La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar i agredir a la seua iaia

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial, després d’acudir en reiterades ocasions al domicili de la seua iaia, de la qual tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de 100 metres, agredir-la i amenaçar-la amb un ganivet. A més, a l’arrestat li constaven vuit reclamacions judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un home, que tenia vigent una ordre d’allunyament sobre la seua iaia de 75 anys, acudia al domicili de la dona per a exigir-li diners sota amenaces. A més, pel que sembla el nét hauria agredit a la víctima en diverses ocasions i l’hauria amenaçat amb una arma blanca.

A causa de la situació econòmica de la víctima, quan no li podia facilitar els diners a l’home, est li trencava objectes del domicili. La dona hauria alertat a la Policia després que el seu nét acudís a l’habitatge, si bé a l’arribada de la patrulla policial, este ja havia marxat del lloc.

Els investigadors després de conéixer les contínues amenaces que el sospitós proferia contra la seua iaia i que a més estava infringint la prohibició d’aproximar-se a ella, van establir diversos dispositius de seguretat en els voltants del domicili de la dona, per a aconseguir la localització del sospitós.

Finalment, a la fi de setembre, arran de l’operatiu policial, els agents van localitzar en els voltants de l’habitatge de la dona, a un home que reunia les característiques físiques del nét i que s’aproximava al domicili d’esta. Va ser en este moment, quan els policies es van acostar al replà de la finca i van sentir els crits d’auxili de la víctima per les amenaces del seu nét, per la qual cosa immediatament el van detenir.

Durant les perquisicions, després de consultar les bases de dades policials, els investigadors van comprovar que el sospitós a més de tenir vigent la prohibició d’aproximar-se a la víctima, li constava vuit requisitòries judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

El detingut, que compta amb quasi una quarantena d’antecedents policials, va ser arrestat com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó, després de passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.