’habitatge, si bé a l’arribada de la patrulla policial, este ja havia marxat del lloc.

Els investigadors després de conéixer les contínues amenaces que el sospitós proferia contra la seua iaia i que a més estava infringint la prohibició d’aproximar-se a ella, van establir diversos dispositius de seguretat en els voltants del domicili de la dona, per a aconseguir la localització del sospitós.

Finalment, a la fi de setembre, arran de l’operatiu policial, els agents van localitzar en els voltants de l’habitatge de la dona, a un home que reunia les característiques físiques del nét i que s’aproximava al domicili d’esta. Va ser en este moment, quan els policies es van acostar al replà de la finca i van sentir els crits d’auxili de la víctima per les amenaces del seu nét, per la qual cosa immediatament el van detenir.

Durant les perquisicions, després de consultar les bases de dades policials, els investigadors van comprovar que el sospitós a més de tenir vigent la prohibició d’aproximar-se a la víctima, li constava vuit requisitòries judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

El detingut, que compta amb quasi una quarantena d’antecedents policials, va ser arrestat com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó, després de passar a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.