La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar i agredir a la seua iaia

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial, després d’acudir en reiterades ocasions al domicili de la seua iaia, de la qual tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de 100 metres, agredir-la i amenaçar-la amb un ganivet. A més, a l’arrestat li constaven vuit reclamacions judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tenir coneixement que un home, que tenia vigent una ordre d’allunyament sobre la seua iaia de 75 anys, acudia al domicili de la dona per a exigir-li diners sota amenaces. A més, pel que sembla el nét hauria agredit a la víctima en diverses ocasions i l’hauria amenaçat amb una arma blanca.

A causa de la situació econòmica de la víctima, quan no li podia facilitar els diners a l’home, est li trencava objectes del domicili. La dona hauria alertat a la Policia després que el seu nét acudís a l’habitatge, si bé a l’arribada de la patrulla policial, este ja havia marxat del lloc.

Els investigadors després de conéixer les contínues amenaces que el sospitós proferia contra la seua iaia i que a més estava infringint la prohibició d’aproximar-se a ella, van establir diversos dispositius de seguretat en els voltants del domicili de la dona, per a aconseguir la localització del sospitós.

Finalment, a la fi de setembre, arran de l’operatiu policial, els agents van localitzar en els voltants de l’habitatge de la dona, a un home que reunia les característiques físiques del nét i que s’aproximava al domicili d’esta. Va ser en este moment, quan els policies es van acostar al replà de la finca i van sentir els crits d’auxili de la víctima per les amenaces del seu nét, per la qual cosa immediatament el van detenir.

Durant les perquisicions, després de consultar les bases de dades policials, els investigadors van comprovar que el sospitós a més de tenir vigent la prohibició d’aproximar-se a la víctima, li constava vuit requisitòries judicials més, dos d’elles de detenció i ingrés a la presó.

El detingut, que compta amb quasi una quarantena d’antecedents policials, va ser arrestat com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, amenaces greus i reclamació judicial. El jutge va decretar el seu ingrés a la presó, després de passar a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.